021-88507190

اسکی در آب درست وسط بیابان، پارادوکسی که در آفریقا می توانید تجربه اش کنید!

اخبار م.مقیمی 21 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شاید شما هم با خواندن عنوان این متن فکر کرده باشید که اصلا محال است چنین امکانی وجود داشته باشید. شاید با خودتان گفته باشید که اگر آبی به آن وسعت و به آن عمق در دل یک بیابان وجود داشته باشد که بتوان روی آن اسکی کرد، دیگر بیابان چه معنی دارد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اسکی در آب درست وسط بیابان، پارادوکسی که در آفریقا می توانید تجربه اش کنید!
    شاید شما هم با خواندن عنوان این متن فکر کرده باشید که اصلا محال است چنین امکانی وجود داشته باشید. شاید با خودتان گفته باشید که اگر آبی به آن وسعت و به آن عمق در دل یک بیابان وجود داشته باشد که بتوان روی آن اسکی کرد، دیگر بیابان چه معنی دارد؟ شاید هم با دیدن تصویر اسکی در بیابان به این فکر کرده باشید که این یک عکس فتوشاپ شده است و یا این آبی که در تصویر می بینید، چیزی به جز سراب نیست. اما باید به شما بگوییم که این تصویر کاملا واقعی است و در کمال تعجب باید این حقیقت را تایید کنیم که درست وسط بیابان هم می توان اسکی روی آب را تجربه کرد، البته اگر به قاره آفریقا بروید! با ما همراه باشید تا شما را با چند و چون اسکی روی آب در وسط بیابان های آفریقا آشنا کنیم. 

    اسکی در آب درست وسط بیابان

    اسکی در آب درست وسط بیابان

    این جایی که ما از آن صحبت می کنیم و شما می توانید اسکی روی آب را درست در دل بیابان تجربه کنید، جایی در انتهای صحرای بزرگ آفریقا در منطقه صحرای غربی و در ساحل اقیانوس اطلس است و در شهری به نام داخله یا داخلا واقع شده است که جزء شهرهای مراکش به حساب می آید. جالب است که بدانید صحرایی که تحت عنوان صحرای بزرگ آفریقا از آن صحبت می کنیم، یکی از بزرگترین بیابان های جهان است و وسعت آن با کشورهایی مثل چین و ایالات متحده آمریکا مقایسه می شود. 

    اسکی در آب درست وسط بیابان 2

    در میان صحرایی به این بزرگی و در شهر داخله، حجم عظیمی آب وجود دارد که طول آن به 45 کیلومتر می رسد و درست در میان صحرا قرار گرفته است. این پهنه آبی لوکیشن بی نظیری برای گذراندن یک تعطیلات رویایی و فراموش نشدنی دارد و در نزدیکی آن اولین ایستگاه اسکی روی آب تاسیس شده است تا توریستان بتوانند در آن اسکی روی آب را در دل بیابان تجربه کنند. 
    در محل این ایستگاه اسکی یک سیستم کابلی تاسیس شده است که با کمک آن توریستان می توانند اسکی روی آب را با هیجان هرچه تمام تر تجربه کنند. اسکی روی آب ورزش بسیار مهیجی است که توریستان می توانند به جای موج سواری از آن بهره ببرند. دلیل انتخاب این ورزش آبی در داخلا هم این است که گاهی اوقات باد در داخلا بسیار شدید می شود و عملا امکان موج سواری در آن وجود ندارد. در چنین شرایطی ایده اسکی روی آب آن هم درست وسط بیابان، ایده ای است که توریستان زیادی از آن استقبال کرده اند و بالحق هم باید بگوییم، اسکی روی آب در وسط بیابان تفریحی است که کمتر کسی در دنیا شانس این را پیدا می کند که تجربه اش کند.

    اسکی در آب درست وسط بیابان 3

    در میان این حجم آبی بزرگ، یک سری استخرهای تفکیک شده برای بزرگسالان و کودکان تفکیک شده است که موجبات تفریح و شادیشان را فراهم کرده اند. توریستان می توانند با سفر به داخلا گذشته از اسکی روی آب، انواع و اقسام ورزش های آبی دیگر مثل کایت سرفینگ (موج سواری با چتر)، و ...  را نیز امتحان کنند و لذت تفریح در آب در دل یکی از بزرگترین بیابان های دنیا را کسب کنند. جالب تر از همه اینکه مرکز اسکی روی آبی که از آن صحبت کردیم، بسیار مرکز مجهزی است و به همین خاطر هم هست که این روزها سفر به داخلا بین توریستان باب شده است. اگر شما هم دوست دارید که متفاوت ترین تجربه زندگیتان را کسب کنید، از همین حالا برنامه سفر تورهای خارجی به داخلا را برای خود ترتیب دهید و در آبی که سراب نیست، در دل بیابان اسکی کنید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW