021-88507190

زیباترین جزایر اقیانوس هند

اخبار م.مقیمی 25 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اقیانوس هند، اقیانوسی است که با آسیا، آفریقا، استرالیا و قطب جنوب احاطه شده است. این اقیانوس سواحل بسیار زیبا و تمیزی دارد و آب هایش کریستالی هستند و جذاب تر از همه اینکه جزایر بسیار زیبایی را در خود جای داده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین جزایر اقیانوس هند

    اقیانوس هند، اقیانوسی است که با آسیا، آفریقا، استرالیا و قطب جنوب احاطه شده است. این اقیانوس سواحل بسیار زیبا و تمیزی دارد و آب هایش کریستالی هستند و جذاب تر از همه اینکه جزایر بسیار زیبایی را در خود جای داده است و با هیچ جزیره دیگری در هیچ اقیانوس دیگری قابل مقایسه نیستند. به خاطر همین هم هست که خیلی از کسانی که می خواهند ماه عسلشان را در یک جزیره سپری کنند، به سفر و اقامت در یکی از جزایر اقیانوس هند فکر می کنند. با ما همراه باشید تا شما را با زیباترین جزایر اقیانوس هند آشنا کنیم تا اگر شما هم یک روز دلتان خواست که در یک جزیره رویایی اقامت کنید، بدانید که کدام جزیره های اقیانوس هند به عنوان زیباترین جزیره های دنیا شناخته می شوند.

    جزایر مالدیو

    جزایر مالدیو به قدری زیبا هستند که معمولا آن ها را به عنوان بهشت روی زمین می شناسند. در حقیقت مالدیو یک کشور جزیره ای است که در جنوب غرب سریلانکا واقع شده است و هم آب و هوای خوبی دارد و هم طبیعت بی نظیر و البته سواحل شگفت انگیزی دارد. 
    با این حساب می توان گفت که سفر با تور مالدیو هم برای کسانی که به دنبال تجربه یک سفر رومانتیک و عاشقانه هستند و هم برای کسانی که از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی خوششان می آید، جذاب است. مسئله ای که مشخص است، این است که هر کسی با هر سلیقه ای که به مالدیو سفر کند، با یک دنیا خاطره از مالدیو خارج می شود و تجربه ای در این کشور جزیره ای کسب می کند که تا عمر دارد شیرینیش را احساس خواهد کرد.
    از این ها گذشته، دنیای زیر آب های مالدیو نیز در نوع خودش بی نظیر است و به همین دلیل هم هست که غواصی در مالدیو طرفداران زیادی دارد. حتی رستوران هایی نیز در زیر آب های مالدیو ساخته شده اند تا توریستان بتوانند بیشتر و بیشتر از جهان شگفت انگیز زیر آب های مالدیو استفاده کنند.
    یک نکته جالب دیگری که باعث جذابیت سفر به مالدیو می شود، این است که در پایتخت مالدیو یعنی شهر ماله تعداد زیادی جاذبه گردشگری وجود دارد که یکی از دیگری جذاب تر هستند و از جمله آن ها می توان به مساجد، بازارها و اماکن دیدنی و فرهنگی ماله اشاره کرد.

    جزایر مالدیو

    سریلانکا

    سریلانکا یکی دیگر از کشورهای جزیره ای زیبای اقیانوس هند است. جالب است که بدانید سریلانکا تاریخ بسیار غنی هم دارد و جدا از زیبا بودنش، جذابیت تاریخی بسیار زیادی دارد. به خاطر همین هم هست که سفر با تور سریلانکا بین توریست ها تا این اندازه باب شده است.  
    این کشور 1،300 کیلومتر خط ساحلی بی نظیر دارد و در آن 9 پارک ملی و 6 منطقه حفاظت شده پرندگان وجود دارد و گذشته از همه این ها، دنیای زیر آب های آن نیز بسیار شگفت انگیز است. به همین دلیل هم هست که معمولا کسانی که از تفریحات ماجراجویانه مثل سافاری حیات وحش، ورزش های آبی و همین طور طبیعت گردی خوششان می آید، عاشق سفر به سریلانکا می شوند.
    از طرفی سریلانکا مراکز خرید و بازارهای بسیار جالبی هم دارد و به همین دلیل یکی از بهترین مقاصد گردشگری جنوب آسیا برای خرید به حساب می آید. از همه این ها گذشته، سریلانکا از قدیم الایام به خاطر سیستم درمانیش نیز شهرت داشته است و همیشه به خاطر روش های درمانی سنتیش بر سر زبان ها بوده است.

    سریلانکا

    ماداگاسکار

    کشور جزیره ای ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان به حساب می آید. این کشور طبیعت بسیار شگفت انگیزی دارد و معمولا نظر توریستان طبیعت گرد و ماجراجو را به خود جلب می کند. 
    ماداگاسکار یک کشور جادویی، متنوع و رنگارنگ است و به خاطر همین هم هست که می گویند سفر به ماداگاسکار برای هر کسی جذابیت های خاص خودش را دارد. با این حساب، می توانیم بگوییم که چه به دنبال سفرهای فرهنگی باشید و چه از ورزش های آبی و تفریحات ساحلی خوشتان بیاید، شیفته سفر به ماداگاسکار می شوید و با یک دنیا خاطره از ماداگاسکار جدا می شوید.

    ماداگاسکار

    موریس

    موریس یکی از زیباترین جزایر اقیانوس هند به حساب می آید. این جزیره را سومین صخره مرجانی بزرگ جهان احاطه کرده است و به قدری طبیعت زیبایی دارد که حتی سخت سلیقه ترین توریست ها را هم به وجد می آورد. موریس کیلومترها ساحل شنی دارد و جنگل های گرمسیریش به قدری سرسبز و زیبا هستند که هر بیننده ای را در جا میخکوب می کنند. از این گذشته، موریس طبیعت کوهستانی بی نظیری هم دارد و از هر نظر مقصد گردشگری ایده آلی به حساب می آید.
    در موریس می توانید انواع و اقسام تفریحات از ورزش های آبی گرفته تا کوهنوردی، طبیعت گردی، کواد سواری، خرید و هر آنچه که باعث جذاب تر شدن یک سفر می شود را تجربه کنید.
    یکی از جذاب ترین مناطق موریس برای اقامت، گرند بی یا خلیج بزرگ نام دارد. این منطقه برای خرید و تفریح بی نظیر است و معمولا هر کسی از اقامت در آن احساس خوشنودی می کند.

    موریس

    زنگبار

    زنگبار بخشی از یک مجمع الجزایر با نام مشابه است که در نزدیکی ساحل تانزانیا واقع شده است و در طول زمان تحت تاثیر کشورهای آفریقایی، عربی و اروپایی بوده است. زنگبار صخره های مرجانی رنگارنگ و بسیار زیبایی دارد و سواحلش جزء خاص ترین و زیباترین سواحل جهان به حساب می آیند. جالب است که بدانید این جزیره به خاطر جنگل های بارانی، مزارع ادویه و حیات وحش خاص مشهور شده است و اگر شما هم کمی اهل ماجراجویی باشید، شیفته اقامت در این جزیره به عنوان یکی از زیباترین جزایر اقیانوس هند می شوید.
    گذشته از همه این ها، جالب است که بدانید در قلب تاریخی زنگبار یعنی شهر سنگی زنگبرا، جاذبه های گردشگری متعددی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به مساجد، معابد و کاخ های تاریخی اشاره کرد. این شهر از سنگ های مرجانی ساخته شده است و معماری خارق العاده ای در گوشه کنار آن به چشم می خورد و به همین خاطر هم هست که معمولا کسانی هم که به معماری و بازدید از اماکن تاریخی علاقه دارند، شیفته سفر به زنگبار می شوند.

    زنگبار

    رئونیون

    رئونیون نام جزیره ای فرانسوی است که در شرق ماداگاسکار واقع شده است و مانند یک بهشت زمینی در اقیانوس هند خودنمایی می کند. رئونیون مسیرهای طبیعت گردی بسیار زیبایی دارد و از هر نظر برای توریستان ماجراجو، مقصد گردشگری جالبی محسوب می شود. جالب است که بدانید یکی از فعال ترین آتشفشان های دنیا در رئونیون واقع شده است و گذشته از این، طبیعت رئونیون نیز در نوع خودش بی نظیر است و معمولا هر کسی که به رئونیون سفر می کند، شیفته سواحل و همین طور آبشارهای زیبای آن می شود.
    از همه این ها که بگذریم، دلیل دیگری که باعث جذابیت هرچه بیشتر رئونیون می شود، خوشمزگی غذاهایش است! به خاطر همین هم به شما توصیه می کنیم که اگر گذرتان به رئونیون افتاد، حتما سری به بازارهای محلی آن بزنید و تا می توانید انواع غذاهای خوشمزه رئونیون را در آن ها امتحان کنید و حتما زمانی را هم به خوردن غذا در رستوران های ساحلی رئونیون اختصاص دهید و به هیچ عنوان از کنار غذاهای دریایی تازه آن ها ساده نگذرید. البته این را هم بگوییم که در رئونیون تعداد زیادی قنادی فرانسوی وجود دارد که در سراسر جزیره رئونیون مثالشان دیده می شود و شیرینی ها و نان هایی که در آن ها سرو می شوند، بسیار خوشمزه هستند و ارزش امتحان کردن دارند.

    رئونیون

    سیشل

    سیشل یک کشور جزیره ای است که از 115 جزیره تشکیل شده است که یکی از دیگری زیباتر هستند و از میان آن ها، جزایر پراسلین، لا دیگ و ماهه مشهورتر از بقیه شده اند. دلیل مشهوریت این جزایر این است که سواحل بسیار زیبا، صخره های مرجانی بسیار دیدنی و آب و هوای بسیار مطبوعی دارند و گذشته از همه این ها، حیات وحششان نیز قابل توجه است.
    جالب است که بدانید معمولا کسانی از سفر به جزایر سیشل استقبال می کنند که به دنبال تجربه یک سفر عاشقانه و رومانتیک هستند. البته سفر به سیشل برای افراد ماجراجو نیز سفر جالبی است و دلیلش هم این است که در سیشل می توانید انواع و اقسام تفریحات از گلف گرفته تا جزیره گردی، طبیعت گردی و همین طور ورزش های آبی مثل غواصی و ماهیگری را نیز تجربه کرد.

    سیشل

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW