021-88507190

چگونه یک سفر ارزان به گوا داشته باشیم

گردشگری م.مقیمی 08 بهمن ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر به گوا می تواند به ارزان ترین سفر خارجی شما تبدیل شود، البته به شرطی که چند راهکار ساده برای سفر ارزان به گوا را به کار بگیرید و کمی هم حواستان به هزینه های سفر به گوا باشد. گوا مقصد گردشگری جذابی است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چگونه یک سفر ارزان به گوا داشته باشیم؟


    سفر به گوا می تواند به ارزان ترین سفر خارجی شما تبدیل شود، البته به شرطی که چند راهکار ساده برای سفر ارزان به گوا را به کار بگیرید و کمی هم حواستان به هزینه های سفر به گوا باشد. گوا مقصد گردشگری جذابی است و به جرئت می توان گفت که یکی از جالب ترین شهرهای توریستی هند است. این شهر ساحلی هم در قلب مردم هند و هم در قلب توریستان سراسر جهان، جایگاه ویژه ای دارد و با این حساب، مشخص است که هر کسی که به گوا سفر کند، با قلبی سرشار از هیجان و ذهنی مملوء از خاطرات و انرژی مثبت به خانه بر می گردد. به هر حال اگر شما هم آرزوی سفر به گوا را دارید، اما فقط نگران هزینه های سفر به گوا هستید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را بخوانید تا به شما یاد دهیم که چگونه می توانید ارزان به گوا سفر کنید!

    چگونه ارزان به گوا سفر کنیم

    اقامت در یک هتل ارزان در گوا

    شما با رزرو یک هتل ارزان در گوا می توانید بخش زیادی از هزینه های سفرتان به گوا را کم کنید و قدم موثری در کاهش هزینه های سفر به گوا بردارید. این را به یاد داشته باشید که گوا به قدری زیبا و جذاب است که حتی اگر شما در یک هتل ارزان و ساده در گوا هم اقامت کنید، باز هم سفرتان به گوا خاطره انگیز و جذاب پیش خواهد رفت. خوبی گوا این است که در آن هتل های ارزان متعددی وجود دارد و دست شما برای انتخاب هتل ارزان در گوا باز است. 

    اجاره یک موتورسیکلت یا دوچرخه در گوا

    به شما توصیه می کنیم که در گوا یک موتورسیکلت یا دوچرخه برای خودتان اجاره کنید تا بتوانید مسیرهای بین جاذبه های گردشگری گوا را خودتان شخصا طی کنید و مجبور نشوید که کرایه های سنگین تاکسی های گوا را بپردازید. یادتان باشد که شما باید از کسانی که موتورسیکلت و دوچرخه در گوا اجاره می دهند، تخفیف بگیرید و هیچ وقت نباید همان اول مبلغ اعلام شده از سمت آن ها را قبول کنید. 

    اجاره یک موتورسیکلت یا دوچرخه در گوا

    غذای ارزان در گوا

    اصولا هزینه خورد و خوراک در گوا پایین است. قیمت غذاهای گوا، علی الخصوص غذاهای دریایی گوا، پایین است. اما به هر حال اگر باز هم احساس کردید که هزینه غذا در تور گوا برایتان بالا است، بهتر است که خوردن غذا در رستوران های محلی گوا را امتحان کنید و از رفتن به رستوران های توریستی گوا صرف نظر کنید. چراکه به هر حال قیمت غذاهای منوی رستوران های محلی گوا به نسبت رستوران های توریستی گوا پایین تر است و از این گذشته، به جرئت می توان گفت که حتی طعم غذاهای رستوران های محلی گوا هم بهتر است! 

    غذای ارزان در گوا

    خرید سوغاتی ارزان در گوا

    به شما توصیه می کنیم که اگر قصد سفر ارزان به گوا را دارید، از بازدید از مراکز خرید گوا صرف نظر کنید و خرید خود را فقط در بازارهای سنتی گوا انجام دهید. یک بازار بزرگ در نزدیکی ساحل کندولیم در گوا وجود دارد که در آن می توانید انواع و اقسام سوغاتی های ارزان را تهیه کنید. از این گذشته، چهارشنبه بازار آنجونا و جمعه بازار ماپوسا نیز از بازارهای ارزان گوا هستند و خرید از آن ها هم از نظر اقتصادی به صرفه است و هم در نوع خودش تجربه جالبی در تور گوا است.

    انتخاب فصل غیر توریستی سال برای سفر به گوا

    گوا در ماه های می تا سپتامبر (اواسط اردیبهشت تا اواسط مهر) از همیشه خلوت تر می شود و باطبع هزینه های سفر به گوا در این ماه ها کمتر از همیشه می شود. با این حساب، می توانیم به شما بگوییم که اگر این ماه های سال را برای سفر به گوا انتخاب کنید، هزینه های سفر به گوا برایتان به شدت کاهش پیدا می کند.

    انتخاب فصل غیر توریستی سال برای سفر به گوا

    رزرو تور ارزان گوا

    با تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز می توانید ارزان ترین تور گوا نوروز 1403 را برای خود و خانواده تان رزرو کنید و با این کار، سفر ارزانی را به مقصد گوا تجربه کنید. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW