021-88507190

ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر

اخبار م.مقیمی 15 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در ادامه به شما چند کشور را معرفی می کنیم که شما می توانید با داشتن کمتر از 30 دلار به ازای هر روز اقامتتان، از آن ها بازدید کنید و یک سفر خاطره انگیز و البته ارزان را به مقصد آن ها تجربه کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ارزان ترین کشورهای جهان که با کمتر از 30 دلار می توانید از آن ها دیدن کنید

    اگر شما هم به دنبال یک سفر ارزان خارجی هستید و دارید با خودتان فکر می کنید که ارزان ترین کشورهای جهان برای سفر کدام ها هستند، این مطلب برای شماست! چراکه ما در ادامه می خواهیم به شما بگوییم که سفر به کدام کشورهای خارجی ارزان تر است. در ادامه به شما چند کشور را معرفی می کنیم که شما می توانید با داشتن کمتر از 30 دلار به ازای هر روز اقامتتان، از آن ها بازدید کنید و یک سفر خاطره انگیز و البته ارزان را به مقصد آن ها تجربه کنید.

    سفر ارزان به لائوس با 30 دلار به ازای هر روز اقامت

    لائوس یکی از کشورهای آسیایی است که اگر شما 30 دلار به ازای هر روز اقامتتان داشته باشید، می توانید به آن سفر کنید. خوبی لائوس این است که تفریحات در آن بسیار ارزان هستند. شما با پرداخت 2.5 دلار می توانید از یکی از زیباترین آبشارهای جهان در لائوس دیدن کنید، با پرداخت 7 دلار یک روز کامل را به تیوب بازی در رودخانه وانگ وینگ سپری کنید و همچنین می توانید با پرداخت 6 دلار می توانید یک ماساژ حرفه ای در لائوس بگیرید.  از این گذشته می توانید در لائوس با کمترین قیمت ممکن (6 تا 15 دلار به ازای هر روز) یک موتورسیکلت برای خودتان اجاره کنید و به راحتی در لائوس گشت و گذار کنید. در مورد خورد و خوراک هم باید به شما بگوییم که شما به راحتی با پرداخت 3 تا 9 دلار می توانید یک غذای خوب و خوشمزه در لائوس میل کیند. از طرفی با اقامت در مهمانسراهای لائوس می توانید هزینه های سفر به لائوس را کمتر و کمتر هم کنید. جالب است که بدانید هزینه اقامت در مهمانسراهای لائوس بین 5 تا 10 دلار است و این بدین معنی است که همه چیز در لائوس برای تجربه یک سفر خوب و ارزان مهیا شده است.

    سفر ارزان به لائوس با 30 دلار به ازای هر روز اقامت

    سفر ارزان به ویتنام با 30 دلار به ازای هر روز اقامت

    یکی از مواردی که باعث شده ویتنام به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای دنیا برای سفر شناخته شود، این است که در ویتنام غذای ارزان به راحتی پیدا می شود. شما می توانید در ویتنام با پرداخت 1.5 تا 2 دلار یک غذای کامل و خوشمزه میل کنید و با این حساب باید 5 دلار تا نهایتا 10 دلار را برای خورد و خوراک یک روزتان در ویتنام کنار بگذارید. از این گذشته، هزینه اجاره موتورسیکلت نیز در ویتنام بسیار پایین است و اصولا کسانی که به دنبال سفر ارزان به ویتنام هستند، یک موتورسیکلت در ویتنام برای خودشان اجاره می کنند. البته در ویتنام یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین نیز فعالیت دارد که تاکسی هایش موتورسیکلت هستند و اتفاقا کرایه خیلی ارزانی هم از مسافرانشان می گیرند. استفاده از این اپلیکیشن مناسب کسانی است که به دنبال تردد ارزان در تور ویتنام هستند، اما از اینکه خودشان موتورسیکلت را برانند، واهمه دارند! به شما هم توصیه می کنیم که حتما قبل از سفر به ویتنام، اپلیکیشن GrabBike را دانلود و نصب کنید و هر وقت که دلتان خواست، یک تاکسی موتوری برای خودتان بگیرید و به راحتی در ویتنام تردد کنید. شما کمک این اپلیکیشن می توانید با کمتر از 0.5 دلار یک مسیر 2 کیلومتری را طی کنید و به ارزان ترین شیوه ممکن در ویتنام تردد کنید. ازطرفی شما می توانید با پرداخت حدودا 5 تا 10 دلار در یک مهمانخانه در ویتنام اقامت کنید. البته اگر علاقه به اقامت در مهمانخانه هم نداشته باشید، می توانید به راحتی یک هتل ارزان در ویتنام پیدا کنید و سفر ارزان خود به ویتنام را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

    سفر ارزان به ویتنام با 30 دلار به ازای هر روز اقامت

    سفر ارزان به کامبوج با 25 دلار به ازای هر روز اقامت

    شما می توانید با کمی برنامه ریزی یک سفر ارزان و مقرون به صرفه را به مقصد کامبوج تجربه کنید. نکته ای که درباره سفر به کامبوج وجود دارد، این است که ممکن است هزینه تفریح و بازدید از جاذبه های گردشگری آن بالا باشد، اما در عوض هزینه اقامت و هزینه خورد و خوراک در آن می تواند پایین باشد که البته بستگی به انتخاب های خودتان دارد. شما به راحتی می توانید با پرداخت 3 تا 10 دلار در یکی از مهمانخانه های تور کامبوج اقامت کنید و یا با پرداخت مبلغی بالاتر در یکی از هتل های ارزان کامبوج اقامت کنید. همچنین می توانی با 5 تا 10 دلار هزینه خورد و خوراک یک روزتان را پوشش دهید و با حدودا 6 تا 15 دلار یک موتورسیکلت برای خودتان اجاره کنید و در کامبوج تردد ارزانی را تجربه کنید.

    سفر ارزان به کامبوج با 25 دلار به ازای هر روز اقامت

    سفر ارزان به شمال تایلند با 30 دلار به ازای هر روز اقامت

    شهرهای شمالی تایلند برای سفر ارزان، گزینه های بسیار مناسبی هستند. شما در شهرهای شمالی تایلند مثل چیانگ مای و پای می توانید یک اقامت ارزان و به یادماندنی را تجربه کنید. در این شهرها می توانید به راحتی با 5 دلار در یک مهمانخانه اقامت کنید و یا اینکه یک هتل ارزان را برای اقامت خود در این شهرها در تور تایلند رزرو کنید. همچنین می توانید با خوردن غذاهای خیابانی در تایلند، در هزینه های خورد و خوراکتان هم صرفه جویی کنید و بدین شکل ارزان به تایلند سفر کنید. خوشبختانه باید بگوییم که شما برای تفریح در شهرهای شمالی تایلند نیز نیازی به بودجه خیلی سنگینی ندارید و به راحتی میتوانید تفریحات ارزانی را در این شهرهای زیبا در تور تایلند تجربه کنید. به شما توصیه می کنیم که در بودجه بندی خود برای سفر به شهرهای شمالی تایلند، حدود 5 تا 15 دلار را برای غذای روزانه تان در نظر بگیرید و حتما  تا 10 دلار را برای اجاره موتوسیکلت کنار بگذارید تا بتوانید ارزان به تایلند سفر کنید! برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    سفر ارزان به شمال تایلند با 30 دلار به ازای هر روز اقامت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW