021-88507190

ویروس کرونا؛ محدودیت سفر برای شهر های ایران

اخبار ش.مافی 19 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با شیوع ویروس کرونا در ایران و گسترش آن در شهر های کشور، بنا به اظهارات مقام ها و مسئولان شهر ها، تقریبا همه استان ها اعلام کرده اند که حاضر به پذیرش مسافران نوروزی نخواهند بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ویروس کرونا؛ محدودیت تردد و سفر به شهرهای بزرگ ایران

    با شیوع ویروس کرونا در ایران و گسترش آن در شهرهای کشور و طبق آمار رسمی وزارت بهداشت شمار مبتلایان به این ویروس در طی یک هفته تقریبا 10 برابر شده است. 
    قرنطینه ی شهر های آلوده و کنترل رفت آمد شهروندان این شهرها به شهرهای دیگر از راهکار هایی است که سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده است و این اقدام برای کانون ویروس یعنی کشور چین به شدت موثر بوده است.
    بنا به اظهارات مقام ها و مسئولان شهرها تقریبا همه استان ها اعلام کرده اند که حاضر به پذیرش مسافران نوروزی نخواهند بود. 
    استان مازندران اولین استانی بود که از جمعه 15 اسفند به صورت رسمی اعلام کرد و ورودی های شهر را به روی مسافران بست. مخصوصا که پس از اعلام تعطیلی مدارس تا پایان اسفند، موج مسافرانی که به شمال روانه شدند اوج گرفت که باعث شد استان مازندران برای جلوگیری از ورود مسافران از نیروی انتظامی و پلیس برای اجرای این حکم کمک بگیرد. 
    به جز مازندران استان های گیلان، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، یزد، ایلام، اردبیل و هرمزگان نیز اعلام کرده اند که از ورود افراد غیر بومی و خودرو ها با پلاک دیگر شهر ها جلوگیر می کنند و حاضر به پذیرش هیچ مسافری نمی باشند. 
    گرچه ممنوعیت سفر سراسری نمی باشد و در همه ی مناطق این محدودیت به درستی انجام نمی شود ولی تقریبا همه ی مسئولان استان ها اعلام کرده اند که در ایام نوروز هتل ها و مسافرخانه ها تعطیل می باشد و خانه های شخصی نیز به مسافران اجاره داده نمی شود.

    ویروس کرونا؛ محدودیت پرواز به جزیره ی کیش صادر شد

    با گسترش ویروس کرونا در شهر های کشور و اعمال محدودیت سفر در برخی از شهرها، سازمان هواپیمایی ایران محدودیت پرواز به جزیره ی کیش را صادر کرد. 
    در پی تصمیم شواری عالی سلامت جزیره ی کیش و نامه مدیر عامل منطقه آزاد کیش به وزارت راه و شهر سازی برای اعمال محدودیت سفر به جزیره کیش موافقت کرد و دستور منع فروش تور و بلیط هواپیما برای کیش را صادر نمود.

    ویروس کرونا؛ محدودیت سفر برای شهر های ایران

    آژانس هواپیمایی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، تور خارجی و کلیه خدمات گردشگری در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW