021-88507190

ملاقات جالب ترامپ با مدیران کمپانی های فیسبوک، گوگل، اپل، آمازون، مایکروسافت و توئیتر برای صحبت درباره ویروس کرونا

اخبار م.مقیمی 24 اسفند ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
(چهارشنبه، 21 اسفند 1398) قرار شد که روسای کمپانی های فیسبوک، گوگل، آمازون، اپل، مایکروسافت و توئیتر در کاخ سفید آمریکا دور هم جمع شوند و با رئیس جمهور آمریکا یعنی ترامپ ملاقات کنند. موضوع این نشست جالب، صحبت درباره ویروس کرونا اعلام شده است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ملاقات جالب ترامپ با مدیران کمپانی های فیسبوک، گوگل، اپل، آمازون، مایکروسافت و توئیتر

     (چهارشنبه، 21 اسفند 1398) قرار شد که روسای کمپانی های فیسبوک، گوگل، آمازون، اپل، مایکروسافت و توئیتر در کاخ سفید آمریکا دور هم جمع شوند و با رئیس جمهور آمریکا یعنی ترامپ ملاقات کنند. موضوع این نشست جالب، صحبت درباره ویروس کرونا اعلام شده است. قرار شد که این افراد در این جلسه بگویند که چه برنامه ای برای کارهایشان در زمان شیوع ویروس کرونا دارند و چه اقداماتی می خواهند برای کنترل شیوع بیشتر ویروس کرونا انجام دهند. البته تمامی سرفصل های موضوعات مورد بحث در این جلسه علنی نشده اند و هیچ کس نمی داند که در جلسه آنروز در کاخ سفید دقیقا چه خبر بود. اما به هر حال بنا بر اطلاعات موجود، می توان حدسش را زد که در کاخ سفید چه صحبت هایی به میان آورده شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این جلسه جالب درباره ویروس کرونا صحبت کنیم.

    ملاقات جالب ترامپ با روئسای کمپانی های فیسبوک، گوگل، اپل، آمازون، مایکروسافت و توئیتر

    همان طور که گفته شد، قرار بود که روسای برترین کمپانی های آمریکایی یعنی فیسبوک، گوگل، اپل، آمازون، مایکروسافت و تویئتر در جلسه آقای ترامپ شرکت کنند. البته گفته شده که همه این افراد به صورت حضوری در این جلسه شرکت نمی کنند و بعضی از آن ها قرار است که به صورت ویدئو کنفرانسی در جلسه ترامپ درباره موضوع ویروس کرونا حاضر شوند. این جلسه قرار بود که توسط مدیر ارشد تکنولوژی ترامپ یعنی مایکل کراتسیوس (Michael Kratsios) رهبری شود. مساله ای که مشخص است، این است که قرار است نحوه عملکرد و بازخورد روسای این کمپانی ها برتر جهان در برابر ویروس کرونا مورد بررسی قرار بگیرد. چراکه پیش از این هم از این مدیران خواسته شده بود که در جریان شیوع ویروس کرونا بازخورد مناسبی از خود نشان دهند و برنامه ریزی های لازم برای مقابله با تبعات منفی ویروس کرونا را داشته باشند. 
    برای مثال از مدیران این کمپانی ها خواسته شده است که جلوی انتشار اخبار کذب درباره ویروس کرونا را بگیرند و از این گذشته از شرکت آمازون که بزرگترین شرکت فروش اینترنتی جهان است، خواسته شده که از تورم قیمت اجناسی مثل ماسک و ... خودداری کند. از این گذشته، احتمالا در این جلسه نحوه عملکرد و درآمد مالی این کمپانی ها نیز بررسی خواهد شد و صحبت هایی درباره مدیریت بحران ویروس کرونا در آمریکا به میان خواهد آمد.
    جالب است که بدانید کمپانی های گوگل، آمازون، توئیتر و فیسبوک از تمامی کارمندانشان خواسته اند که از منزل کار کنند و به هیچ عنوان در این روزها در محیط کار حضور پیدا نکنند. از این گذشته مایکروسافت هم به کارمندانش اعلام کرده است که آن ها نیز می توانند  کارشان را از منزل انجام دهند. چراکه متاسفانه تا به حال دو مورد مبتلا به ویروس کرونا در بین کارمندان مایکروسافت شناسایی شده است.
    در این میان کمپانی اپل نیز در جریان شیوع ویروس کرونا متضرر شده است. چراکه بر اساس آمار و ارقام منتشر شده توسط دولت چین، مشخص شده که در این هفته فقط 500،000 گوشی آیفون در چین به فروش رسیده است که این مقدار کمتر از نیمی از آمار فروش همیشگی شرکت اپل است و این شرکت نیز باید در این نشست توضیح دهد که می خواهد چه اقداماتی در جهت کنترل شرایط در این دوره زمانی خاص داشته باشد و احتمالا در پایان صحبت از این شود که این شرکت های غول آمریکا چگونه می توانند در جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در آمریکا همکاری کنند و چگونه می توانند با یاری یکدیگر به این بحران جهانی پایان دهند!

    ملاقات جالب ترامپ با روئسای کمپانی های فیسبوک، گوگل، اپل، آمازون، مایکروسافت

    آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری، تور خارجی، تور اروپا، بلیط هواپیما و... در خدمت شما مسافران گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW