021-88507190

چقدر پول با خودمان به چین ببریم؟

راهنمای سفر مقیمی 10 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم قصد سفر به چین را در آینده دارید، مطمئنا با این سوال در ذهنتان مواجه شده اید که چقدر پول برای سفر به چین همراه داشه باشید؟ در این بخش با هزینه های سفر به چین آشنا خواهید شد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چقدر پول با خودمان به چین ببریم؟

    اگر شما هم قصد سفر به چین را در آینده دارید، مطمئنا با این سوال در ذهنتان مواجه شده اید که باید چقدر پول برای سفر به چین همراه باشید؟ شاید شما هم در حال تدارک دیدن سفر به چین برای خودتان و خانواده تان باشید و دوست داشته باشید بدانید که چقدر پول باید با خودتان به چین ببرید؟ شاید هم در حال پس انداز برای مسافرت هستید و به دنبال پاسخ این سوال می گردید که هزینه سفر به چین چقدر است؟ در هر صورت می توانید مطمئن باشید که با خواندن این مطلب به پاسخ تمامی سوالات خود درباره هزینه سفر به این سرزمین دست پیدا می کنید. پس یک ماشین حساب دستتان بگیرید و ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

    چقدر پول با خودمان به چین ببریم

    نکته مهم برای برآورد هزینه های سفر به چین

    برای اینکه ببینیم هزینه سفر به چین چقدر است، باید نگاهی به خرج و مخارج گردشگران قبلی بیندازیم. این یک حقیقت است که سبک مسافرت هر توریستی با مسافر دیگر متفاوت است و بعضی از افراد هزینه های کم و بعضی از افراد هزینه های زیادی در طول یک سفر دارند. در واقع همه چیز بستگی به این دارد که شما جزء چه دسته از این گردشگران هستید و برای مثال به دنبال خوردن غذای ارزان در چین باشید یا غذاهای آنچنانی، به دنبال تفریحات خیلی خاص  باشید و یا تفریحات رایگان، به دنبال تردد با تاکسی در چین باشید و یا اینکه بخواهید از مترو و اتوبوس برای تردد بهره ببرید و ...
    اما به هر حال با همه این صحبت ها، باز هم می توان هزینه های سفر به این کشور شرق آسایی را به صورت میانگین بررسی کرد. ما در ادامه به شما می گوییم که گردشگران قبل از شما، چقدر در تور چین پول خرج کرده اند. کافی است که این مبلغ را به صورت میانگین در نظر بگیرید و بر اساس سبک سفرهای خودتان، کمی آن را کم یا زیاد کنید تا ببینید که برای شخص شما، چقدر پول برای سفر کافی است.

    نکته مهم برای برآورد هزینه های سفر به چین

    هزینه های سفر به چین

    شما برای سفر به این کشور اول از همه باید یک تور چین برای خودتان رزرو کنید که شامل خدماتی مثل بلیط هواپیما رفت و برگشت، رزرو هتل و خدمات دیگر می شود. اما مساله این است که شما علاوه بر این هزینه ای که باید برای رزرو تور پرداخت کنید، با هزینه های دیگری هم در طول سفر به چین رو به رو هستید که از جمله آن ها می توان به هزینه خورد و خوراک، هزینه تفریح (هزینه خرید بلیط جاذبه های گردشگری چین و اماکن تفریحی) و همچنین کرایه تاکسی، مترو، اتوبوس و ... می شود. شما به صورت میانگین باید به ازای هر نفرتان 129 یوان را برای خورد و خوراک یک روزتان  کنار بگذارید و به همین ترتیب 105 یوان را برای تردد در شهرهای چین، 71 یوان را برای تفریح و 38 یوان را هم برای انعام و دریافت خدمات مختلف در نظر بگیرید. همچنین بهتر است که حدودا 6 یوان را برای خرید آب معدنی هر روزتان و 85 یوان را هم برای هزینه های پیشبینی نشده هر روزتان کنار بگذارید. در این صورت می توانیم با یک دو دو تا چهارتای ساده بگوییم که هزینه سفر به چین به صورت میانگین برای هر نفر و به ازای هر روز اقامت حدود 434 یوان است. البته این هزینه معمولا برای کودکان کمتر تمام می شود. چراکه هم ورودی بعضی از جاهای دیدنی چین برای کودکان ارزان تر است و هم اینکه اصولا کودکان غذای کمتری می خورند و در کل هزینه هایشان کمتر از بزرگسالان است. پس اگر شما می خواهید به صورت خانوادگی به چین سفر کنید، باید این مساله را در برآورد هزینه های سفر در نظر داشته باشید. 

    هزینه های سفر به چین

    راهکارهایی برای سفر ارزان به چین

    اگر شما هم به دنبال سفر ارزان به چین هستید و فکر می کنید که این مقدار هزینه برای یک مسافرت خیلی زیاد است، می توانید با به کار بردن چند راهکار، هزینه هایتان را به مقدار قابل توجهی پایین بیاورید. اول اینکه می توانید با رزرو یک تور چین از آژانس مسافرتی مهر پرواز، با کمترین بودجه ممکن راهی این کشور زیبا شوید. از این گذشته، می توانید با خوردن غذاهای خیابانی که در اغذیه فروشی های چین به فروش می رسند، هزینه خورد و خوراکتان را پایین بیاورید. علاوه بر این، می توانید تفریحات رایگان و یا ارزان را انتخاب کنید و برای دسترسی به اماکن دیدنی چین نیز از مترو و اتوبوس استفاده کنید تا بتوانید سفر ارزان تری داشته باشید.

    راهکارهایی برای سفر ارزان به چین

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW