021-88507190

بهترین شهرهای چین برای تجارت

گردشگری م.مقیمی 18 مهر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین شهرهای چین برای تجارت و اینکه هر شهری در چین برای خرید چه اجناسی بهتر است و شما بهتر است که برای تجارت به کدام شهر چین سفر کنید را در ادامه بیان می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام شهر چین برای تجارت بهتر است؟ 

    وقتی صحبت از شهرهای چین و تجارت در کشور چین می شود، بیشتر خارجی ها شهرهای پکن و شانگهای را به عنوان بهترین شهرهای چین برای زندگی و کار می شناسند. اما واقعیت این است که این شهرها بهترین شهرهای چین برای تجارت نیستند و شهرهای بهتری برای تجارت در چین وجود دارد. شهرهای تجاری چین برای خرید و فروش کالا و تجارت در چین شرایط ایده آلی دارند و هر کسی که به آن ها مهاجرت کند، می تواند بیزینس قدرتمندی را برای خودش ایجاد کند. می پرسید چه شهرهایی؟ پس بهتر است که ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه به شما می گوییم که هر شهری در چین برای خرید چه اجناسی بهتر است و شما بهتر است که برای تجارت به کدام شهر چین سفر کنید.

    گوانجو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    گوانجو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت و خرید اجناس به صورت عمده است. این شهر صنعت بسیار پیشرفته ای دارد و بازارهای مختفی از بازارهای عمده فروشی لباس گرفته تا بازارهای مخصوص فروش وسایل آشپزخانه، اسباب بازی،کفش، کیف، چرم، ساعت، مبلمان و ... در آن یافت می شود. از همه جالب تر اینکه در طول هر سال بیش از 100 نمایشگاه تجاری در گوانجو برگزار می شود که آن ها هم به خودی خود باعث شده اند که تجارت در چین رونق بیشتری پیدا کند.

    گوانجو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    ایوو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    ایوو به خاطر داشتن بزرگترین بازار عمده فروشی کالا یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت محسوب می شود. این بازار که با نام بازار عمده فروشی ایوو شناخته می شود، از 5 بخش مختلف تشکیل شده است که در هر کدامشان یک سری کالا و اجناس برای فروش موجود هستند. اگر شما به فکر خرید و فروش اسباب بازی، چمدان و کیف، زیورآلات و اکسسوری، لباس، ابزارهای سخت افزاری و وسایل خانگی هستید، می توانید به ایوو به چشم بهترین شهر چین برای تجارت نگاه کنید.

    ایوو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    شنزن یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    شنزن یکی از شهرهای جنوب چین است که به سرعت در حال پیشرفت است. این شهر که به عنوان قطب سخت افزار جهان شناخته می شود، شهری است که بیش از 90 درصد وسایل الکترونیکی تولید شده در دنیا متعلق به آن است. در نتیجه مشخص است که اگر شما به دنبال تجارت وسایل الکترونیکی باشید، شنزن برای شما بهترین شهر چین برای تجارت است.

    این شهر بهترین شهر چین برای خرید گوشی های تلفن همراه، لپ تاپ ها و تبلت های جدید و همین طور لوازم جانبی آن هاست. خوبی شنزن به این است که در آن بازارها و فروشگاه های مختلفی وجود دارد و اگر شما وقت لازم را برای جستجو و پرس و جو در این شهر بگذارید، می توانید بهترین اجناس با بهترین قیمت را پیدا کنید.

    شنزن یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    نینگبو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    نینگبو یک شهر بسیار قدرتمند برای تجارت است. تفاوتی که این شهر با سه شهر قبلی این لیست دارد، این است که در نینگبو هیچ بازار عمده فروشی وجود ندارد. به جای بازارهای عمده فروشی، در نینگبو تعداد زیادی کارخانه با ابعاد متوسط و کمپانی های و شرکت های تجاری وجود دارد. جالب است بدانید که نینگبو هم برای تجارت پلاستیک و هم برای تجارت اجناس و کالاهای دیگر همچون لوازم خانگی برقی، لوازم التحریر و قطعات خودرو شهر بی نظیری است و با این وجود می توان از آن به عنوان یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت یاد کرد.

    نینگبو یکی از بهترین شهرهای چین برای تجارت

    راستی اگر شما هم اطلاعات جالبی درباره تجارت در چین دارید و شهر خوب دیگری را در چین برای تجارت می شناسید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو ارزانترین تور چین می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره چین بیشتر بخوانید:

    راهنمای سفر به چین

    کدام شهرهای چین برای خرید بهتر هستند؟

    چگونه ارزان به چین سفر کنیم؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW