021-88507190

کدام شهرهای ترکیه برای زندگی بهتر هستند؟

راهنمای سفر م.مقیمی 29 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در سال های اخیر، ترکیه به مکانی ایده آل برای زندگی تبدیل شده است. اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که به مهاجرت به ترکیه فکر می کنید، بهتر است که قبل از تصمیم نهاییتان با بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی آشنا شوید و از تجربه دیگر مهاجران استفاده کنید و ببینید که کدام شهرهای ترکیه برای زندگی بهتر هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام شهرهای ترکیه برای زندگی بهتر هستند؟
    در سال های اخیر، ترکیه از نظر صنعت گردشگری رشد قابل توجهی داشته است و گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خودش جذب کرده است. البته گذشته از این، می توان گفت که این روزها توجه افراد زیادی هم به زندگی در ترکیه و کار در این کشور جلب شده است و سال به سال خارجی های بیشتری اعم از عرب ها، آلمانی ها، هلندی ها، روسیه ای ها، سوئدی ها، ژاپنی ها، انگلیسی ها، ایرانیان، فرانسوی ها و حتی بلژیکی ها به مهاجرت به ترکیه فکر می کنند. به هر حال اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که به مهاجرت به ترکیه فکر می کنید، بهتر است که قبل از تصمیم نهاییتان با بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی آشنا شوید و از تجربه دیگر مهاجران استفاده کنید و ببینید که کدام شهرهای ترکیه برای زندگی بهتر هستند

    زندگی در آنتالیا

    آنتالیا یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای سرمایه گذاری و زندگی است. این شهر در ساحل مدیترانه واقع شده است و همان طور که می دانید، یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه بین گردشگران است. این شهر گذشته از اینکه بسیار زیباست و اماکن دیدنی و تاریخی زیادی دارد، مراکز خرید بسیار زیبایی را هم در خود جای داده است و شرایط خوبی برای سرمایه گذاری و زندگی دارد.

    زندگی در آنتالیا

    زندگی در استانبول

    این یک حقیقت است که استانبول محبوب ترین و معروف ترین شهر ترکیه است. ازآنجایی که استانبول یک شهر مدرن است و امکانات و شرایط خوبی دارد، همیشه نظر خارجی ها به خرید ملک در استانبول جلب شده است. نکته ای که باید درباره این شهر بدانید، این است که استانبول قطب مالی و تجاری ترکیه است و با این حساب می توان گفت که استانبول بهترین شهر ترکیه برای کار و کسب درآمد است. نکته دیگر اینکه رشد ملک در استانبول بسیار زیاد است و معمولا کسانی که در استانبول برای خرید ملک سرمایه گذاری می کنند، سود زیادی عایدشان می شود. ذکر این نکته هم لازم است که استانبول بزرگترین شهر ترکیه است و از نظر قدمت تاریخی نیز بسیار شهر مهمی است. 

    زندگی در استانبول

    زندگی در آلانیا

    یکی دیگر از شهرهای خوب ترکیه برای زندگی، آلانیا است. آلانیا با سواحل زیبا، طبیعت سرسبز و اماکن تاریخی و جاهای دیدنی که دارد، همیشه نظر گردشگران و خریداران ملک را به خودش جلب کرده است. در واقع باید بگوییم که آلانیا به خاطر جاذبه های گردشگری که دارد، خارجی های زیادی را مشتاق به این کرده که خانه شخصی خودشان را در آلانیا داشته باشند و از این شهر زیبا برای گذراندن روزهایشان در سراسر سال استفاده کنند. البته شاید بتوان گفت که خرید ملک در آلانیا بیشتر مناسب کسانی باشد که به زندگی در آلانیا به چشم دائمی نگاه نمی کنند و می خواهند بخشی از سال را در آلانیا سپری کنند و صرفا برای گذراندن تعطیلاتشان به آلانیا بروند. 

    زندگی در آلانیا

    زندگی در بدروم

    یکی دیگر از محبوب ترین شهرهای ترکیه بین خارجی ها برای زندگی، شهر بدروم است. این شهر گذشته از اینکه اماکن تاریخی بسیار ارزشمند و سواحل بسیار زیبایی دارد، زیرساخت های بسیار خوبی هم برای زندگی دارد. نکته دیگری که باعث محبوبیت بدروم برای زندگی می شود، این است که این شهر آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد و میانگین دمای آن در زمستان به 15 درجه سانتیگراد و در تابستان به 34 درجه سانتیگراد می رسد. خوب است که این نکته را درباره آب و هوای بدروم بدانید که بدروم تابستان های شرجی و گرم و زمستان های خنک و معتدلی دارد. نکته دیگر اینکه افراد زیادی به خاطر زیرساخت های خوبی که بدروم دارد، به آینده آن امیدوار هستند و به همین خاطر هم به زندگی در بدروم فکر می کنند.

    زندگی-در-بدروم

    زندگی در یالوا

    یالوا در بخش شمال غربی ترکیه واقع شده است و در ساحل شرقی دریای مرمره قرار گرفته است. یالوا حدودا 2 ساعت با شهر استانبول فاصله دارد و دسترسی از آن به استانبول هم با ماشین و هم با قایق ممکن است. در واقع به خاطر همین نزدیکی به استانبول و البته آرامشی که این شهر دارد، زندگی در یالوا بین خارجی ها محبوب شده است.

    زندگی در یالوا

    زندگی در کالکان

    کالکان یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است. این شهر که در یک خلیج واقع شده است، با کوهستان ها و تپه ها احاطه شده است. نکته ای که باید درباره زندگی در این شهر بدانید، این است که کالکان خانه های بسیار لوکسی دارد که اکثرشان امکانات بسیار خوبی برای زندگی دارند. اکثر خانه های کالکان با باغ های شخصی احاطه شده اند و بالکن ها و تراس های زیبا دارند. این شهر با جنگل ها، کوهستان ها، دره ها و جاهای دیدنی بسیار زیادی احاطه شده است و حتی یک سری مناطق تاریخی نیز در نزدیکی آن جای گرفته اند. به هر حال اگر شما هم به دنبال سپری کردن یک زندگی لوکس و آرامش بخش در ترکیه هستید، می توانید به زندگی در کالکان فکر کنید. 

    زندگی در کالکان

    زندگی در کوش آداسی

    کوش آداسی یک شهر کوچک و جذاب ساحلی در ترکیه است که آب و هوای خوبی دارد . نکته ای که باعث محبوبیت زندگی در کوش آداسی شده است، این است که قیمت ملک در کوش آداسی خیلی بالا نیست. نکته دیگر اینکه کوش آداسی جاهای دیدنی و اماکن تفریحی بسیار خوبی دارد. به هر حال اگر شما هم از زندگی پر استرس خسته شده اید و دوست دارید زندگی متفاوتی را در ترکیه آغاز کنید و آرامش و تفریحات بیشتری در طول زندگی داشته باشید، مسلما زندگی در کوش آداسی برایتان مطلوب خواهد بود.برای رزرو تور ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مطالب و مقاله های مرتبط زیر هم شاید برای شما عزیزان برای سفر به ترکیه کاربردی و مفید باشد،لطفا مطالعه بفرمایید:
    کدام هتل های آنتالیا برای اقامت خانواده ها مناسب تر هستند؟
    بهترین زمان سفر به کوش آداسی

    زندگی در کوش آداسی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW