021-88507190

چقدر پول با خودمان به هند ببریم؟

راهنمای سفر م.مقیمی 27 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با چقدر پول می توان به هند سفر کرد؟ این سوالی است که برای هر کسی که تصمیم سفر به هند را دارد وجود دارد! اگر می خواهید به هند سفر کنید با ما همراه باشید تا هزینه های سفر به هند را به شما بگوییم تا بتوانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چقدر پول با خودمان به هند ببریم؟

    با چقدر پول می توان به هند سفر کرد؟ این اولین سوالی است که معمولا برای هر کسی که تصمیمش را برای سفر به هند می گیرد، پیش می آید! اگر شما هم می خواهید با تور مثلث طلایی هند به هند سفر کنید و دوست دارید بدانید که باید چقدر پول با خودتان به هند ببرید، این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است! با ما همراه باشید تا هزینه های سفر به هند را به شما بگوییم تا بتوانید برنامه ریزی بهتری برای سفر به هند داشته باشید.

    چقدر پول با خودمان به هند ببریم

    بقیه توریستان چقدر پول در هند خرج می کنند؟

    برای اینکه بتوانیم دید خوبی از هزینه های سفر به هند داشته باشیم، باید این مساله را بررسی کنیم که دیگر توریستان چقدر پول در هند خرج می کنند. در واقع با این کار می توانید دید جامع و کاملی نسبت به میانگین هزینه های سفر به هند پیدا کنیم. خوب است این را بدانید که توریستان در تور هند به صورت میانگین 468 روپیه را خرج خورد و خوراک یک روز در هند می کنند و گذشته از این، به صورت میانگین 243 روپیه را خرج تردد در هند و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هند می کنند و حدودا 429 روپیه را نیز صرف هزینه تفریح یک روز در هند می کنند. در ضمن، معمولا توریستان به صورت میانگین روزی 66 روپیه را به هزینه انعام و دریافت خدمات مختلف در هند اختصاص می دهند و حدودا 32 روپیه را هم در طول روز خرج خرید آب معدنی می کنند. با این اوصاف می توانیم بگوییم که هر توریستی در تور مثلث طلایی هند به صورت میانگین 1238 روپیه را به ازای هر روز اقامت در هند هزینه می کند.اگر به شکل مجردی و تنهایی میخواهید به هند سفر کنید حتما مقاله توصیه کاربردی برای سفر دخترانه به هند را مطالعه بفرمایید.

    بقیه توریستان چقدر پول در هند خرج می کنند

    چقدر پول با خودمان به هند ببریم؟

    همان طور که گفته شد، توریستان به صورت میانگین روزی 1238 روپیه را در هند خرج تفریح و گشت و گذار و البته خورد و خوراکشان می کنند. این مقدار هزینه به صورت میانگین بررسی شده است و مسلما توریستانی وجود دارند که با بیشتر از این مبلغ سفر لوکس تری را به مقصد هند تجربه می کنند و یا با کمتر از این مبلغ، یک سفر ارزان به هند را برای خودشان برنامه ریزی می کنند. به هر حال اگر شما هم بودجه کمی برای سفر به هند دارید، باید از این مساله اطلاع داشته باشید که سفر به هند با مبالغی کمتر از این حرف ها نیز ممکن است و شما هم می توانید مثل خیلی دیگر از توریستان با یک بودجه محدود به هند سفر داشته باشید. برای اینکه بتوانید یک سفر ارزان به هند را تجربه کنید، باید راهکارهای سفر ارزان به هند مثل خوردن غذاهای خیابانی هند، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی هند مثل اتوبوس و همین طور استفاده از تفریحات رایگان هند و بازدید از جاهای دیدنی رایگان هند را در دستور کار خود برای سفر به هند قرار دهید. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال سفر ارزان به هند هستید، حتما در طول سفر به هند یک دفترچه یادداشت همراهتان داشته باشید و هر لحظه هزینه های خود را در آن یادداشت کنید تا بتوانید بودجه بندی بهتری برای سفر به هند داشته باشید و کنترل هزینه هایتان از دستتان خارج نشود. نکته دیگر اینکه در هزینه های ذکر شده تا اینجای مطلب، به هزینه رزرو تور هند اشاره نشده است. این بدین معنی است که شما علاوه بر هزینه خورد و خوراک در هند، هزینه تفریح در هند، هزینه گشت و گذار در هند و هزینه های اینچنینی، یک هزینه رزرو تور هند را هم پیش رو دارید. پس با انتخاب یک تور ارزان هند هم می توانید قدم موثری در کاهش هزینه های سفر به هند بردارید. 

    پول با خودمان به هند ببریم

    قیمت یک تور ارزان هند چقدر است؟

    همان طور که می دانید تورهای مسافرتی متعددی با شرایط و خدمات مختلفی در طول سال به مقصد هند برگزار می شوند که بنا بر خدمات، نوع هتل و همین طور زمان سفر قیمت های مختلفی دارند. به شما توصیه می کنیم که برای گرفتن قیمت تور هند در هر زمان از سال با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید تا بتوانید با کمترین قیمت ممکن یک تور ارزان هند با شرایط و خدمات خوب برای خودتان رزرو کنید. 

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW