021-88507190

کدام شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی مناسب تر هستند؟

راهنمای سفر م.مقیمی 30 اردیبهشت ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تایلند کشوری است، مناسب هر سلیقه؛ که هم از نظر شرایط آب و هوایی، هم از لحاظ تنوع امکانات تفریحی مقصد گردشگری خوبی برای سفر خانواده ها است با این حال در این بخش می خواهیم بدانیم کدام شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی مناسب تر هستند؟

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی مناسب تر هستند؟
    تایلند که اتفاقا با نام "سرزمین لبخند" شناخته می شود، کشوری است که می تواند لبخند را روی لب های تمامی اعضای خانواده بیاورد! تایلند هم از نظ شرایط آب و هوایی، هم از لحاظ تنوع امکانات تفریحی و جاهای دیدنی و هم از لحاظ هزینه ای، مقصد گردشگری خوبی برای سفر خانواده ها است. در تایلند شهرهای متفاوتی وجود دارد که حال و هوای هر کدامشان با یکدیگر متفاوت است. یکی از پر تکرارترین سوالات گردشگران درباره سفر به تایلند این است که کدام شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی مناسب تر هستند؟ به هر حال اگر شما هم می خواهید همراه با خانواده به تایلند سفر کنید و این سوال را در ذهنتان دارید، با ما همراه باشید.

    سفر خانوادگی به چیانگ مای در تور تایلند

    چیانگ مای یکی از بهترین شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی است. این شهر محیط بسیار آرامی دارد و در آن امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد که برای همه سنین مناسب هستند. شما با سفر به چیانگ مای می توانید از موزه ها دیدن کنید، از باغ وحش جذاب چیانگ مای بازدید کنید، در بازارهای محلی گشت بزنید و یک عالمه تفریحات مفرح و خانوادگی دیگر را تجربه کنید. این را هم خوب است بدانید که در چیانگ مای امکانات تفریحی متعددی برای تجربه انواع تفریحات هیجان انگیز از قایق سواری رفتینگ گرفته تا طبیعت گردی و تفریحاتی مثل زیپ لاین و فیل سواری و انواع و اقسام تفریحات دیگر وجود دارد. 

    سفر خانوادگی به چیانگ مای در تور تایلند

    سفر خانوادگی به پای در تور تایلند

    پای یک شهر کوچک در تایلند است که حال و هوای سنتی دارد و اصولا سفر به آن برای خانواده هایی که به دنبال کسب آرامش در تور تایلند هستند و بیشتر ترجیح می دهند که با سفر به تایلند با سنت ها و فرهنگ های جالب مردم تایلند آشنا شویند، مناسب است. جالب است که بدانید در پای یک مدرسه آموزش سیرک وجود دارد و تجربه جنگل نوردی و طبیعت گردی، رفتینگ و قایق سواری در آب های خروشان و تفریحات اینچنینی امری ممکن است. در ضمن غذاهای پای بسیار سالم هستند و از این گذشته، در شهر پای معابد و غارهای بسیار زیبایی هم وجود دارد و معمولا خانواده ها از بازدید از آن ها استقبال می کنند.

    سفر خانوادگی به پای در تور تایلند

    سفر خانوادگی به بانکوک با تور تایلند

    بانکوک یک شهر پرهیاهو و جذاب است که اصولا هر کسی با هر سن و سالی از گشت و گذار در آن خوشش می آید. در بانکوک اماکن تفریحی خانوادگی زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به شهربازی ها، مزارع مار، موزه ها و محوطه های بازی سرپوشیده برای کودکان اشاره کرد. به شما توصیه می کنیم که اگر با تور تایلند به بانکوک سفر کردید، این را به خاطر داشته باشید که گاهی اوقات خاطرات به یادماندنی حاصل کسب تجربه های کوچک در طول سفر هستند. پس در تور بانکوک تا می توانید غذاهای جدید امتحان کنید و در بازارهای محلی گشت بزنید و از کسب تجربه های به ظاهر ساده اما جالب، غافل نشوید.

    سفر خانوادگی به بانکوک با تور تایلند

    سفر خانوادگی به کرابی با تور تایلند

    جزیره کرابی که یکی از زیباترین جزایر تایلند است، به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری خانوادگی تایلند شناخته می شود. گذشته از اینکه بعضی از بهترین سواحل تایلند در کرابی واقع شده اند، در این جزیره امکان تجربه تفریحات خانوادگی مختلفی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به غواصی و انواع تفریحات آبی اشاره کرد. درضمن در جزیره کرابی جنگل ها، فضاهای سرسبز، آبشارها، پناهگاه های فیلی ها و جاذبه های گردشگری دیگری هم وجود دارد و با همه این اوصاف می توان گفت که محال است که کسی از اعضای خانواده از سفر به کرابی ناراضی بشود.

    سفر خانوادگی به کرابی با تور تایلند

    سفر خانوادگی به پوکت با تور تایلند

    یکی از محبوب ترین شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی، پوکت است. در حقیقت پوکت یک جزیره بسیار سرسبز و زیبا در تایلند است که از هر نظر یک مقصد گردشگری ایده آل می باشد. پوکت هم سواحل بسیار زیبایی دارد و هم اینکه یک منطقه جالب به نام شهر قدیمی دارد که در آن اماکن تاریخی و جاهای دیدنی بسیار جذابی وجود دارد و انواع و اقسام جاذبه های توریستی و اماکن تفریحی دیگر هم در آن به چشم می خورند. گفتنی است که خیلی از هتل های پوکت دارای امکانات رفاهی و تفریحی مخصوص کودکان مثل کلاب مخصوص کودکان هستند و در خیلی از آن ها امکان نگهداری از کودکان نیز مهیا شده است تا پدر و مادرها بتوانند با ذهنی آسوده در پوکت گشت و گذار کنند.

    سفر خانوادگی به پوکت با تور تایلند

    سفر خانوادگی به جزیره کو چانگ با تور تایلند

    جزیره کو چانگ (جزیره چانگ) یکی از آرام ترین و زیباترین جزایر تایلند است و سفر به آن مناسب آن دسته از خانواده هایی است که بیشتر اهل آرامش هستند. نکته جالبی که باید درباره جزیره چانگ تایلند بدانید، این است که در آن هتل ها و اقامتگاه های متنوعی وجود دارد و شما با هر بودجه ای می توانید در آن اقامت داشته باشید. به همین خاطر معمولا کسانی که به دنبال سفر ارزان به تایلند هستند، از سفر به کو چانگ استقبال می کنند. نکته دیگر اینکه در کو چانگ امکان تجربه انواع تفریحات خانوادگی از شنا و غواصی گرفته تا ساختن قلعه های شنی و گشت و گذار در طبیعت و کشف آبشارهای زیبا وجود دارد و با همه این اوصاف می توان گفت که سفر به کو چانگ برای خانواده ها بسیار مناسب است. 

    سفر خانوادگی به جزیره کو چانگ با تور تایلند

    سفر خانوادگی به جزیره سامویی با تور تایلند

    جزیره سامویی از گذشته تا کنون به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری خانوادگی تایلند شناخته می شده است. در جزیره سامویی هر گونه امکاناتی که فکرش را بکنید، وجود دارد و در آن هیچ کم و کاستی برای تفریح خانوادگی در تایلند احساس نمی شود. نکته دیگری که باعث محبوبیت بیشتر جزیره سامویی بین خانواده ها می شود، این است که در خیلی از هتل های سامویی، برنامه های تفریحی خاصی برای کودکان در نظر گرفته شده است.برای رزرو تور تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    سفر خانوادگی به جزیره سامویی با تور تایلند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW