021-88507190

چگونه ارزان به روسیه سفر کنیم؟

گردشگری م.مقیمی 07 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر ارزان به روسیه یک امر ممکن برای مسافران تور روسیه می باشد. البته به شرطی که راه و چاه سفر ارزان به روسیه را بلد باشیم و ماهم در این بخش به دنبال این هستیم تا به شما کمک کنیم که با هر بودجه ای که دارید، بتوانید راهی روسیه شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفر ارزان به روسیه

    سفر به سرزمین تزارها و علی الخصوص سفر به پایتخت روسیه یعنی مسکو شاید برای بعضی ها گران باشد. اما نکته جالبی که خیلی از افراد از آن مطلع نیستند، این است که حتی با بودجه خیلی کم هم می توان به روسیه سفر کرد. البته به شرطی که راه و چاه سفر ارزان به روسیه را بلد باشیم و بدانیم که چگونه مسافرت ارزان به روسیه داشته باشیم. ما امروز می خواهیم راه های سفر ارزان به روسیه را به شما یاد بدهیم و به شما کمک کنیم که با هر بودجه ای که دارید، بتوانید راهی روسیه شوید.

    سفر ارزان به روسیه با تور ارزان روسیه

    اول از همه شما باید بتوانید با رزرو یک تور ارزان به روسیه، گام موثری در کاهش هزینه های سفر به روسیه بردارید. حقیقت این است که بخش زیادی از هزینه های سفر به این کشور مربوط به هزینه رزرو تور روسیه می شود. این بدین معنی است که اگر شما بتوانید یک تور ارزان برای خودتان پیدا کنید، گام اول و اساسی را برای سفر با هزینه پایین تر برداشته اید. با تماس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز می توانید با کمترین بودجه ممکن یک تور خوب و ارزان روسیه برای خودتان رزرو کنید. نکته ای که باید از آن اطلاع داشته باشید، این است که در روسیه هتل های مختلفی وجود دارد که بعضی هایشان هتل های لوکس و بعضی هایشان هتل های ارزان هستند. توصیه ما به شما این است که سعی کنید که یک هتل ارزان با دسترسی خوب به اماکن دیدنی روسیه برای خودتان رزرو کنید تا هم هزینه های اقامت در روسیه برایتان پایین بیاید و هم بتوانید تردد راحت تری در روسیه داشته باشید و برای بازدید از جاهای دیدنی روسیه مجبور به پرداخت کرایه های تاکسی سنگین نشوید.

    سفر ارزان به روسیه با تور ارزان روسیه

    سفر ارزان به روسیه با خورد و خوراک ارزان در روسیه

    یکی دیگر از هزینه هایی که شما در تور روسیه با آن مواجه خواهید شد و با صرفه جویی در آن می توانید قدم بسیار موثری در کاهش هزینه های سفر به روسیه بردارید، هزینه خورد و خوراک در روسیه است. توصیه ما به شما این است که در صورت امکان یک هتل در روسیه برای خودتان رزرو کنید که خودش آشپزخانه داشته باشد و شما بتوانید غذای هر روزتان را خودتان در هتلتان در روسیه طبخ کنید. این را به خاطر داشته باشید که مردم روسیه خیلی به خوردن غذا در رستوران ها علاقه نشان نمی دهند و همین مساله باعث شده که قیمت غذاهای رستوران های روسیه خیلی زیاد بشود. از آن طرف، قیمت مواد اولیه غذایی در سوپرمارکت های روسیه بسیار ارزان است و این بدین معنی است که اگر شما بتوانید خودتان غذای خودتان را درست کنید، سفر به روسیه برایتان خیلی ارزان تر تمام می شود. توصیه ما به شما این است که اگر در هتلتان در روسیه صبحانه به رایگان سرو می شد، صبحانه را در هتل میل کنید و شام را یک غذای سردستی برای خودتان درست کنید و فقط برای ناهار به رستوران های روسیه مراجعه کنید.
    در مورد وعده ناهار هم خوب است این را بدانید که در منوی رستوران های روسیه یک مدل غذا تحت عنوان "ناهار کاری" یا "ناهار تجاری" سرو می شود که از نظر قیمتی بسیار ارزان تر از غذاهای معمولی هستند. برای سفارش دادن این نوع غذا باید به رستوران هایی در روسیه مراجعه کنید که عبارت " бизнес-ланч" به زبان روسیه ای در روی تابلوی ورودیشان نوشته شده است. به شما توصیه می کنیم که شکل این عبارت را به خاطر داشته باشید تا بتوانید رستوران های ارزان در روسیه را تشخیص دهید. در واقع اگر شما این مدل غذا را انتخاب کنید، می توانید همان غذاهای عادی را سفارش دهید. اما تفاوتش این است که این رستوران ها، این سرویس غذای تجاری را به مشتریانشان ارائه می کنند تا تعداد مشتری هایشان بالا برود! به این شکل که این سرویس به کسانی ارائه می شود که وقت کمی برای خوردن غذا در میان ساعات کاریشان دارند و می خواهند به رستورانی بروند که غذا خیلی زود برایشان حاضر شود و خیلی زود هم می خواهند بعد از خوردن غذا آن رستوران را ترک کنند. با این حساب اگر شما هم به چنین رستوران هایی در روسیه رفتید، باید بعد از خوردن غذا سریعا محل رستوران را ترک کنید و این قاعده را رعایت کنید. در واقع این رستوران ها غذای تجاری را در منو دارند تا کسانی که به دنبال غذای ارزان هستند و خیلی هم نمی خواهند میزهای رستوران را اشغال کنند، بتوانند از آن استفاده کنند. 

    سفر ارزان به روسیه با خورد و خوراک ارزان در روسیه

    سفر ارزان به روسیه با تفریحات ارزان در روسیه

    این را خوب است بدانید که تفریحات رایگان متعددی در روسیه وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آن ها، سفر ارزانی به روسیه داشته باشید. شما می توانید در تور روسیه از بسیاری از کلیساها و خیلی از جاهای دیدنی روسیه و همین طور پارک ها، رایگان دیدن کنید. در واقع بازدید از خیلی از کلیساها و خیلی از بناهای یادبودی در روسیه رایگان است. البته این را هم باید بگوییم که شما برای بازدید از یک سری از کلیساهای معروف روسیه، باید هزینه ورودی را پرداخت کند. نکته دیگری که باید درباره این سفر به شما بگوییم، این است که در شهرهای کوچک روسیه و شهرهایی به جز مسکو و سنت پترزبورگ، رنج تفریحات رایگان گسترده تر است و تقریبا همه تفریحات در چنین شهرهایی رایگان یا ارزان هستند. این را هم بگوییم که شما برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ روسیه حتما مجبور نیستید که وارد موزه های روسیه شوید. بلکه کافی است که با پای پیاده گشتی در شهرها بزنید و از ساختمان های مختلف با معماری های جالبشان دیدن کنید، از ایستگاه های مترو روسیه دیدن کنید و گشتی در پارک های این کشور بزنید و مردم روسیه را تماشا کنید تا اطلاعات بسیار جالبی درباره فرهنگ و تاریخ روسیه کشف کنید. این را به یاد داشته باشید که حتی بدون پرداخت هزینه و با چنین تفریحات ساده ای هم می توانید در تور روسیه اوقات خوشی را سپری کنید. 
    نکته دیگر اینکه بهتر است در تور روسیه به کلاب های غربی (وسترن) نروید و از کافه ها و کلاب های محلی روسیه برای تفریح استفاده کنید. این کلاب ها معمولا ارزان تر هستند و استفاده از آن ها برای توریستان مقرون به صرفه تر است.

    سفر ارزان به روسیه با تفریحات ارزان در روسیه

    سفر ارزان به روسیه با تردد ارزان در روسیه

    به شما توصیه می کنیم که برای بازدید از اماکن دیدنی روسیه و گشت و گذار در این کشور از مترو بهره ببرید. استفاده از مترو روسیه خیلی مقرون به صرفه تر از استفاده از تاکسی ها است و از این گذشته، استفاده از آن خیلی راحت تر است. چراکه شما با مترو با ترافیک مواجه نمی شوید و خیلی راحت تر به مقصد گردشگری مورد نظرتان دسترسی پیدا می کنید.برای رزرو تور روسیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مطالب مرتبط زیر را هم برای سفر به روسیه مطالعه بفرمایید حتما برایتان کاربردی خواهند بود:

    اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به سنت پترزبورگ
    هتل های کدام مناطق مسکو برای اقامت بهتر هستند؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW