021-88507190

دیدنی ترین شهرهای روسیه

گردشگری م.مقیمی 01 تیر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
روسیه بزرگترین کشور دنیاست و شهرهای متنوع زیادی از نظر تاریخی و فرهنگی دارد. در این مطلب شما را با سه تا از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای روسیه آشنا می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین شهرهای روسیه کدام ها هستند؟

    روسیه که از یک سو به اروپا و از سمت دیگر به خاور دور متصل است، بزرگترین کشور دنیاست و تنوع زیادی در آن وجود دارد. این کشور که هم از نظر تاریخی و هم فرهنگی بسیار غنی است، شهرهای بسیار زیبایی دارد که هر کدامشان قصه ها، داستان ها و روایت های مخصوص به خودشان را دارند. اما در میان همه شهرهای روسیه، سه شهر هستند که از بقیه خاص تر هستند! ما امروز می خواهیم شما را با سه تا از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای روسیه آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با کشور روسیه و شهرهای زیبای روسیه آشنا شوید.

    مسکو

    مسکو که یکی از باستانی ترین شهرهای سنت پترزبورگ است، به عنوان پایتخت روسیه و معروف ترین شهر این کشور شناخته می شود. شهری که همیشه دوستداران تاریخ و فرهنگ را مجذوب خودش می کند و بازدید از آن در تور روسیه از واجبات است. این شهر که بزرگترین میدان روسیه به نام میدان سرخ کاخ زیبا و دیدنی کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل را درخود جای داده است، جایگاه خاصی از نظر گردشگری دارد. ضمن اینکه مسکو مناطق بسیار پر شور و حالی دارد که زندیگ در آن ها به شدت جریان دارد و انرژی مثبت در تک تک کوچه پس کوچه های آن احساس می شود. با همه این اوصاف، اگر فقط فرصت بازدید از یک شهر در روسیه را دارید، شک نکنید و عازم شهر زیبای مسکو در روسیه شوید. 

    مسکو2022

    سنت پترزبورگ

    اگر بخواهیم سنت پترزبورگ را در یک جمعه معرفی کنیم، باید بگوییم که این شهر پایتخت فرهنگی روسیه است. جایی که با موزه ها و گالری های هنری به طرز عجیبی عجین شده است و مفتخر است که موزه هرمیتاژ که یکی از بزرگترین موزه های جهان است را در خود جای داده است. از طرفی این شهر کلیسای جامع ایزاک را دارد که از آن به عنوان بزرگترین کلیسای ارتودکسی کل دنیا یاد می کنند و یک کلیسای زیبا به نام کلیسای خون ریخته شده نیز دارد که شاهکار معمای روسیه ای است و به نام کلیسای ناجی در خون نیز شناخته می شود. با این حساب اگر به معماری، هنر و فرهنگ علاقه داشته باشید، بی شک شیفته سنت پترزبورگ روسیه می شود. راستی تا یادمان نرفته این را هم بگوییم که سنت پترزبورگ در حوالی تابستان شب های سفید را تجربه می کند و یک جشنواره بسیار خاص به نام شب های سفید سنت پترزبورگ با شب های روشن و نورانی در آن برگزار می شود. در طول این جشنواره، آسمان سنت پترزبورگ در طول شب تاریک نمی شود و شور و حال و هیجان و خوشی در 24 ساعت شبانه روز در این شهر برقرار است. 

    سنت پترزبورگ 2022

    ولادی وستوک

    ولادی وستوک که در ساحل اقیانوس آرام و در اعماق خاور دور قرار گرفته است، شهری است که حال و هوایش با مسکو و سنت پترزبورگ بسار متفاوت است. این شهر که نام آن به معنای "حاکم شرق" است، در مرز روسیه و آسیا قرار گرفته است و همیشه از آن به عنوان یک شهر پر رمز و راز یاد می شود. ولادی وستوک را به خاطر طبیعت ته ای که دارد، با نام سانفرانسیسکوی روسیه نیز می شناسند و معمولا از طبیعت گردی و قدم زدن در تپه های اطراف آن به عنوان یکی از بهترین تفریحات ولادی وستوک یاد می کنند. یکی از جذابیت های بی نظیر این شهر این است که غذاهای بسیار لذیذی دارد و توریست ها می توانند هم غذاهای روسیه ای خوشمزه و هم غذاهای کره ای و چینی را در رستوران های آن نوش جان کنند. ضمنا این شهر برای تجربه ورزش های آبی نیز شهر بی نظیری است و در فصل تابستان، می تواند یک مقصد گردشگری ایده آل برای تجربه یک سفر ساحلی باشد.

     ولادی وستوک

    با توجه به توضیحات ارائه شده، به نظر شما کدامیک از سه شهر مسکو، سنت پترزبورگ و ولادی وستوک دیدنی تر است؟ شما سفر به کدامیک از این شهرهای روسیه ای را ترجیح می دهید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان روسیه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید. راستی امکان رزرو ارزانترین بلیط هواپیما روسیه نیز از وب سایت مهرپرواز وجود دارد.


    درباره روسیه بیشتر بخوانید:

    بهترین زمان برای سفر به شهرهای مختلف روسیه

    فستیوال شب های سفید سن پترزبورگ در روسیه

    هزینه های سفر به مسکو روسیه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW