021-88507190

ارزان ترین شهرهای اروپا برای زندگی کدام ها هستند؟

گردشگری م.مقیمی 08 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در کشور اروپا یک سری شهرهای ارزان برای زندگی هم وجود دارد که اتفاقا شهرهای خوبی هم برای کار و هم برای تحصیل می باشند. ما در ادامه می خواهیم 5 تا از این شهرهای خوب و ارزان برای زندگی در اروپا را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ارزان ترین شهرهای اروپا

    در اروپا شهرهای مختلفی وجود دارد که هر کدامشان به نوعی برای زندگی مناسب هستند. البته این یک حقیقت است که هزینه زندگی در بعضی از شهرهای اروپایی خیلی بالاست و هر کسی از پس هزینه های زندگی در اروپا بر نمی آید. البته در اروپا یک سری شهرهای ارزان برای زندگی هم وجود دارد که اتفاقا شهرهای خوبی هم برای زندگی هستند. ما در ادامه می خواهیم 5 تا از این شهرهای خوب و ارزان برای زندگی در اروپا را به شما معرفی کنیم.

    مهاجرت به پراگ در جمهوری چک

    پراگ یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا برای زندگی است. زندگی در پراگ مناسب کسانی است که هم به دنبال سفر ارزان در اروپا هستند و هم می خواهند در یک شهر زیبا و جذاب اقامت داشته باشند. پراگ یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای اروپاست و به قدری شهر جذابی است که در طول چند سال گذشته، گردشگران زیادی به زندگی همیشگی در آن ترغیب شده اند. هزینه زندگی در پراگ جمهوری چک به نسبت دیگر شهرهای اروپا خیلی پایین تر است و معمولا درآمد شهروندانش با هزینه زندگیشان هماهنگ است.

    مهاجرت به پراگ در جمهوری چک

    مهاجرت به صوفیه در بلغارستان

    صوفیه یک شهر زیبا در بلغارستان است که مردم بسیار مهربان و خونگرمی دارد و علاوه بر این به خاطر غذاهای ارزان و خوشمزه و همینطور کوهستان های بسیار زیبایش معروف شده است. نکته ای که باید درباره زندگی در صوفیه بدانید، این است که در صوفیه خارجی های زیادی زندگی نمی کنند و بیشتر شهروندانش اهل بلغارستان هستند. این را هم خوب است بدانید که صوفیه هم از نظر امنیت و هم از نظر هزینه زندگی به عنوان یکی از بهترین شهرهای اروپا برای زندگی شناخته می شود. نکته جالب دیگر اینکه در صوفیه اماکن تفریح و مراکز خرید متعددی وجود دارد و شما هیچ وقت از بابت تفریح و سرگرمی در صوفیه با مشکل مواجه نمی شوید. فقط این را هم باید در نظر داشته باشید که مردم بلغارستان زبان خاص خودشان را دارند و حتی الفبای زبانشان هم با زبان انگلیسی متفاوت است. به همین خاطر بهتر است که حتما قبل از مهاجرت به صوفیه، کمی با زبان بلغارستانی آشنایی پیدا کنید.

    مهاجرت به صوفیه در بلغارستان

    مهاجرت به لیسبون در پرتغال

    لیسبون یک شهر جذاب، پرهیاهو و دیدنی است که هم سواحل زیبایی دارد و هم اینکه بهترین آب و هوای اروپا را دارد. از طرفی زندگی در لیسبون کم هزینه است و کیفیت زندگی در آن جا بسیار بالا است. با این اوصاف می توان گفت که برای مهاجرت به لیسبون به عنوان یکی از ارزان ترین شهرهای اروپا، دلایل قانع کننده زیادی وجود دارد. نکته جالب دیگر اینکه قیمت خانه در لیسبون به نسبت دیگر شهرهای اروپا پایین تر است و با این حساب خرید خانه در لیسبون برای کسانی که قصد خرید ملک در اروپا را دارند، بسیار مناسب است. نکته دیگری که باید درباره مهاجرت به لیسبون بدانید، این است که اهالی لیسبون اهمیت زیادی به زبان می دهند و اصولا رابطه بهتری با کسانی که با زبان پرتغالی آشنایی دارند، دارند. به هر حال بهتر است که شما هم قبل از مهاجرت به لیسبون کمی روی زبانتان کار کنید و سعی کنید که حداقل در حد مبتدی با زبان پرتغالی آشنایی داشته باشید. 

    مهاجرت به لیسبون در پرتغال

    مهاجرت به ورشو در لهستان

    ورشو شهری است که هم از نظر هنری و هم از نظر تاریخی یکی از شهرهایی است که در اروپا حرف برای گفتن دارد. نکته دیگر درباره ورشو در لهستان این است که در این شهر بعضی از ارزان ترین کافه ها و رستوران های اروپا جای گرفته اند. خوبی ورشو این است که شما می توانید با یک هزینه معقول و به نسبت پایین، در آن یک زندگی لاکچری را تجربه کنید. این را هم خوب است بدانید که ورشو به نسبت دیگر شهرهای اروپا، خیلی توریستی نیست و شما با اقامت در ورشو به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا می توانید به دور از شلوغی توریستان و خارجی ها، یک زندگی آرام را تجربه کنید. 

    مهاجرت به ورشو در لهستان

    مهاجرت به بخارست در رومانی

    بخارست یکی دیگر از ارزان ترین شهرهای اروپا براز زندگی است. این شهر طبیعت بسیار زیبایی دارد و پر از جاده های پر پیچ و خم و قلعه های جذاب است و با این اوصاف می توان گفت که بخارست یکی از زیباترین شهرهای اروپا است. درباره بخارست و مهاجرت به این شهر، باید این را بدانید که فرصت های شغلی در بخارست رو به افزایش هستند و شما می توانید آینده خوبی در بخارست داشته باشید. نکته ای که باید درباره مردم بخارست بدانید، این است که مردم بخارست به تاریخ اهمیت خیلی زیادی می دهند و بهتر است که شما هم قبل از مهاجرت به بخارست، اطلاعات کافی و کاملی درباره تاریخ بخارست و اماکن تاریخی بخارست داشته باشید.برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اروپا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    مطالب مرتبط زیر را هم برای سفر به اروپا مطالعه بفرمایید حتما برایتان کاربردی خواهند بود:

    تغییرات و شرایط جدید اخذ ویزای شینگن
    فوت و فن های سفر به اروپا

    مهاجرت به بخارست در رومانی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW