021-88507190

زمان باز شدن سفارت کانادا در ترکیه

اخبار م.مقیمی 21 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ما امروز می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و به شما بگوییم که زمان بازگشایی سفارت کانادا در ترکیه بعد از ویروس کرونا چه زمانی است. پس با مهرپرواز همراه باشید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سفارت کانادا کی باز می شود؟

    همان طور که می دانید ما در کشور خودمان ایران، سفارت کانادا نداریم و به همین خاطر هم اصولا کسانی که متقاضی اخذ ویزای کانادا هستند، به سفارتخانه این کشور در دیگر نقاط دنیا همچون ترکیه، ارمنستان و دبی مراجعه می کنند. البته از میان همه این ها، سفارت کانادا در ترکیه بین متقاضیان ایرانی اخذ ویزای کانادا محبوب تر است و اکثرا آن جا را برای طی کردن پروسه اخذ ویزای کانادا انتخاب می کنند. اما از آنجایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا در ترکیه، سفارت کانادا در ترکیه بسته شده است، این سوال برای این دسته از افراد پیش آمده که آیا سفارت کانادا در ترکیه باز است؟ ما امروز می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و به شما بگوییم که زمان بازگشایی سفارت کانادا در ترکیه بعد از ویروس کرونا چه زمانی است. پس با مهرپرواز همراه باشید.

    زمان باز شدن سفارت کانادا در ترکیه

    بازگشایی سفارت کانادا در ترکیه

    درباره سفارت کانادا در ترکیه

    اول از همه خوب است این را بدانید که اکثر متقاضیان ایرانی اخذ ویزای کانادا به سفارت این کشور در استانبول و همین طور آنکارا مراجعه می کنند. سفارت کانادا در استانبول در خیابان بویوک دره در منطقه لونت استانبول واقع شده است. سفارت کانادا در آنکارا نیز در خیابان جیناح آنکارا قرار گرفته است. 
    لازم به ذکر است که خدمات کنسولگری در سفارت کانادا در استانبول در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 تا 12:30 به متقاضیان داده می شود. ضمنا خدمات بازرگانی آن در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 12 و از ساعت 12:30 تا 15:15 و در روزهای جمعه از ساعت 8:30 تا 13 ارائه می شود. در روزهای شنبه و یکشنبه نیز این سفارتخانه تعطیل است.
    در ضمن ساعات کاری سفارت کانادا در آنکارا در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 12 و از ساعت 12:30 تا 16:45 است. از طرفی این سفارتخانه در روزهای جمعه از ساعت 8 تا 12:30 دایر است و در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تعطیل است.

    روزهای تعطیلی سفارت کانادا در ترکیه

    هر دو سفارت کانادا در ترکیه (در شهرهای استانبول و آنکارا) در روزهای 1 ژانویه (سال نو میلادی)، 17 فوریه (روز خانواده)، 13 آوریل (دوشنبه پاک)، 23 آوریل (روز حاکمیت ملی ترکیه)، 25 می (عید فطر)، 26 می (عید فطر)، 1 جولای (روز کانادا)، 3 آگوست (عید قربان)، 12 اکتبر (روز شکرگزاری)، 29 اکتبر (روز جمهوری ترکیه)، 11 نوامبر (روز یادبود کانادا)، 25 دسامبر (کریسمس) و 28 دسامبر (روز باکسینگ) تعطیل است. البته این روزها، روزهای تعطیلی سفارت کانادا در ترکیه در سال 2020 هستند و بعضی از این تعطیلی ها در سال های مختلف تاریخ مختلفی دارند.

    درباره سفارت کانادا در ترکیه

    پرچم و نماد کانادا

    زمان بازگشایی سفارت کانادا در ترکیه

    در حالی که ساعات کاری و روزهای کاری سفارت کانادا در ترکیه به ترتیبی است که به آن اشاره شد، اما به خاطر شیوع ویروس کرونا چندین روز است که سفارت کانادا در ترکیه تعطیل بود و در آن خدماتی به کاربران داده نمی شود. به هر حال اگر شما هم متقاضی اخذ ویزای کانادا هستید و می خواهید بدانید که سفارت کانادا در ترکیه کی باز می شود و قصد سفر به ترکیه و استفاده از خدمات سفارت کانادا را دارید، بهتر است این را بدانید که این سفارتخانه از اواخر تیرماه شروع به کار کرده است. برای اخذ ویزای کانادا و همین طور رزرو تور ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    سفارت کانادا در استانبول

    BuyukdereCaddesi,TekfenTower,Levent 4, Istanbul ,34394 Turkey209

    اخبار و مطالب بیشتر را در ادامه بخوانید

    زمان باز شدن سفارت های اروپا

    مرز ترکیه کی باز می شود

    زمان بازگشایی پروازهای خارجی

    سوالات متداول

    آیا سفارت کانادا در ترکیه باز است؟

    بله، همانطور که اعلام شد از اواخر تیر سفارتخانه کانادا در ترکیه شروع به فعالیت کردند.

    فاصله میدان تکسیم تا سفارت کانادا چقدر است؟

    از میدان تقسیم تا سفارت کانادا با ماشین 5 و به صورت پیاده 16 دقیقه فاصله است.

    کدام سفارت کانادا بهتر است؟

    اینکه کدام سفارت کانادا در ترکیه بهتر است می بایست از جنبه های مختلف بررسی شود اما از نظر نزدیکی سفارت کانادا در آنکارا در شرایط ایده آل تری است.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW