021-88507190

عجیب ترین خانه های کانادا در تورنتو

اخبار م.مقیمی 23 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
یک سری از مالکین خانه ها در خیابان های تورنتو قوانین عادی را برای ساخت خانه شکسته اند و با معماری های عجیب و غریبشان، خانه هایشان را از دیگر خانه های تورنتو متمایز ساخته اند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    عجیب ترین خانه های کانادا در شهر تورنتو
    تورنتو  پر از خیابان هاییست که در هر دو سوی آن خانه های عادی و یک شکل ساخته شده است. اما یک سری از مالکین قوانین عادی را برای ساخت خانه شکسته اند و با معماری های عجیب و غریبشان، خانه هایشان را از دیگر خانه های تورنتو متمایز ساخته اند. هر کدام از این خانه های عجیب در تورنتو یک ویژگی عجیب دارند که نظر هر رهگذری را جلب می کنند! 
    در ادامه عجیب ترین خانه های کانادا در تورنتو را به شما معرفی می کنیم:
    خانه مکعبی
    این خانه در سال 1996 با تاثیر از طراحی های معمار هلندی، پیت بوم (Piet Blom) ساخته شده است.جالب است که بدانید این خانه عجیب در کانادا با سازه بسیار خاصش برای فروش گذاشته شده است و به همین دلیل وضعیت آینده آن مشخص نیست و بهتر است که در صورت توان هرچه زودتر از آن بازدید داشته باشید!

    خانه مکعبی

    خانه نصفه!
    در خیابان سنت پاتریک یک سری خانه شبیه به هم وجود دارد که در میان آن ها یک خانه وجود دارد که کاملا نصفه ساخته شده است! نمای این خانه این احساس را به هر کسی القا می کند که نصف آن ساخته نشده است و هر کسی که آن را می بیند، نا خود آگاه به این مسئله فکر می کند که نصف دیگر خانه کجا رفته است؟!

    خانه نصفه

    خانه فیلی
    اگر به خیابان یارموث تورنتو بروید، احتمالا مجسمه یک فیل عظیم الجسه سفید رنگ نظرتان را به خودش جلب می کند.این فیل بخشی از کار پایان نامه آقای جیمز لاوسان بوده است و بعد از تمام شدن درسش، آن را در حیاط جلوی منزلش نصب کرده است و از سال 2003 تا کنون به همان شکل در حیاط این خانه باقی مانده است و جلوه جالبی به این خیابان در تورنتو داده است. به دلیل وجود همین فیل زیبا، خانه جیمز لاوسان با نام خانه فیلی در کانادا معروف شده است.

    خانه فیلی

    خانه عروسک ها
    هر کسی که در منطقه لسلیویل تورنتو زندگی می کند، خانه عروسک ها را در خیابان برت ماونت می شناسد. خانه عروسک ها یکی از عجیب و غریب ترین خانه های کانادا است که در حیاط جلویی آن یک عالمه مجسمه، عروسک و اسباب بازی حیوانات گذاشته شده است. هر کسی که از کنار این خانه عبور می کند، احساس می کند که یک عالمه چشم در حال نظاره او هستند و ترس عجیبی در وجودش رخنه می کند! بیخود هم نیست که نام این خانه در لیست عجیب ترین خانه های کانادا جای گرفته است.

    خانه عروسک ها

    خانه باریک 
    این خانه در اصل باریک ترین خانه تورنتو نیست و این عنوان را می توان به یکی دیگر از خانه های این لیست داد! اما این خانه به شکلی بین دو خانه بزرگ واقع شده است که دیدن آن، احساس این را به هر بیننده ای می دهند که خانه از این باریک تر نمی تواند ساخته شود!

    خانه باریک

    خانه سفالی
    این خانه در سال 1905 ساخته شده است و احتمالا یک نوع تبلیغ برای کسب و کار صاحب این خانه که سازنده خانه بوده تلقی می شده است. نمای این خانه با قطعات سفالی بسیار بزرگ کار شده است که اصلا به قد و قواره این خانه نمی خورد و باید برای ساخت خانه های بسیار بزرگتری استفاده می شده است. اما همین متناسب نبودن باعث خاص شدن خانه سفالی در تورنتو شده است و آن را در لیست عجیب ترین خانه های کانادا قرار داده است. جالب است که بدانید این خانه در کانادا به تازگی برای فروش گذاشته شده است!

    خانه سفالی

    خانه یونانی
    در تورنتو تعداد زیادی خانه نئوکلاسیک وجود دارد، اما هیچ کدامشان مثل این خانه عجیب نیست. خانه یونانی یک خانه دو طبقه است که با انواع ستون ها و مجسمه های یونانی تزئین شده است و شکل و شمایل متفاوت تری به نسبت دیگر خانه های کانادا دارد. جالب است که بدانید نام خانوادگی صاحب این خانه با افتخار تمام روی کوچه کنار این خانه با فونت رومی ثبت شده است.

    خانه یونانی

    خانه غربی
    در خیابان رگال یک خانه عجیب و غریب وجود دارد که در حیاط جلویی آن یک مجسمه ای کار گذاشته شده است که نشان از یک مرد عهد حجری دارد که سوار بر اسبش شده است! در حالی که دو چکمه گاوچرانی نیز به صورت برعکس روی زمین حیاط آن گذاشته شده است و همه این ها باعث شده است که خانه غربی ظاهر متفاوت تری به نسبت دیگر خانه های کانادایی داشته باشد. این حیاط کوچک با سنگریزه ها و طراحی خاصش زمین ها و باغچه های غربی را تداعی می کند و به همین دلیل به خانه غربی معروف شده است.

    خانه غربی

    خانه ریزه میزه
    این خانه کوچکترین خانه تورنتو است که فقط 29 متر مربع مساحت دارد. این خانه فقط 3 اتاق دارد: اتاق نشیمن، آشپزخانه و یک اتاق خواب که در آن هم یک تخت خواب دیواری کار گذاشته شده است. یک رهگذر باریک نیز کنار این خانه وجود دارد و همین کوچه باریک باعث کوچکتر شدن این ملک نیز شده است! کوچک بودن و نقلی بودن این خانه نظر هر رهگذری را جلب می کند و به همین دلیل یکی از خاص ترین خانه های کانادا محسوب می شود.آژانس مسافرتی مهر پرواز با تجربه بسیار زیادی که در اخذ ویزای کانادا و اخذ ویزای شنگن دارد می تواند به شما کمک کند تا مطابق شرایطتتان به راحت ترین و سریع ترین شیوه ممکن، ویزای کانادا را دریافت کنید. 

    خانه-ریزه-میزه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW