021-88507190

با کودکانمان چه تفریحاتی در استانبول داشته باشیم؟

راهنمای سفر م.مقیمی 25 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم دلتان می خواهد که به استانبول سفر کنید، اما مطمئن نیستید که سفر به استانبول برای کودکتان هم مناسب باشد؟ اگر اینچنین است، بهتر است که این مطلب را بخوانید تا خیالتان راحت شود که کودکتان هم می تواند سفر دلنشینی را به استانبول تجربه کند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریح کودکان در استانبول

    آیا شما هم دلتان می خواهد که به استانبول سفر کنید، اما مطمئن نیستید که سفر به استانبول برای کودکتان هم مناسب باشد؟ اگر اینچنین است، بهتر است که این مطلب را بخوانید تا خیالتان راحت شود که کودکتان هم می تواند سفر دلنشینی را به استانبول تجربه کند. ما در ادامه چند ایده برای تفریح کودکان در استانبول به شما ارائه می کنیم تا ذهن بازتری برای سفر خانوادگی به استانبول داشته باشید.

    با کودکانمان چه تفریحاتی در استانبول داشته باشیم

    بازدید از مینیاتورک

    مینیاتورک یکی از جذاب ترین پارک های استانبول است. این پارک در حاشیه گلدن هورن استانبول واقع شده است و در آن 105 ماکت 25/1 از جاهای دیدنی استانبول و ترکیه ساخته شده است. مطمئنا کودک شما هم با دیدن اماکن دیدنی و ساختمان های کوچک و مینیاتوری این پارک شگفت زده خواهد شد و از اینکه به دنیایی با قد و قواره خودش پا گذاشته، خوشش خواهد آمد. ضمنا این پارک یک زمین بازی هم دارد و کودک شما می تواند در آن با همسن و سال هایش خودش سرگرم بازی و تفریح شود. لازم به ذکر است که پارک مینیاتورک در استانبول همه روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است.

    شهربازی لگولند استانبول

    کدام کودکی در این دنیا پیدا می شود که از لگو (آجرهای اسباب بازی) خوشش نیاید؟ جالب است که بدانید یک شهربازی به نام لگولند در استانبول ساخته شده است که تم آن لگو یا همان آجرهای خانه سازی کودکان است و به قدری محیط جذاب و زیبایی دارد که هر کودکی با ورود به آن لحظه ای از خود بیخود می شود! به هر حال توصیه ما به شما این است که اگر شما هم کودکی زیر 14 سال دارید، حتما او را در تور استانبول به شهربازی لگولند استانبول ببرید و چند ساعتی کودکتان را در تور استانبول شاد و خوشحال کنید. 

    بازدید از موزه رحمی کوچ استانبول

    اگر شما هم یک پسر نوجوان دارید، بهتر است که حتما برای بازدید از موزه رحمی کوچ استانبول در تور استانبول برنامه ریزی داشته باشید. چراکه در این موزه که یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری استانبول است، انواع و اقسام ماشین ها و موتورسیکلت های قدیمی نگهداری می شود و مطمئنا بازدید از آن ها برای هر پسربچه ای جالب است.

    بازدید از جزایر پرنس استانبول

    خوبی جزایر پرنس استانبول این است که در آن هیچ وسیله نقلیه ای وجود ندارد و مردم با اسب و کالسکه در آن تردد می کنند. با این حساب اگر شما هم با کودکانتان به جزایر پرنس استانبول بروید، دیگر نیازی نیست که نگران این باشید که خدای نکرده یک ماشین به کودکتان بزند و می توانید با خیال راحت به کودکتان اجازه دهید که برای خودش در این جزایر زیبا بازی کند. حتی می توانید برای کودکتان یک دوچرخه هم اجاره کنید و برای او فرصت دوچرخه سواری در یکی از زیباترین نقاط استانبول را فراهم کنید. 

    کشتی سواری در تنگه بسفر

    معمولا همه کودکان از قایق سواری و کشتی سواری خوششان می آید. اگر کودک شما هم چنین نظری درباره قایق سواری دارد، بهتر است که یک تور قایقی برای خودتان و خانواده تان رزرو کنید و حتما در تنگه بسفر استانبول گشتی با قایق یا کشتی بزنید. 

    کشتی سواری در تنگه بسفر

    بازدید از آکواریوم استانبول

    آکواریوم استانبول در محله فلوریا استانبول واقع شده است و کمی با مرکز شهر استانبول فاصله دارد. اما به هر حال اگر کودک شما هم عاشق موجودات دریایی و ماهی های رنگارنگ است، ارزشش را دارد که مسافت مرکز شهر استانبول تا آکواریوم استانبول را طی کنید و از این آکواریوم بزرگ در استانبول دیدن کنید. خوب است این را هم بدانید که یک سری سرویس رایگان از نقاط مختلف مرکز شهر استانبول به آکواریوم استانبول وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه به آکواریوم استانبول دسترسی پیدا کنید.

    بازدید از آکواریوم استانبول

    تراموا سواری در خیابان استقلال

    به شما توصیه می کنیم که هر وقت در تور استانبول برای خرید به خیابان استقلال رفتید، در نهایت کودکتان را سوار تراموا نوستالژیک قرمز رنگ خیابان استقلال کنید تا هم خستگی خرید از تن کودکتان بیرون برود و هم اینکه کودکتان خاطره جذابی از خیابان استقلال در ذهن کودکتان باقی بماند. به شما قول می دهیم که خود شما هم از تراموا سواری در خیابان استقلال خوشتان بیاید و خود شما هم به آن به چشم یک تفریح به یادماندنی نگاه کنید.برای رزرو تور استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW