021-88507190

شگفت انگیز ترین شهرهای آسیایی

گردشگری م.مقیمی 17 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آسیا شهرهای دیدنی زیادی دارد که در سراسر قاره پخش شده اند و هر کدام به نوعی شگفت انگیز و خاص هستند و یکی از دیگری زیباتر هستند. در ادامه می خواهیم با هم گشتی در آسیا بزنیم و یک سری از زیباترین شهرهای آسیایی را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین شهرهای آسیا

    آسیا شهرهای دیدنی زیادی دارد که در سراسر قاره پخش شده اند و هر کدام به نوعی شگفت انگیز و خاص هستند و یکی از دیگری زیباتر هستند. در ادامه می خواهیم با هم گشتی در آسیا بزنیم و یک سری از شگفت انگیزترین شهرهای آسیایی را به شما معرفی کنیم که تا زنده هستید، باید از آن ها دیدن کنید!

    زیباترین شهرهای آسیایی که تا زنده اید، باید آن ها را از نزدیک ببینید

    جورج تاون در مالزی

    جورج تاون که در جزیره پنانگ در کشور مالزی واقع شده است، یک شهر تاریخی است که هم ساختمان های تاریخی بسیار زیبایی دارد و هم اینکه طبیعتش فوق العاده زیباست. این شهر به قدری کوچک است که شما به راحتی می توانید همه جای آن را با پای پیاده بگردید و از مناطق مختلف آن مثل خیابان ارمنی ها و محله هند کوچک دیدن کنید. در نهایت هم می توانید یک شب عالی را در مناطق سرزنده جورج تاون سپری کیند و گردشتان در جورج تاون پنانگ را به بهترین شکل ممکن پایان دهید. 

    جورج تاون در مالزی

    بندر سری بگاوان در برونئی

    بندر سری بگاوان به عنوان پایتخت برونئی یکی دیگر از زیباترین شهرهای آسیا است. این شهر که عموما به صورت مختصر به آن بندر می گویند، یکی از جذاب ترین شهرهای آسیایی برای کسانی است که به رستوران گردی علاقه دارند. چراکه این شهر از نظر خورد و خوراک، تاثیرات زیادی از کشورهای منطقه مثل مالزی، indonesia و سنگاپور گرفته است و غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد و در آن تا دلتان بخواهد رستوران های کوچک و بزرگ پیدا می شود. در ضمن این شهر یک دهکده روی آب هم دارد که طبیعت بی نظیری دارد و پر از جاذبه های گردشگری واماکن دیدنی خاص و زیبا است.

    بندر سری بگاوان در برونئی

    یانگون در میانمار

    یانگون بزرگترین شهر میانمار است و بازدید از آن برای کسانی مناسب است که از آشنایی با فرهنگ های جدید و آداب و رسوم سنتی خوششان می آید. با سفر به این شهر زیبا در آسیا می توانید با قطار دور تا دور شهر را بگردید و از چنجره قطار بازارها، شالیزارهای برنج و روستاهای زیبای آن را از نزدیک ببینید. همچنین می توانید از یکی از جذاب ترین معابد بودایی آسیا در این شهر دیدن کنید. 

    یانگون در میانمار

    چیانگ مای در تایلند

    در شمال تایلند یک شهر زیبا به نام چیانگ مای وجود دارد که یکی از دیدنی ترین شهرهای آیسا محوب می شود. این شهر هم اماکن دیدنی بسیار زیبایی دارد، هم غذاهای خوشمزه ای دارد و هم اینکه امکان تجربه طبیعت گردی، فیل سواری و ماساژ تایلندی در آن وجود دارد. این شهر یک شهر آرام است و به خاطر اینکه زمانی پایتخت امپراتوری لانا بوده، از نظر فرهنگی و تاریخی بسیار غنی است و بیش از 30 معبد زیبا و شگفت انگیز دارد.

    چیانگ مای در تایلند

    توکیو در ژاپن

    توکیو با اختلاف بسیار زیاد، یکی از جذاب ترین شهرهای آسیا است. این شهر هم گذشته بسیار جالبی دارد و هم اینکه ظاهر بسیار مدرنی دارد. با این اوصاف می توان گفت که توکیو برای هر کسی با هر سلیقه ای جذابیت دارد و هر منطقه اش حال و هوا و شخصیت خاص خودش را دارد. 

    توکیو در ژاپن

    یوگیاکارتا در indonesia

    یوگیاکارتا مرکز فرهنگی indonesia تلقی می شود و پر از کوچه پس کوچه های باریک و پیچ در پیچ قدیمی است. این شهر مردمان بسیار مهربان و غذاهای محلی بسیار خوشمزه ای هم دارد و فرهنگ ها و آداب و رسوم مردمانش نیز بسیار جالب هستند. در ضمن مردم یوگیاکارتا بسیار هنرمند هستند و هم در نوازندگی و هم در طراحی روی پارچه و البته در خیمه شب بازی و رقص های محلی زبانزد هستند. گذشته از این ها، معابد هندو و بودایی زیبایی هم در این شهر در indonesia وجود دارد که ارزش دیدن را دارند.

    یوگیاکارتا در indonesia

    سیام ریپ در کامبوج

    سیام ریپ در کامبوج شهری است که اگر به آن سفر کنید، احساس می کنید که قدم به دنیای گذشتگان گذاشته اید! در این شهر یک مجموعه معبد بسیار معروف وجود دارد که به آن انگکور وات می گویند و بسیار اسرارآمیز است. با این اوصاف می توان گفت که سیام ریپ دیدنی ترین شهر کامبوج و یکی از زیباترین شهرهای آسیا است. البته بهتر است این را هم بدانید که هزینه ها در سیام ریپ به نسبت دیگر شهرهای کامبوج کمی بالاتر است.

    سیام ریپ در کامبوج

    هوی آن در ویتنام

    هوی آن یکی از زیباترین شهرهای ویتنام است و یک منطقه قدیمی دارد که جزء میراث جهانی یونسکو است و نشانگر بیش از 2000 سال تاریخ است. جالب است بدانید که در قرن 16 و 17 میلادی این شهر یک بندر مهم بین المللی بوده است و ارزش تاریخی بسیار زیادی دارد. منطقه قدیمی شهر هوی آن به قدری زیبا است که مطمئنا شما هم از قدم زدن در کوچه پس کوچه های آن خسته نمی شوید و مطمئنا شما هم شیفته زیبایی های آن می شوید. 

    هوی آن در ویتنام

    هنگ کنگ

    هنگ کنگ یک شهر مدرن، ثروتمند و زیبا است که هم از فرهنگ چینی و هم از فرهنگ استعمارگران انگلیسی تاثیر پذیرفته است. امروزه هنگ کنگ مردمانی دارد که از کشورها و فرهنگ های مختلف دور هم جمع شده اند و همین مساله باعث جذابیت هرچه بیشتر هنگ کنگ شده است. به همین خاطر هم هست که به هنگ کنگ عنوان "شهر جهانی آسیا" را داده اند. نکته دیگری که باعث جذابیت هنگ کنگ می شود، این است که در این شهر آسمان خراش های متعددی ساخته شده اند که جلوه بسیار زیبایی به این شهر مدرن داده اند. 

    هنگ کنگ@@

    شانگهای در چین

    شانگهای با داشتن جمعیتی بالغ بر 23 میلیون نفر که 9 میلیون نفر از آن ها مهاجر هستند، پیشرفته ترین و بزرگترین شهر چین محسوب می شود. این شهر یکی از توریستی ترین شهرهای چین نیز هست و هر ساله توریستان زیادی برای دیدن جاذبه های گردشگری شانگهای راهی چین می شوند. جالب است که بدانید شانگهای یک رودخانه به نام هوانگ پو دارد که شهر را به دو قسمت پوکسی و پودونگ تقسیم می کند. قسمت پوکسی بخش قدیمی شهر شانگهای محسوب می شود و هر کسی که از آن بازدید می کند، احساس می کند که به قرن 19 سفر کرده است!از آن طرف پودونگ منطقه ای است که پر از آسمان خراش هایی است که از دهه 1980 میلادی به بعد ساخته شده اند و جلوه اش زمین تا آسمان با منطقه تاریخی شانگهای فرق دارد.

    شانگهای در چین

    لگازپی در فیلیپین

    لگازپی یکی از دیدنی ترین شهرهای فیلیپین و یکی از زیباترین شهرهای آسیا است. این شهر غذاهای بسیار خوشمزه ای دارد، اماکن تاریخی بسیار ارزشمندی دارد و پر از کلیساهای دیدنی و بازارهای محلی است و یک آتشفشان فعال هم دارد. ضمنا در نزدیکی این شهر یک شهر دیگر به نام دونسول وجود دارد که در آن توریستان می توانند با وال ها شنا کنند. از طرفی یک تپه به نام کاوا کاوا نیز در نزدیکی لکازپی وجود دارد که یک مکان مذهبی محسوب می شود.

    لگازپی در فیلیپین

    هیو در ویتنام

    هیو درست در مرکز ویتنام قرار گرفته است و زمانی پایتخت ویتنام بوده است. در این شهر به قدری معبد و کاخ و اماکن تاریخی دیگر وجود دارد که هر کسی با دیدن آن ها شوکه می شود! ضمنا هیو غذاهای بسیار خوشمزه ای هم دارد و با همه این ها می توان گفت که بازدید از آن برای کسانی که اهل بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی هستند، هیچ وقت تکراری نمی شود!برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    هیو در ویتنام

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW