021-88507190

دیدنی ترین شهرهای استرالیا

گردشگری م.مقیمی 21 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استرالیا شهرهای دیدنی متعددی دارد که هر کدام به نوعی به دیگری برتری دارند! ما امروز می خواهیم به بررسی 5 تا از دیدنی ترین شهرهای استرالیا بپردازیم. پس اگر این کشور همیشه برای شما هم جالب بوده، با ما همراه باشید تا بیشتر با سرزمین کانگوروها آشنا شویم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جاهای دیدنی استرالیا

    استرالیا شهرهای دیدنی متعددی دارد که هر کدام به نوعی به دیگری برتری دارند! ما امروز می خواهیم درباره دیدنی ترین شهرهای استرالیا صحبت کنیم و 5 تا از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای استرالیا را به شما معرفی کنیم. پس اگر استرالیا و سفر به استرالیا همیشه برای شما هم جالب بوده، با ما همراه باشید تا بیشتر با استرالیا و شهرهای استرالیا آشنا شویم.

    سیدنی در استرالیا

    سیدنی مثل یک جواهر در استرالیا به نظر می رسد و جایی است که اکثر توریستان ترجیح می دهند که در تور استرالیا از آن بازدید داشته باشند. این شهر برای هر کسی با هر سلیقه ای ، یک جاذبه گردشگری دیدنی و منحصر به فرد دارد. این شهر همه چیز از هتل های درجه یک گرفته تا رستوران ها و تفرجگاه های جذاب و همین طور سواحل زیبا را در خود جای داده است و یک مقصد گردشگری ایده آل است. این شهر همان جایی است که خانه اپرا معروف سیدنی در آن واقع شده است و یک عالمه جاذبه گرشدگری معروف مثل بندر دارلینگ سیدنی، ساختمان کویین ویکتوریا سیدنی، باغ های گیاهشناسی سلطنتی سیدنی، پارک سیدنی، موزه سیدنی و خیلی جاهای دیدنی دیگر را در خود جای داده است. نکته دیگر اینکه سیدنی شب های سرزنده بسیار جالبی دارد و از هر شهر دیگری در استرالیا، جذاب تر است. 

    سیدنی در استرالیا

    ملبورن در استرالیا

    ملبورن یکی دیگر از دیدنی ترین شهرهای استرالیا است که آن هم جاذبه های گردشگری متعددی دارد و از این گذشته، کافه ها و رستوران ها و همین طور بازارها، مراکز خرید، پارک ها و سواحل بسیار زیبایی دارد. ضمنا ملبورن ورزشگاه های بسیار خوبی هم دارد و یک زمین کریکت دارد که بزرگترین، قدیمی ترین و مشهورترین ورزشگاه استرالیا است و در ضمن جاذبه های گردشگری دیگری هم در ملبورن وجود دارد که از جمله آن ها می توان به لونا پارک ملبورن، باغ وحش ملبورن، باغ گیاهشناسی سلطنتی ملبرون، ساحل سنت کیلدا، گالری ملی ویکتوریا، ساختمان نمایشگاهی سلطنتی ملبورن، خیابان کولینز، خیابان لیگون، کتابخانه دولتی ویکتوریا و ... اشاره کرد و با همه این اوصاف می توان گفت که ملبورن یکی از جذاب ترین شهرهای استرالیا برای بازدید است. 

    ملبورن در استرالیا

    بریزبن در استرالیا

    بریزبن سومین شهر بزرگ استرالیا است و یکی از بهترین و دیدنی ترین شهرهای استرالیا محسوب می شود. این شهر برای ریلکس کردن فضای بی نظیری دارد و پر از امکن تفریحی است. این شهر هتل های بی نظیری هم دارد و رستوران هایش بسیار عالی هستند. از جمله جاذبه های گردشگری بریزبن استرالیا می توان به مرکز خرید کوئین استریت، باغ های گیاهشناسی شهر بریزبن، پناهگاه کوالا در بریزبن، خانه پارلمان، مرکز فرهنگی کوئینزلند و همین طور باغ وحش استرالیا در بریزبن اشاره کرد. 

    بریزبن در استرالیا

    پرت در استرالیا

    پرت که در گوشه غربی استرالیا قرار گرفته، یکی دیگر از شهرهای دیدنی استرالیا است. این شهر یکی از بهترین شهرهای ساحلی جهان است و امکانات تفریحی فوق العاده جذابی است. پرت طبیعت بسیار زیبایی دارد و یکی از بکرترین شهرهای جهان مسحوب می شود. این شهر جاهای دیدنی بی نظیری از جمله باغ های گیاهشناسی و پارک شاهان، برج برل، باغ وحش پرت، موزه استرالیای غربی، گالری کینگ فیشر، ساحل کوتسلو، رودخانه سوان و ... دارد و از هر نظر یک شهر دیدنی و جذاب است. ضمنا پرت آب و هوای مدیترانه ای دارد و آسمانش همیشه آبی رنگ است و بیشتر از هر شهر دیگری در استرالیا آفتابی است.

    پرت در استرالیا

    کنز در استرالیا

    کنز یکی از جذاب ترین شهرهای استرالیا برای کسانی است که اهل تفریحات هیجانی هستند. در واقع کنز یک شهر کوچک است که با وجود کوچک بودنش، یک عالمه جای دیدنی را در خود جای داده است و چهارمین شهر توریستی استرالیا محسوب می شود. این شهر بزرگترین صخره مرجانی دنیا یعنی سد بزرگ مرجانی یا دیواره بزرگ مرجانی (Great Barrier Reef) را در خود جای داده است. در این شهر امکان تجربه تفریحات مختلفی وجود دارد و شما با سفر به آن می توانید از بعضی از معروف ترین جاهای دیدنی استرالیا مثل پارک ملی دین تری، جنگل های بارانی، پناهگاه پروانه های استرالیایی، جزیره فرانک لند وغارهای چیلاگو دیدن کنید.  
    پس اگر به دنبال تجربه یک سفر خاص هستید، بهتر است که برنامه سفر به استرالیا را برای خودتان تدارک ببینید و شما هم به یکی از میلیون ها توریستی تبدیل شوید که از استرالیا دیدن می کنند! برای رزرو تور استرالیا و اخذ ویزای استرالیا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    کنز در استرالیا

    استرالیای زیبا را بیشتر بشناسید

    با چند پارک ملی زیبای استرالیا آشنا شوید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW