021-88507190

خانه انیشتین در سوئیس

گردشگری م.مقیمی 02 مرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما این را می دانستید که انیشتین در اوایل قرن 20، برای 7 سال در شهر برن سوئیس زندگی می کرده است؟ آیا می دانستید که هنوز هم خانه انیشتین در سوئیس وجود دارد و شما هم می توانید در تور سوئیس از آن بازدید داشته باشید؟ اگر نه، بهتر است این مطلب را بخوانید تا بیشتر با خانه انیشتین آشنا شوید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    موزه و خانه انیشتین برن 

    آیا شما این را می دانستید که انیشتین در اوایل قرن 20، برای 7 سال در شهر برن سوئیس زندگی می کرده است؟ آیا این را می دانستید که انیشتین به نظریه نسبیت در زمان اقامتش شهر برن سوئیس رسیده است؟ آیا می دانستید که هنوز هم خانه انیشتین در سوئیس وجود دارد و شما هم می توانید در تور سوئیس از آن بازدید داشته باشید؟ اگر نه، بهتر است این مطلب را بخوانید تا بیشتر با خانه انیشتین در سوئیس آشنا شوید.

    خانه انیشتین در سوئیس

    درباره خانه انیشتین در سوئیس

    اگر به خیابان کرامگاس که یکی ازخیابان های منطقه تاریخی برن است بروید، به یک آپارتمانی بر می خورید که انیشتین در طبقه سوم آن زندگی می کرده است. در واقع انیشتین با همسرش میلوا در این واحد آپارتمانی زندگی می کرده و در زمان اقامت در این آپارتمان، بر روی یکی از مهمترین نظریه های دنیا یعنی نظریه نسبیت کار می کرده است! جالب است بدانید که شما هم می توانید از خانه انیشتین در تور سوئیس دیدن کنید و با بازدید از آن می توانید مبلمان جالب و قدیمی خانه انیشتین و همین طور اسناد و مدارک جالبی از زندگی او را ببینید! پس اگر شما هم به مباحث فیزیکی و یا تاریخی علاقه دارید، بهتر است که فرصت دیدن خانه یکی از تاثیرگذارترین انسان های تاریخ را در تور سوئیس از دست ندهید.چراکه خانه انیشتین در سوئیس یکی از جالب ترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری سوئیس است و بازدید از آن به منزله دیدن یک فیلم واقعی از زندگی انیشتین است! این خانه که حالا به یک موزه تبدیل شده است، به گونه ای است که هر کسی که از آن بازدید می کند، بهتر می تواند طرز فکر و سبک زندگی انیشتین را درک کند!

    درباره موزه انیشتین در سوئیس

    موزه انیشتین در سوئیس در سال 2005 تاسیس شد و به روی عموم باز شد. با بازدید از این موزه جالب در برن سوئیس می توانید با جزئیات از زندگی شخصی انیشتین و اهمیت کارهای او در زمینه علم و فیزیک آشنا شوید. حتی می توانید با شرایط زندگی انیشتین و حال و هوایی که دنیا در آن دوران داشته، آشنا شوید! از آنجایی که موزه انیشتین سوئیس بخشی از موزه تاریخی برن محسوب می شود، در آن یک سری مدارک هم نگهداری می شود که نشان دهنده رویدادهای تاریخی هستند که در دوران زندگی انیشتین اتفاق افتادند. مثل هولوکاست و هیروشیما که جزء مهمترین رویدادهای آن دوران بوده اند و به هر حال انیشتین هم از آن اتفاق ها تاثیر می گرفته است. در واقع شما با بازدید از موزه انیشتین در سوئیس و دیدن این نمایشگاه ها می توانید بیشتر با حال و هوای زندگی انیشتین آشنا شوید و ببینید که چنین مرد بزرگی در چه دورانی با چه شرایطی زندگی می کرده است. 

    درباره موزه انیشتین در سوئیس

    درباره بازدید از خانه انیشتین در سوئیس

    همان طور که گفته شد، خانه انیشتین سوئیس در خیابان کرامگاس برن در کشور سوئیس واقع شده است. خانه انیشتین در سوئیس حدودا 200 متر با برج ساعت برن فاصله دارد و شما می توانید بازدید از هر دو آن ها را در یک روز انجام دهید. به شما توصیه می کنیم که حداقل بین 2 تا 4 ساعت را به بازدید از خانه انیشتین در سوئیس اختصاص دهید تا بتوانید خوب از آن بازدید کنید و بیشترین استفاده را از آن ببرید. ضمنا به شما توصیه می کنیم که در صورت امکان فرزندان زیر 10 ساله خودتان را به خانه انیشتین سوئیس نبرید. نکته دیگر اینکه خانه انیشتین سوئیس از 1 فوریه (12 بهمن) تا 21 دسامبر (30 آذر) باز است و معمولا در ماه دی و اواسط بهمن و همین طور روزهای عید پاک، عید پنجاهه و روز ملی سوئیس (10 مرداد) تعطیل است. در مورد ساعات بازدید از خانه انیشتین سوئیس هم خوب است این را بدانید که این موزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است. ضمنا قیمت بلیط خانه انیشتین سوئیس هم برای بزرگسالان 6 فرانک سوئیس و برای کودکان 8 تا 15 ساله 3 فرانک سوئیس است. برای اخذ ویزای شینگن می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    درباره بازدید از خانه انیشتین در سوئیس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW