021-88507190

اپلیکیشن های کاربردی و مفید برای سفرهای گروهی

راهنمای سفر م.مقیمی 08 مرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در این مطلب چند اپلیکیشن کاربردی در سفر گروهی به شما معرفی کنیم که این هماهنگی را برایتان ساده تر می کنند و بالطبع با داشتنشان حاشیه های سفر کمتر می شود و سفر گروهی برایتان دلنشین تر می شود! پس با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اپلیکیشن های کاربردی برای سفر

    اگر شما هم می خواهید به صورت گروهی با دوستان و یا خانواده خود به سفر بروید، به شما توصیه می کنیم که چند دقیقه از برنامه ریزی برای سفر دست بردارید و این مطلب را با دقت بخوانید! یادتان باشد که برنامه ریزی سفر گروهی با برنامه ریزی سفر یکی دو نفره متفاوت است و چالش هایی دارد که شما در طول سفر با آن ها مواجه می شوید! برای اینکه این چالش ها برایتان ساده تر شود، بهتر است که از قبل برای سفر گروهی آماده باشید و حتما در مورد برنامه سفر و هزینه های سفر با همسفرهایتان به یک توافق برسید تا بعدا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و دلخوری ایجاد نشود. ما می خواهیم در این مطلب اپلیکیشن های مناسب سفر را به شما معرفی کنیم که این هماهنگی را برایتان ساده تر می کنند و بالطبع با داشتنشان حاشیه های سفر کمتر می شود و سفر گروهی برایتان دلنشین تر می شود! پس با ما همراه باشید و اگر قصد سفر به صورت گروهی را دارید همین حالا این اپلیکیشن ها را در گوشی تلفن همراهتان نصب کنید! 

    اپلیکیشن های کاربردی برای سفرهای گروهی و دسته جمعی

    اپلیکیشن کایاک تریب هادل (Kayak Trip Huddle)

    به شما توصیه می کنیم که این بار که خواستید یک سفر گروهی را برنامه ریزی کنید، حتما از این اپلیکیشن مسافرت استفاده کنید. این نرم افزار کاری می کند که شما راحت تر بتوانید نظر بقیه را بپرسید و راحت تر به یک توافق برای انتخاب مقصد گردشگری برسید! مطمئنا شما هم این را قبلا تجربه کرده اید که در یک گروه با دوستانتان ساعت ها چت کرده اید و آخر سر هم نتوانسته اید در آن گروه در مورد اینکه سفر به کجا بیشتر خوش می گذرد، به توافق برسید! اینجاست که این اپلیکیشن به کار شما می آید! کافی است که به همه دوستانتان بگویید که این اپلیکیشن را نصب کنند و خیلی راحت بروند و به مقاصد گردشگری مختلف رای بدهند! در انتهای کار کافی است که رای ها را نگاه کنید و ببینید که کدام مقصد گردشگری بین دوستانتان بیشتر طرفدار داشته و همان مقصد گردشگری را برای سفر انتخاب کنید. حتی می توانید از دوستانتان بخواهید که در این اپلیکیشن به زمان سفر هم رای بدهند تا روز و ساعت سفر هم برایتان در همین اپلیکیشن مشخص شود.

    اپلیکیشن کایاک تریب هادل (Kayak Trip Huddle)

    اپلیکیشن لونا مونز (Luna Moons)

    حالا فرض را بر این می گیریم که شما با استفاده از اپلیکیشن قبلی مقصد گردشگری را انتخاب کردید و بالاخره تصمیم گرفتید که به کجای ایران یا جهان سفر کنید! حالا می ماند برنامه سفر و اینکه شما می خواهید دقیقا چه برنامه سفری داشته باشید. اینجاست که باید از اپلیکیشن لونا مونز برای سفر گروهی استفاده کنید. در این اپلیکیشن می توانید به عنوان یک لیدر برنامه سفر را با دوستانتان در میان بگذارید و مثلا بگویید که روز اول به کجاها می روید و برنامه تان برای روز دوم چیست. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یک ابزار برنامه ریزی برای سفر است و شما خودتان می توانید برنامه سفر را با استفاده از آن بچینید. البته امکان این هم وجود دارد که در این اپلیکیشن از افراد حرفه ای کمک بگیرید تا آن ها برایتان یک برنامه ریزی دقیق برای سفر انجام دهند. نکته اینجاست که همسفرانتان می توانند به راحتی به جزئیات برنامه سفر در این اپلییکشن دسترسی پیدا کنند و حتی آن را ایدت کنند. نکته دیگر اینکه این اپلیکیشن به شما یک سری توصیه ها نیز می کند و به شما می گوید که در کدام هتل ها بهتر است اقامت کنید و یا از کدام جاذبه های گردشگری باید در طول سفر دیدن کنید. 

    اپلیکیشن لونا مونز (Luna Moons)

    اپلیکیشن رودتریپرز (Roadtrippers)

    این اپلیکیشن کاربردی برای سفر گروهی به درد کسانی می خورد که می خواهند از راه زمینی به سفر بروند و با ماشین های شخصی خودشان و به صورت گروهی یک سفر چند روزه را تجربه کنند. با داشتن این اپلیکیشن می توانید بهترین مسیر را برای سفر پیدا کنید و حتی یک سری توقف ها تعیین کنید تا همه بدانند و در همان مکان ها در طول جاده توقف کنند. این اپلیکیشن برای شما این را هم تخمین می زند که طی کردن مسیر بین هر دو توقف چقدر طول می کشد. البته این را هم بگوییم که استفاده از این اپلیکیشن کمی در وهله اول گیج کننده به نظر می رسد. اما اگر قلق آن دستتان بیاید، می بینید که سفر گروهی خیلی ساده تر برایتان پیش می رود.

    اپلیکیشن رودتریپرز (Roadtrippers)

    اپلیکیشن تب (Tab)

    این اپلیکیشن کاربردی برای سفر گروهی موقعی به کار می آید که شما به یک رستوران رفته اید و در انتها می خواهید صورتحساب را به صورت دنگی (پرداخت گروهی) پرداخت کنید. با داشتن این اپلیکیشن می توانید خیلی ساده تصویر صورتحساب را با بقیه اعضای گروه به اشتراک بگذارید تا هر کسی ببیند که چه سفارش هایی داشته است و سهم او از صورتحساب چقدر می شود. 

    اپلیکیشن تب (Tab)

    اپلیکیشن اسپلیت وایز (Splitwise)

    حالا فرض را بر این بگیرید که سفر گروهی به اتمام رسیده و نوبت تقسیم کردن خرج و مخارج شده است. نکته اینجاست که اگر از قبل اپلیکیشن اسپلیت وایز را نصب کرده باشید و از آن استفاده کرده باشید، این کار برایتان ساده تر می شود. چراکه با داشتن اپلیکیشن اسپلیت وایز می توانید در طول سفر خرج های مختلف را وارد کنید تا این اپلیکیشن سهم خرج هر نفر را مشخص کند و در انتهای سفر به شما بگوید که نفری چقدر باید پرداخت کنید. 
    برای رزرو تورهای ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    اپلیکیشن اسپلیت وایز (Splitwise)

    با دیگر اپلیکیشن های برای سفرهای خارجی آشنا شوید

    اپلیکیشن های کاربردی در سفر به گرجستان

    اپلیکیشن های ضروری برای سفر به ترکیه

    اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW