021-88507190

اپلیکیشن های سفر به گرجستان

راهنمای سفر م.مقیمی 18 خرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر می خواهید با تور گرجستان راهی این کشور شوید، بهتر است که قبل از هر کاری، اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به گرجستان را در موبایلتان نصب کنید! به هر حال توصیه میکنیم که بدون این اپلیکیشن ها به گرجستان سفر نکنید!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اپلیکیشن های کاربردی در سفر به گرجستان

    اگر شما هم می خواهید با تور ارزان گرجستان راهی این کشور زیبا و دوست داشتنی شوید، بهتر است که قبل از هر کاری، این اپلیکیشن های کاربردی برای سفر به گرجستان را در گوشی تلفن همراهتان نصب کنید! به هر حال توصیه ما به شما این است که بدون داشتن اپلیکیشن هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، به گرجتان سفر نکنید!

    اپلیکیشن های سفر به گرجستان

    اپلیکیشن GUIDE U برای سفر به گرجستان

    این برنامه یکی دیگر از بهترین و کاربردی ترین اپلکیشن های سفر به گرجستان است. البته این اپلیکیشن به درد کسانی می خورد که به زبان انگلیسی مسلط باشند. چراکه با 4 زبان مختلف کار می کند و در آن اطلاعات بسیار خوبی درباره جاهای دیدنی گرجستان، آدرس های اماکن دیدنی و نحوه دسترسی به آن ها، قیمت بلیط جاهای دیدنی گرجستان و اطلاعات دیگری از این قبیل وجود دارد. نکته دیگری که باید در مورد این اپلیکیشن کاربردی به شما بگوییم، این است که شما می توانید از این اپلیکیشن یک کارت تخفیف تهیه کنید و بدین شکل یک سیم کارت رایگان با 1000 مگابایت اینترنت رایگان دریافت کنید و از تخفیف فروشگاه ها و رستوران های گرجستان هم بهره ببرید. البته مسلم است که تنها کسانی می توانند از این آپشن تخفیف اپلیکیشن GUIDE U بهره ببرند که امکان پرداخت اینترنتی را داشته باشند. نکته دیگر اینکه این اپلیکیشن یک اپلیکیشن اندرویدی است.

    اپلیکیشن GUIDE U برای سفر به گرجستان

    اپلیکیشن MYMAP.GE برای سفر به گرجستان

    اپلیکیشن MYMAP.GE بهترین اپلیکیشن مسیریابی در تفلیس و دیگر شهرهای گرجستان است و هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای آی او اس طراحی شده است. شما با کمک این اپلیکیشن می توانید از نقشه های بسیار خوب گرجستان استفاده کنید و علاوه بر این می توانید، اطلاعات بسیار خوبی درباره شرایط ترافیک جاده ها و خیابان های گرجستان کسب کنید و از لیست کامل موسسات مختلف گرجستان به همراه شماره تلفن و آدرس هم استفاده کنید. 


    اپلیکیشن MYMAP.GE برای سفر به گرجستان@

    اپلیکیشن TOPTRIPTIP برای سفر به گرجستان

    اپلیکیشن TOPTRIPTIP یک اپلیکیشن کاربردی برای سفر به گرجستان است که به کمک آن می توانید از اماکن تاریخی گرجستان و همین طور جاذبه های طبیعی گرجستان و دیگر جاهای دیدنی گرجستان بازدید داشته باشید. چراکه در این اپلکیشن نام محبوب ترین جاهای دیدنی گرجستان ذکر شده است و علاوه بر آن، اطلاعات کاربردی دیگری هم در آن وجود دارد. لازم به ذکر است که این اپلکیشن کاربردی برای سفر به گرجستان برای گوشی های اندرویدی و آی او اس قابل استفاده است.

    اپلیکیشن TAXI MAXIM برای سفر به گرجستان

    TAXI MAXIM یک اپلیکیشن تاکسی آنلاین در گرجستان است و شما با داشتن آن در گوشی تلفن همراهتان می توانید به راحتی تاکسی آنلاین بگیرید. خوب است این را بدانید که این اپلکیشن به نسبت دیگر اپلکیشن های تاکسی آنلاین کاربرد بیشتری دارد. این را هم خوب است بدانید که این اپلیکیشن هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای گوشی های آی او اس قابل استفاده است. 

    اپلیکیشن TAXI MAXIM برای سفر به گرجستان

    اپلیکیشن TBILISI TRAVEL GUIDE برای سفر به گرجستان

    این اپلکیشن یک اپلیکیشن راهنمای سفر به تفلیس است که مزیتش به نسبت دیگر اپلیکیشن های مشابه این است که شما بدون دسترسی به اینترنت و به صورت آفلاین می توانید از آن استفاده کنید. در این اپلکیشن اطلاعات مهمی به همراه عکس های جاهای دیدنی تفلیس، هتل های تفلیس، رستوران های تفلیس، کلاب های تفلیس و ... وجود دارد. جالب تر از همه هم اینکه شما با کمک این اپلکیشن می توانید مسیر گشت و گذار خود در تفلیس را برنامه ریزی کنید و یک تور گشت و گذار در تفلیس برای خودتان برنامه ریزی کنید و مثلا برای خودتان مشخص کنید که اول از کدام جای دیدنی تفلیس بازدید کنید و سپس از کدامیک از جاذبه های گردشگری تفلیس بازدید داشته باشید. در آخر این را هم بگوییم که این اپلیکیشن کاربردی برای سفر به گرجستان برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است.برای رزرو تور گرجستان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    اپلیکیشن TBILISI TRAVEL GUIDE برای سفر به گرجستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW