021-88507190

اپلیکیشن های جالب و کاربردی برای سفر به استانبول

گردشگری م.مقیمی 10 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
امروزه اپلیکیشن های کاربردی متعددی برای سفر به استانبول وجود دارد که هر کدامشان به نوعی سفر به استانبول را برای توریستان آسان تر و شیرین تر می کنند. ما در ادامه می خواهیم چند تا از جالب ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر به استانبول را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اپلیکیشن های جالب و کاربردی برای سفر به استانبول
    استانبول به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا، جاذبه های گردشگری متعددی دارد و پر از جای دیدنی ست. در این شهر همه چیز از رستوران های محلی تا اماکن تاریخی و مراکز خرید و خیابان ها جذاب و دیدنی است. تا همین بیست سی سال پیش، هر کسی که می خواست از استانبول دیدن کند، باید یک کف پر از کتابچه های راهنمای تصویری و متنی با خودش به استانبول می برد تا بالاخره بتواند گوشه ای از زیبایی های استانبول را از نزدیک ببیند. اما الان اوضاع متفاوت شده است و با آمدن اپلیکیشن های متفاوت، سفر به استانبول هم راحت تر شده است.امروزه اپلیکیشن های کاربردی متعددی برای سفر به استانبول وجود دارد که هر کدامشان به نوعی سفر به استانبول را برای توریستان آسان تر و شیرین تر می کنند. ما در ادامه می خواهیم چند تا از جالب ترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر به استانبول را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

    اپلیکیشن های جالب و کاربردی برای سفر به استانبول

    اپلیکیشن کولینری بک استریتز (Culinary Backstreets)
    وقتی به غذاهای ترکیه ای فکر می کنید، یاد چه غذاهایی می افتید؟ کباب؟ خوب! شما که نمی توانید هر سه وعده هر روز را کباب بخورید! آیا غذاهای دیگری هم از ترکیه می شناسید؟ اگر نه، بهتر است که همین حالا این اپلیکیشن کاربردی برای سفر به استانبول را دانلود و نصب کنید تا بیشتر درباره غذاهای محلی ترکیه ای و رستوران های محلی استانبول اطلاعات کسب کنید. این اپلیکیشن یک راهنمای رستوران گردی در استانبول است که در آن می توانید صدها نظر از بلاگرهای مختلف غذا را در مورد غذاهای رستوران های مختلف استانبول مطالعه کنید و رستوران های خوب و محلی استانبول را پیدا کنید. نکته جالبی که این اپلیکیشن دارد، این است که شما برای استفاده از آن و خواندن محتواهای آن نیاز به اینترنت ندارید و وقتی که نصبش می کنید، همه مطالبش قابل خواندن می شود. لازم به ذکر است که این اپلیکیشن اطلاعات شهرهای دیگری را هم در دنیا دارد و فقط مختص استانبول نیست. البته این را هم بگوییم که شما برای خرید اکانت هر شهر این اپلیکیشن باید 3.99 دلار پرداخت کنید و اگر امکان پرداخت آنلاین را دارید، می توانید به استفاده از آن فکر کنید. اما اگر هم امکان پرداخت آنلاین را ندارید و یا به هر دلیلی نمی خواهید برای این اپلیکیشن هزینه کنید، بهتر است که ادامه مطلب را بخوانید تا در ادامه به شما یک اپلیکیشن مشابه رایگان برای رستوران گردی در استانبول پیشنهاد کنیم. 

    اپلیکیشن کولینری بک استریتز (Culinary Backstreets)

    اپلیکیشن استریت آرت استانبول (Street Art Istanbul)
    شاید برایتان جالب باشد که بدانید خیابان های متعددی در استانبول وجود دارد که با طرح ها و نقش های مختلف رنگ شده اند و روی دیوارهای بسیاری در سراسر شهر استانبول نقاشی های جالب کشیده شده است. به هر حال اگر شما هم دلتان می خواهد که بتوانید عکس های یادگاری جذابی در استانبول بگیرید، بهتر است که آدرس این خیابان ها را در اپلیکیشن استریت آرت استانبول پیدا کنید و برای عکاسی در تور استانبول به آن لوکیشن ها مراجعه کنید. 
    اپلیکیشن کتی پارلا استانبول (Katie Parla’s Istanbul)
    کتی پارلا یک بلاگر معروف غذا و مسافرت است که یک اپلیکیشن اختصاصی برای غذای استانبول هم دارد. این بلاگر تمامی اطلاعاتش درباره غذاها و رستوران های استانبول را در این اپلیکیشن درج کرده است و شما می توانید با دانلود این اپلیکیشن کاربردی برای سفر به استانبول، با بهترین رستوران های استانبول آشنا شوید. به هر حال اگر شما هم دلتان می خواهد که بدانید بهترین کباب های استانبول، بهترین شیرینی های استانبول و بهترین خوراکی های استانبول در کدام رستوران های استانبول سرو می شوند، بهتر است که همین حالا این اپلیکیشن را برای خودتان دانلود و نصب کنید. 

    اپلیکیشن کتی پارلا استانبول (Katie Parla’s Istanbul)

    اپلیکیشن راهنمای سفر تریپوسو (Turkey Travel Guide by Triposo)
    تریپوسو یک اپلیکیشن راهنمای سفر است که اطلاعاتش را از وب سایت های مختلفی مثل ویکی پدیا و ویکی تراول و ... آپدیت می کند و یک راهنمای به روز برای سفر به شهرهای مختلف دنیا است. این اپلیکیشن رایگان برای سفر به استانبول نیز کاربرد دارد و شما با دانلود آن می توانید با جاهای دیدنی، رستوران ها و کافه های استانبول آشنا شوید و از نقشه های آفلاین آن استفاده کنید. حتی می توانید با کمک این اپلیکیشن یک سری عبارات و کلمات ترکیه ای هم یاد بگیرید و از آن ها برای صحبت کردن با مردم ترکیه استفاده کنید. 
    اپلیکیشن راهنمای سفر اولمون جی ام بی اچ (Istanbul Travel Guide by Ulmon GmbH)
    این اپلیکیشن راهنمای سفر برای این منظور طراحی شده است که سفر شما به استانبول راحت و جالب پیش برود و بتوانید هزینه های سفر به استانبول را مدیریت کنید. این اپلیکیشن نقشه های رایگان و آفلاین از شهر استانبول دارد و شما با کمک آن ها می توانید به راحتی گشت و گذارتان در استانبول را برنامه ریزی کنید. حتی می توانید در آن اطلاعات جالب و عکس های زیبایی از جاهای دیدنی استانبول مشاهده کنید و بدین شکل اطلاعاتتان را درباره جاذبه های گردشگری استانبول بالا ببرید. نکته جالب این اپلیکیشن این است که شما برای استفاده از نقشه های آن و پیدا کردن مسیر نیازی به اینترنت ندارید و این اپلیکیشن با جی پی اس کار خودش را انجام می دهد. نکته جالب دیگر اینکه امکان رزرو هتل در استانبول نیز با کمک این اپلیکیشن وجود دارد.برای رزرو تور استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    اپلیکیشن راهنمای سفر اولمون جی ام بی اچ (Istanbul Travel Guide by Ulmon GmbH)

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW