021-88507190

10 فروشگاه اینترنتی برتر دبی برای خرید آنلاین

گردشگری م. ورزدار 08 مهر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی تعداد زیادی مرکز خرید و فروشگاه دارد ولی گشتن تمام آن‌ها و پیدا کردن کالای مورد نظر دشوار است. بنابراین خرید اینترنتی از دبی یکی از گزینه‌های پیش رو است.سایت خرید و فروش دبی را در این بخش بشناسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دبی تعداد زیادی مرکز خرید و فروشگاه دارد ولی گشتن تمام آن‌ها و پیدا کردن کالای مورد نظر دشوار است. بنابراین خرید اینترنتی از دبی یکی از گزینه‌های پیش رو است. اگر در ایران هستید و نمی‌خواهید برای خرید از کشور خارج شوید و یا بودجه و زمان آن را ندارید، شما می توانید از طریق سایت ‌های ایرانی مانند چارسوق و PDE و... در ایران به راحتی مستقیما خرید اینترنتی از دبی انجام دهید. در این مطلب برخی از بهترین فروشگاه های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین را بررسی کرده‌ایم.
    اکنون که کرونا به یک موضوع بزرگ تبدیل شده است، بسیاری از ما به دلایل غیرضروری نمی‌خواهیم از خانه خارج شویم تا به مراکز خرید مراجعه کنیم. اما در مورد خریدهایی که هنوز انجام نداده ایم چه می شود؟ خاورمیانه و به خصوص دبی اساساً سریعترین مرکز رشد برای مشاغل آنلاین است. ما در اینجا لیستی از بهترین وبسایت های خرید آنلاین در دبی و امارات متحده عربی را گردآوری کرده ایم.

    1.  فروشگاه اینترنتی Noon دبی

    این سایت به یکی از محبوب ترین سایت های خرید اینترنتی و آنلاین از دبی در امارات متحده عربی تبدیل شده است. Noon.com همه چیز، از لوازم الکترونیکی گرفته تا آرایش و لباس را می فروشد. این وب سایت، هزینه تحویل یا حمل و نقل دارد که به طور معمول حدود 10 درهم است. با این حال، برای سفارشات بالاتر از 100 درهم، تحویل رایگان است. زمان تحویل نیز به طور معمول بین 3-5 روز کاری است، اما شما حتی می توانید تحویل سریع را انتخاب کنید تا محصولات خود را روز بعد دریافت کنید! حتی کارت های اعتباری خاصی برای این سایت وجود دارد که با آن می توانید اقساط ماهانه کالاهایی مانند تلفن، لپ تاپ و غیره را به راحتی بپردازید.

    فروشگاه اینترنتی Noon دبی

    فروشگاه اینترنتی Noon دبی

    2.  فروشگاه اینترنتی آمازون (Amazon) دبی (فروشگاه سوق یا souq سابق)

    آمازون به عنوان یک فروشگاه اینترنتی دبی برای آن دسته از شما که احتمالا خرید اینترنتی کالا از دبی زیاد انجام می‌دهید شناخته شده است و به احتمال زیاد از وب سایت souq.com اطلاع دارید. این وب سایت مدت‌ها بهترین وب سایت خرید اینترنتی در دبی بود، تا اینکه کمپانی آمازون آن را خرید. آمازون، وب سایتی است که تمام دنیا از آن خرید می‌کنند، کارآمد است و به راحتی در دسترس است. بسیاری از محصولات بین المللی در آن وجود دارد که ممکن است در وب سایت های خرید محلی موجود نباشد اما در آمازون ارائه می شوند. هزینه های تحویل و حمل و نقل آن بالاتر از بقیه وبسایت ها است، با این حال، قیمت محصولات کمی پایین تر است. حتی می توانید مواد غذایی روزانه خود را از Amazon.ae خریداری کنید!

    فروشگاه اینترنتی آمازون (Amazon) دبی (فروشگاه سوق یا souq سابق)

    لوگوی فروشگاه اینترنتی سوق که بیان می‌کند زیر مجموعه‌ای از آمازون است.

    3.  فروشگاه اینترنتی Awok دبی

    این سایت احتمالاً یکی از ارزانترین سایتهای خرید آنلاین در کشور امارات و دبی است! می توانید پیشنهادهای روزانه 1 درهمی آن ها را بررسی کنید، جایی که می توانید گوشی های موبایل هوشمند، ساعت های هوشمند، صاف کننده های مو، شامپوها و موارد دیگر را پیدا کنید. هزینه تحویل به صورت استاندارد 29 درهم است، در غیر این صورت می توانید آن را فقط با 9 درهم در محل تحویلی در نزدیکی خود تحویل بگیرید! زمان تحویل حدود 3-5 روز کاری است.

    فروشگاه اینترنتی Awok دبی

    فروشگاه اینترنتی Awok دبی

    4.  فروشگاه اینترنتی Shein دبی

    برای همه خانم ها این فروشگاه اینترنتی یک مکان عالی برای خرید لباس است. شما می توانید از آخرین ترندهای مد و لباس های فصلی در سایت بازدید کنید. لباس‌های آن ها همچنین دارای رتبه بندی هستند تا به کاربران نشان دهند هر لباس چقدر محبوب است. فرآیند خرید در این سایت بسیار واقعی و جذاب است. به طوری که شما احساس می کنید در یک مرکز خرید واقعی هستید! شما می توانید برای زنان، مردان و کودکان در این وبسایت خرید کنید.

    فروشگاه اینترنتی Shein دبی

    فروشگاه اینترنتی Shein دبی

    5.  فروشگاه اینترنتی نمشی (Namshi) دبی

    این یک فروشگاه اینترنتی جذاب برای خرید اینترنتی از دبی برای لباس است و دارای سبک های شگفت انگیزی است. در Namshi.com، می توانید انبوهی از لباس ها را پیدا کنید که همه از خرده فروشان محبوب و مورد علاقه شماست. برندهای بسیار معتبری مانند آدیداس، فوراور 21، بابی قهوه ای، نایک، پوما و... از هم اکنون 70 درصد تخفیف دارند، بنابراین مستقیم به سایت مراجعه کنید!

    فروشگاه اینترنتی نمشی (Namshi) دبی

    فروشگاه اینترنتی نمشی (Namshi) دبی

    6.  فروشگاه اینترنتی Carrefour UAE دبی

    از خرید در سوپرمارکت های شلوغ و مملو از مردم هراس دارید و اذیت می شوید؟ پس فقط سفارش آنلاین دهید! شما می توانید اپلیکیشن Carrefour UAE را روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید و تمام خریدهای مواد غذایی خود را بصورت آنلاین انجام دهید. بعضی اوقات، برخی آیتم ها در فروشگاه های فیزیکی موجود نیستند، اما به صورت آنلاین ارائه می شوند. بنابراین گوشی خود را بیرون آورید و خرید کنید. دیگر هرگز مجبور نیستید چرخ دستی ها و سبد خرید فروشگاه‌ها را با خود روی زمین بکشانید. همچنین می توانید بسیاری از تخفیف های آنلاین را در این برنامه پیدا کنید.

    فروشگاه اینترنتی Carrefour UAE دبی

    فروشگاه اینترنتی Carrefour UAE دبی

    7.  فروشگاه اینترنتی Kibsons دبی

    این بازار تازه‌فروشی آنلاین، میوه و مواد تازه می فروشد. سبزیجات، لبنیات، گوشت، غذاهای دریایی و موارد دیگر از محصولات این وبسایت هستند! آن ها همچنین تحویل رایگان برای همان روز را در سرویس‌های خود ارائه می دهند. آن ها دارای طیف وسیعی از میوه ها و سبزیجات ارگانیک و سایر محصولات غذایی مناسب رژیم غذایی هستند. شما می توانید تمام خریدهای مواد غذایی خود را به صورت آنلاین در Kibsons انجام دهید و در همان روز سفارش مواد غذایی تازه خود را دریافت کنید! کیبسونز همچنین به دلیل محصولات تازه خود شناخته شده است.

    فروشگاه اینترنتی Kibsons دبی

    فروشگاه اینترنتی Kibsons دبی

    8.  فروشگاه اینترنتی Dubizzle دبی

    اگر به دنبال خرید یا فروش محصولات دست دوم هستید، Dubizzle (دوبیزل) بهترین وبسایت برای خرید آنلاین از دبی است. در اینجا به صورت رایگان می توانید آگهی تبلیغاتی با تصاویر، توضیحات و راهی برای تماس با خریداران و فروشندگان قرار دهید. می توانید از املاک و مستغلات، اتومبیل ها، وسایل الکترونیکی و حتی کتاب ها، لوازم آرایش و کفش ها دیدن کنید. شما محصولاتی با قیمت بسیار ارزان‌تر در این سایت پیدا خواهید کرد زیرا بیشتر آن‌ها دست دوم هستند. برای تحویل نیز می‌توانید مستقیماً با فروشنده تماس گرفته و در مورد مکانی که باید جنس را تحویل بگیرید صحبت کنید. اگر می خواهید تبلیغات خود را برای بازدید بیشتر برجسته کنید، باید هر ماه هزینه مشخصی را نیز بپردازید.

    فروشگاه اینترنتی Dubizzle دبی

    فروشگاه اینترنتی Dubizzle دبی

    9.  فروشگاه اینترنتی AliBaba دبی

    وبسایت AliBaba (علی بابا) یکی دیگر از مقاصد خرید آنلاین است که همه چیز از لوازم آرایش تا لوازم الکترونیکی را ارائه می دهد. مشابه آمازون و Noon، این وب سایت نیز خدمات تحویل و حمل و نقل حصولات را با هزینه ارائه می دهد. البته برای سفارش های بیش از 100 درهم، تحویل رایگان دارند. این سایت همچنین فروش عمده‌ های زیادی دارد.

    فروشگاه اینترنتی AliBaba دبی

    فروشگاه اینترنتی AliBaba دبی

    10.  فروشگاه اینترنتی Ubuy دبی

    اگر هم اکنون علاقه مند به خرید گوشی موبایل یا لپ تاپ جدید هستید، از فروشگاه اینترنتی لوازم الکترونیکی Ubuy دیدن کنید. این وب سایت قطب آنلاین الکترونیک است و طیف گسترده ای از تخفیف های خوب از برندهای تجاری معتبر را ارائه می دهد. همچنین می توانید محصولات دیگری مانند لباس، ماسک و غیره را نیز در این وب سایت پیدا کنید.

    فروشگاه اینترنتی Ubuy دبی

    فروشگاه اینترنتی Ubuy دبی

    باید گفت خرید از دبی تجربه بسیار جالبی است که میتوانید با تور دبی و همچنین تور دبی نوروز 1401 آن را تجربه کنید. برای رزرو تور دبی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز در تماس باشید. اگر هم قصد خرید از دبی آنلاین را دارید را حتما به وبسایت های یاد شده مراجعه نمایید.


    در مورد دبی بیشتر بخوانید:

    آیا دبی برای کار خوب است؟

    راهنمای جامع و کامل اجاره ماشین در دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW