021-88507190

راهنمای جامع و کامل اجاره ماشین در دبی

اخبار م.مقیمی 18 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه می توان در دبی ماشین اجاره کرد، این مطلب را با دقت بخوانید. چراکه ما در ادامه صفر تا صد اجاره ماشین در دبی را به شما توضیح می دهیم و به شما هر آنچه باید درباره اجاره ماشین در دبی بدانید را می گوییم!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نحوه ی اجاره ماشین در دبی

    مطمئنا شما هم این را شنیده اید که در دبی ماشین های بسیار لوکسی وجود دارد که اتفاقا امکان اجاره آن ها نیز برای توریستان وجود دارد. اگر برای شما هم سوال پیش آمده که چگونه می توان در دبی ماشین اجاره کرد، این مطلب را با دقت بخوانید. چراکه ما در ادامه صفر تا صد اجاره ماشین در دبی را به شما توضیح می دهیم و به شما هر آنچه باید درباره اجاره ماشین در دبی بدانید را می گوییم!

    راهنمای اجاره ماشین در دبی

    درباره رانندگی در دبی

    قبل از اینکه شرایط اجاره ماشین در دبی را بدانید، بهتر است به این نکته توجه کنید که دبی ترافیک های سنگین و خیابان های بسیار شلوغی دارد. پس اگر عادت به رانندگی در خیابان های شلوغ را ندارید، بهتر است که قید اجاره ماشین در دبی را بزنید. اما اگر این مساله برایتان عادی است و دلتان می خواهد که خودتان با یک ماشین شخصی در دبی گشت و گذار کنید، اجاره ماشین در دبی می تواند برای شما مناسب باشد. 

    درباره اجاره ماشین در دبی

    نکته دیگری که باید بدانید، این است که ماشین ها در دبی هم به صورت کوتاه مدت و هم به صورت بلندمدت اجاره داده می شوند. منظور از اجاره ماشین کوتاه مدت در دبی این است که مثلا شما به یک ماشین برای چند ساعت و یا چند روز نیاز داشته باشید و بخواهید که مبلغ اجاره ماشین برایتان به صورت ساعتی و یا روزانه حساب شود. در واقع این همان گزینه ای است که شما به عنوان توریست باید به دنبال آن باشید. از طرفی یک گزینه دیگر برای اجاره ماشین در دبی به صورت بلندمدت هم وجود دارد که بیشتر به درد مهاجران دبی و ساکنین دبی می خورد و مربوط به اجاره ماشین برای چند ماه و یا حتی سال است!

    درباره اجاره ماشین در دبی

    شرکت های معتبر برای اجاره ماشین در دبی

    به شما توصیه می کنیم که اول از همه یک شرکت معتبر برای اجاره ماشین در دبی پیدا کنید. برای این کار باید تحقیقات لازم را درباره کمپانی های اجاره ماشین در دبی انجام دهید، نظر توریستان دیگر درباره آن ها را مطالعه کنید و قبل از اینکه تصمیمتان را برای اجاره ماشین از آن کمپانی قطعی کنید، تحقیقاتتان درباره آن کمپانی را کامل کنید. در نهایت هم بهتر است که قرارداد اجاره ماشین در دبی از آن کمپانی را مطالعه کنید و مطمئن شوید که همه بندهای قرارداد بدون مشکل هستند. 

    گواهینامه معتبر برای اجاره ماشین در دبی

    در ضمن باید به این مورد هم توجه کنید که شما به عنوان توریست باید یک گواهینامه بین المللی رانندگی هم داشته باشید تا مجوز اجاره ماشین در دبی را داشته باشید. این را هم خوب است بدانید که شما اجازه خارج کردن ماشین اجاره ای را از دبی ندارید و مثلا نمی توانید با آن به کشور عمان سفر کنید. پس اگر قصدتان از اجاره ماشین در دبی این است که با آن کشورهای همسایه امارات را هم بگردید، بهتر است که از اجاره ماشین در دبی صرف نظر کنید.

    سن مناسب برای اجاره ماشین در دبی

     لازم به ذکر است که شما باید حداقل 21 سال داشته باشید تا بتوانید یک ماشین در دبی برای خودتان اجاره کنید و اگر سنتان کمتر از این باشد، قانون به شما اجازه اجاره ماشین در دبی را نمی دهد. البته این را هم بگوییم که یک سری از کمپانی های اجاره ماشین در دبی، محدودیت سن 25 سال را برای اجاره یک سری از ماشین های خاصشان در نظر گرفته اند. 

    سن مناسب برای اجاره ماشین در دبی

    جریمه تصادف با ماشین اجاره ای در دبی

    یادتان باشد که شما باید ماشینی که در دبی اجاره می کنید را به همان شکلی که تحویل گرفته اید، به کمپانی اجاره ماشین پس دهید. در صورتی که هر گونه صدمه ای به ماشین اجاره ای وارد شود و یا وسیله ای در آن خراب شود، باید خسارت آن را پرداخت کنید. پس بهتر است که قبل از اینکه ماشین را اجاره کنید، همه جوره ماشین را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد و همه قطعات ماشین مثل جی پی اس و ... سر جایشان باشند. ضمنا باید ماشین را در همان موعدی که در قرارداد اجاره ماشین در دبی ثبت کرده اید، به کمپانی برگردانید و نباید دیرکرد داشته باشید. نکته دیگر اینکه شما حق ندارید که از ماشین اجاره ای در دبی برای مقاصد تجاری استفاده کنید. 

    مدارک لازم برای اجاره ماشین در دبی

    شما برای اجاره ماشین در دبی باید مدارکی مثل فتوکپی پاسپورت، گواهینامه رانندگی بین المللی، مدارک اثبات کننده تمکن مالی و درآمد مالی کافی و همین طور یک سری مدارک برای تایید محل سکونتتان داشته باشید.

    وثیقه لازم برای اجاره ماشین در دبی

    شما در زمان اجاره ماشین در دبی باید یک مبلغی را به عنوان وثیقه نزد کمپانی مورد نظر بگذارید تا اگر خسارتی به ماشین وارد شد، مبلغ از آن مبلغ وثیقه کم شود. اگر هم مشکلی پیش نیاید، آن مبلغ بعد از برگرداندن ماشین به شما پس داده می شود. 

    شرایط جریمه شدن با ماشین اجاره ای در دبی

    خوب است این را هم بدانید که اگر شما با یک ماشین اجاره ای در دبی به دلیل تخلف سرعت یا هر مورد دیگری جریمه شوید، باید جریمه را خودتان پرداخت کنید. در واقع این جریمه ها در فاکتور نهایی شما لحاظ می شوند و همه مبالغ جریمه از حساب شما کم می شود. در نهایت خوب است این را هم بدانید که اگر شما دو یا چند راننده در خانواده تان دارید و می خواهید چند نفری از یک ماشین اجاره ای در دبی استفاده کنید، باید گواهینامه همه آن اشخاص را به کمپانی مورد نظرتان ارائه کنید تا بعدا مشکلی برایتان پیش نیاید.
    برای اطلاع از قیمت تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    مطالب بیشتر را با وود به لینک های زیر بخوانید

    تفریحاتی که در تور دبی می توانید تجربه کنید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW