021-88507190

هزینه های سفر به ارمنستان

گردشگری م.مقیمی 20 آذر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
همیشه این را گفته اند که سفر به ارمنستان برای ما ایرانیان یکی از ارزانترین سفرهای خارجی است. با ما همراه باشید تا با هم هزینه های سفر به ارمنستان را برآورد کنیم و ببینیم که آیا این کشور به آن اندازه ای که می گویند، ارزان هست یا نه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نظرات درمورد سفر به ارمنستان و هزینه های آن جا

    همیشه این را گفته اند که سفر به ارمنستان برای ما ایرانیان یکی از ارزانترین سفرهای خارجی است. اما سوال این است که واقعا سفر به ارمنستان چقدر هزینه در پی دارد و باید چقدر پول داشته باشیم تا بتوانید این کشور زیبای همسایه را از نزدیک ببینیم. با ما همراه باشید تا با هم هزینه های سفر به ارمنستان را برآورد کنیم و ببینیم که آیا این کشور به آن اندازه ای که می گویند، ارزان هست یا نه؟

    هزینه های سفر به ارمنستان

    سفر به ارمنستان

    درباره هزینه های سفر به ارمنستان

    اولین نکته ای که باید بدانید، این است که بخش عمده ای از هزینه های سفر به ارمنستان برای شما مربوط به این می شود که چه راه و روشی را برای سفر به این کشور انتخاب کنید. در واقع شما می توانید با انتخاب راه زمینی یا هوایی، در هزینه های سفر به ارمنستان برای خود دست ببرید و آن را برای خودتان کم یا زیاد کنید. البته این را هم بگوییم که حتی اگر شما سفر هوایی به ارمنستان داشته باشید و با بلیط هواپیما ارمنستان به این کشور سفر کنید، باز هم این سفر به نسبت سفرهای خارجی دیگر برایتان کم هزینه تر خواهد بود. اما مشخص است که اگر با اتوبوس یا ماشین شخصی به ارمنستان بروید، دیگر نور علی نور می شود و می توانید ارزانترین سفر ممکن به مقصد این کشور را تجربه کنید. برای اینکه این را بدانید که در حال حاضر سفر به ارمنستان از طریق هر کدام از روش های یاد شده چقدر هزینه دارد، کافی است که یک تماس کوتاه با ما داشته باشید.
    حالا گذشته از اینکه شما خودتان را چگونه به ارمنستان می رسانید، اینکه چه هتلی را هم برای اقامت انتخاب می کنید، می تواند بر روی هزینه های سفر به ارمنستان برای شما تاثیر قابل توجهی بگذارد. به هر حال مشخص است که هزینه اقامت در یک هتل 5 ستاره با یک هتل 4 ستاره و همین طور هتل 3 ستاره متفاوت است و مسلم است که اگر به دنبال سفر ارزان به ارمنستان هستید، باید هتل ارزانتری را هم در این کشور انتخاب کنید.
    نکته دیگر اینکه اگر هتلی را در ارمنستان انتخاب کنید که سرو صبحانه در آن رایگان باشد، باید حتما هزینه ناهار و شام خود را به صورت جداگانه در نظر داشته باشید و جدای از این هزینه، بودجه ای را هم برای تفریح در این کشور کنار بگذارید. این را هم بگوییم که به قدری غذاهای ارمنستان خوشمزه هستند که به احتمال زیاد اشتهای شما هم در این کشور باز می شود و احتمالا بیش از حدی که در ذهنتان هست، برای خورد و خوراک در این کشور هزینه خواهید کرد. پس باید آماده این مساله هم باشید. نکته دیگر اینکه بیشتر ترددهایتان در این کشور با تاکسی خواهد بود و مسلم است که شما باید برای بودجه بندی برای سفر به ارمنستان، هزینه های مربوط به کرایه تاکسی را هم در نظر داشته باشید حالا اگر این سوال در ذهنتان شکل گرفته که چقدر باید برای تفریح و ناهار و شام و کرایه تاکسی و هزینه های اینچنینی با خودتان پول به ارمنستان ببرید، ادامه مطلب حتما برایتان مفید است. 

    آیا مسافر دیگر مقاصد هستید؟ در لینک های پایین به هزینه سفرها به سایر نقاط اشاره شده

    هزینه های سفر به استانبول

    هزینه های سفر به مارماریس

    هزینه های های سفر به کوش آداسی 

    هزینه های سفر به ازمیر

    هزینه خورد و خوراک در ارمنستان

    همان طور که گفته شد، غذاهای محلی ارمنستان خیلی خوشمزه هستند و معمولا هر کسی که از این کشور بر می گردد، با ذوق و شوق از طعم لذیذ غذاهای این کشور و به خصوص کباب ها و البته پیتزاها و غذاهای فست فودی آن تعریف می کند. یادتان باشد که شما باید حداقل 4000 درام برای خورد و خوراک یک روزتان داشته باشید تا بتوانید در رستوران های متنوع ارمنستان غذا میل کنید و شما هم لذت چشیدن غذاهای ارمنی را با تمام وجود بچشید. به هر حال این یک واقعیت است که حتی در کشور خودمان ایران هم، بعضی از بهترین رستوران ها متعلق به ارمنی ها هستند و مشخص است که در کل مردم این کشور دستپخت خوبی دارند و مسلم است که در خود کشور ارمنستان، تا چه اندازه رستوران ها جذاب و تا چه اندازه غذاها خوش طعم هستند.

    مبلغ کرایه تاکسی در ارمنستان

    اگرچه پایتخت ارمنستان یعنی ایروان مترو و اتوبوس هم دارد، اما اکثر توریستان معمولا از تاکسی برای تردد در این شهر استفاده می کنند. خوب است این را بدانید که به طور متوسط هر توریست بین 1000 تا 1200 درام را در هر روز خرج کرایه تاکسی می کند تا بتواند از این سر شهر به آن سر شهر برود و از جاذبه های گردشگری مختلف، اماکن دیدنی متنوع و رستوران های جالب و مناطق مختلف آن دیدن کند. پس شما هم باید چنین بودجه ای را در نظر داشته باشید.

    مبلغ کرایه تاکسی در ارمنستان

    هزینه تفریح در ارمنستان

    ارمنستان کشوری است که هم جوانترها و مجردها و هم افراد مسن تر و خانواده ها از سفر به آن لذت می برند و دلیلش این است که هر قشری می تواند تفریحات جالب و مورد نظر خودش را در این کشور تجربه کند. با این حساب مسلم است که افراد مختلف با خواسته ها و علایق مختلف با هزینه های مختلفی هم برای تفریح در این کشور رو به رو هستند. اما اگر بخواهیم به صورت میانگین درباره هزینه تفریح در ارمنستان صحبت کنیم، باید بگوییم که اگر شما حدود 500 درام به ازای هر روز اقامت در این کشور برای تفریح کنار بگذارید، از پس این هزینه بر می آیید و برای تجربه تفریحات متنوع آن با مشکل مالی مواجه نخواهید شد. البته این را هم بگوییم که اگر شما هم بخواهید انواع و اقسام نوشیدنی ها را در این کشور امتحان کنید، باید حداقل بودجه ای بالغ بر 5000 درام به ازای هر روز اقامتتان در این کشور داشته باشید. 

    هزینه تفریح در ارمنستانتفریح در ارمنستان

    بودجه لازم برای سفر به ارمنستان

    حالا که درباره هزینه های مختلف سفر به ارمنستان صحبت کردیم، نوبت شماست که یک دفترچه به همراه یک ماشین حساب و خودکار بردارید و ببینید که برای شما بسته به اینکه چند نفره می خواهید به ارمنستان سفر کنید، قصد رزرو چه هتلی در این کشور را دارید، می خواهید از طریق چه راهی به این کشور سفر کنید و می خواهید چه تفریحاتی در این کشور داشته باشید و چقدر اهل خوردن غذاهای مختلف هستید، بودجه سفر به ارمنستان را به صورت حدودی برای خود محاسبه کنید. 
    امیدواریم که این مطلب برایتان کارگشا بوده باشد و حالا دیگر سوالی از بابت هزینه های سفر به ارمنستان در ذهنتان باقی نماده باشد.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان نوروز می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW