021-88507190

هزینه های سفر به دبی

گردشگری م.مقیمی 23 آذر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما هم تمایل دارید که سفر به دبی را به همین زودی ها تجربه کنید. اما هیچ ایده ای ندارید که این سفر برایتان چقدر هزینه در پی دارد؟ نکته مهمی که باید درباره هزینه های سفر به دبی بدانید، با این حساب بد نیست که از حالا یک تخمین حدودی از بابت این هزینه ها بزنید و با یک حساب سرانگشتی ببینید که حدود هزینه های این سفر برایتان چقدر است

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چقدر پول ببریم دبی 

    آیا شما هم تمایل دارید که سفر به دبی را به همین زودی ها تجربه کنید. اما هیچ ایده ای ندارید که این سفر برایتان چقدر هزینه در پی دارد؟ نکته مهمی که باید درباره هزینه های سفر به دبی بدانید، این است که اصل هزینه ای که شما برای این سفر دارید، هزینه رزرو تور دبی است. اما به هر حال شما به جز این هزینه، شما هزینه های دیگری بابت خورد و خوراک و تفریح و حتی خرید در این شهر پیش رو دارید و با این حساب بد نیست که از حالا یک تخمین حدودی از بابت این هزینه ها بزنید و با یک حساب سرانگشتی ببینید که حدود هزینه های سفر به دبی برایتان چقدر است.

    هزینه های سفر به دبی

    هزینه های سفر به دبی


    قیمت غذا در دبی

    مثل هر چیز دیگری در دبی، غذا هم متنوع است و شما می توانید همه مدل غذا با همه جور قیمتی را در رستوران های جورواجور این شهر پیدا کنید. اما خوب است این را بدانید که اصولا قیمت غذا در رستوران های موجود در هتل های این شهر دو برابر قیمت غذا در رستوران های بیرون هتل هاست و با این حساب باید بگوییم که در شهر دبی اصلا خوردن غذا در رستوران های هتل های لوکس مقرون به صرفه نیست. مگر اینکه در پکیج توری که رزرو می کنید، قیمت غذا محاسبه شده باشد و فقط در این صورت است که خوردن غذا داخل هتل برایتان به صرفه تمام می شود.
    حالا از این مساله که بگذریم، در مورد حدود قیمت غذاها باید این را بگوییم که قیمت پیش غذا و دسر در دبی بین 20 تا 40 درهم، قیمت ساندویچ و همبرگر در دبی بین 35 تا 55 درهم و قیمت یک غذای اصلی عمدتا بین 40 تا 100 درهم است. به عنوان یک قانون کلی این را هم بگوییم که قیمت غذاهای محلی امارات در این شهر ارزانتر از غذاهای غربی است. 

    هزینه های سفر به سایر شهرهای توریستی را با کلیک بر روی لینک های زیر ببینید

    هزینه های سفر به استانبول

    هزینه های سفر به ارمنستان

    هزینه های سفر به کوش آداسی

    کرایه تاکسی و مترو در دبی

    قبل از اینکه در مورد مبلغ کرایه تاکسی و مترو در دبی صحبت کنیم، باید این را به شما بگوییم که دبی ترافیک های سنگینی دارد و شاید همیشه استفاده از تاکسی در این شهر تصمیم درست و منطقی نباشد. اما به هر حال انتخاب با شماست و شما می توانید در صورت تمایل مسیرهای این شهر را با تاکسی یا مترو یا حتی اتوبوس طی کنید.
    برای اینکه حدود قیمت کرایه های تاکسی در دبی دستتان بیاید، خوب است این را بدانید که مبلغ کرایه تاکسی از فرودگاه دبی تا مرکز شهر حدود 100 درهم است و مشخص است که کرایه تاکسی در دبی مثل هر شهر دیگری، مسیر به مسیر متفاوت است. نکته دیگر اینکه مبلغ کرایه تاکسی های هتل های دبی معمولا بین 25 تا 40 درصد گران تر از مبلغ کرایه تاکسی های معمولی است. 
    در مورد قیمت بلیط مترو دبی هم این را باید بدانید که شما برای استفاده از مترو دبی باید یک کارت مترو به نام نول کارت تهیه کنید که در ابتدا برایتان 2 درهم هزینه دارد و بعد از خرید آن، باید آن را برای هر مسیر بین 2 تا 6.5 درهم شارژ کنید.

    هزینه خرید در دبی

    مسلم است که شما هم در دبی خریدهای زیادی را انجام خواهید داد و با این حساب باید از قبل به فکر بودجه ای برای خرید در دبی باشید تا بعدا در زمان اقامت در این شهر برای خرید لباس ها و وسایل الکترونیکی دیگری که نظرتان را در ویترین ها به خود جلب می کنند، به مشکل نخورید. البته بابت این مساله نمی توان بودجه مشخصی را به همه پیشنهاد داد و مسلم است که هر کسی با توجه به خریدی که می خواهد در این شهر انجام دهد، باید مقدار پول متفاوتی را با خودش به دبی ببرید. اما به هر حال شما هم باید به این مساله فکر کنید و حتما یک بودجه مشخص برای خرید در دبی کنار بگذارید.

    هزینه خرید در دبیخرید در دبی

    هزینه تفریح در دبی

    مسلم است که در شهری مثل دبی که این همه اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری متنوع دارد، به یک بودجه مشخص برای تفریح نیاز پیدا خواهید کرد. اما سوال این است که چقدر پول برای تفریح در دبی کافی است؟ نکته اینجاست که بعضی از تفریحات در دبی هستند که خیلی ارزان یا حتی رایگان هستند. اما به هر حال شما برای تجربه خیلی از تفریحات در دبی باید هزینه هایی را پرداخت کنید. برای اینکه یک حدود کلی از هزینه تفریح در دبی دستتان بیاید، ما در ادامه به شما قیمت بلیط چندتا از جاذبه های گردشگری دبی و هزینه تجربه بعضی از تفریحات در این شهر را برایتان می گوییم. اما قبل از آن خوب است این را بدانید که اگر کارت گردشگری دبی را تهیه کنید، می توانید با هزینه ای کمتر از حالت معمول از 45 جاذبه توریستی مختلف در این شهر دیدن کنید و با این کار در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

    قیمت بلیط پارک های آبی دبی

    شاید بتوان گفت که یکی از جذاب ترین تفریحات در تور دبی تابستان و سایر فصل ها، تفریح در پارک آبی آتلانتیس به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی دبی است. گفتنی است که قیمت بلیط این پارک آبی در دبی برای بزرگسالان 320 درهم و برای کودکان 260 درهم است. البته این در صورتی است که از قبل بلیط مربوطه را به صورت آنلاین تهیه کنید. در غیر این صورت بین 15 تا 20 یورو بیشتر بابت خرید هر بلیط هزینه کنید.

    قیمت بلیط برج خلیفه دبی

    اگر شما بخواهید به بالای برج خلیفه بروید، باید حتما یک بلیط به ارزش 35 یورو برای رفتن به طبقه 124 آن و یا یک بلیط به ارزش 95 یورو برای رفتن به طبق 148 آن هزینه کنید.

    قیمت بلیط برج خلیفه دبیبرج خلیفه دبی

    قیمت بلیط آکواریوم دبی

    قیمت بلیط آکواریوم دبی برای هر نفر از حدود 35 یورو شروع می شود. حالا از هزینه آن که بگذریم، باید این را هم بگوییم که صف ورودی این آکواریوم که در دبی مال واقع شده، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد خیلی طولانی می شود و توصیه ما به شما این است که اگر قصد بازدید از این آکواریوم را دارید، صبح به آن مراجعه کنید. 
    البته در پایان این را هم بگوییم که همان طور که گفته شد، تفریحات ارزانتر و حتی رایگان متعددی هم در این شهر وجود دارد که از جمله آن ها می توان به تماشای فواره موزیکال دبی، گشت و گذار در مراکز خرید دبی، بازدید از پارک های دبی، تفریح در کویر دبی، بازدید از اماکن تاریخی دبی و همین طور استفاده از سواحل دبی اشاره کرد. 

    برای رزرو تور ارزان دبی و تور دبی نوروز با ما در مهرپرواز در تماس باشید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW