021-88507190

هزینه سفر به آلانیا

گردشگری م.مقیمی 22 دی ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه سفر به آلانیا چقدر است؟

    آلانیا که نام شهری زیبا در استان آنتالیا ترکیه است، یکی از آن جاذبه های گردشگری است که این روزها تعریف و تمجید زیادی از آن در دنیای گردشگری می شود. شهری که به سواحل زیبا و طبیعت خارق العاده ای که دارد، مشهور شده است و هتل هایش به اندازه هتل های آنتالیا بزرگ، لوکس، مجهز و جذاب هستند. ما امروز می خواهیم ببینیم که هزینه سفر به آلانیا چقدر است و شما با چقدر پول می توان فرصت بازدید از آن را به خودتان هدیه دهید. با این اوصاف باید بگوییم که در ادامه یک حساب و کتاب جزئی در پیش داریم و می خواهیم با هم یک دو دو تا چهارتای ساده کنیم. پس ماشین حساب و دفتر حساب هایتان را نزدیکتان داشته باشید که حتما به آن ها نیاز پیدا می کنید.

    قیمت ارزانترین تور آلانیا


    بهترین راه سفر به آلانیا مثل هر شهر دیگری در کشور زیبای ترکیه این است که یک تور ارزان برای خودتان پیدا کنید و با این کار خیالتان را از بابت قیمت بلیط هواپیما آلانیا، قیمت هتل در آلانیا و قیمت غذا و خورد و خوراک در این شهر و حتی هزینه تجربه یک سری از تفریحات در این شهر ساحلی راحت کنید. چراکه اکثر هتل های این شهر امکانات گسترده ای دارند و خیلی هایشان آل اینکلوسیو و یا آلترا آل اینکلوسیو هستند و در واقع خدمات خیلی از هتل های این شهر بدین شکل است که سرو غذا، نوشیدنی و تجربه تفریحات متنوع در آن ها رایگان است. حالا سوال این است که قیمت تور آلانیا چقدر است؟ برای اینکه جواب قطعی تری از قیمت به روز شده این تور پیدا کنید، به شما توصیه می کنیم که یک تماس کوتاه و فوری با ما بگیرید تا رنج قیمتی تور آلانیا در زمان مورد نظر شما برای سفر را به شما بگوییم و ارزانترین آفرها را به شما معرفی کنیم. اگر هم نظرتان این است که بدون تور به آلانیا سفر کنید، می توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید تا حدود هزینه سفر به آلانیا دستتان بیاید.

    قیمت ارزانترین تور آلانیانمایی زیبا از آلانیا ترکیه

    قیمت بلیط هواپیما و هتل در آلانیا


    از آنجایی که سفر به آلانیا نیاز به ویزا ندارد، خودتان هم می توانید خیلی راحت با رزرو بلیط هواپیما و هتل در این شهر راهی سفر به آن شوید. اما همان طور که می توانید حدسش را بزنید، این روش برای سفر به آلانیا دردسرهای خاص خودش را دارد و شما باید برای برنامه ریزی آن کمی بیشتر وقت بگذارید. خوب است این را بدانید که قیمت هتل در آلانیا مثل هر شهر دیگری متنوع است. گفتنی است که قیمت میانگین یک اتاق دو تخته در هتل های آلانیا حدود 146 لیره است. البته مسلم است که قیمت هر هتل با هتل دیگر بسته به امکانات و لوکیشنی که در این شهر ساحلی دارد، متفاوت است و این یک عدد میانگین محسوب می شود. نکته دیگر اینکه قیمت هتل در فصل تابستان در آلانیا از هر فصل دیگری بیشتر است و دلیلش هم این است که فصل تابستان همان فصلی است که امکان تجربه تفریحات بیشتری در این شهر و هتل های آن وجود دارد. اگر شما هم بخواهید در همین فصل راهی آلانیا شوید، باید انتظار این را داشته باشید که قیمت ها حدود 30 درصد برایتان بیشتر شود. در مورد قیمت بلیط هواپیما آلانیا هم همین موضوع صدق می کند و مسلم است که قیمت بلیط هواپیما هم فصل به فصل تغییر پیدا می کند. راحت ترین کاری که می توانید برای اطلاع از ارزانترین نرخ قیمت بلیط هواپیما آلانیا در تاریخ های مختلف انجام دهید، این است که در بخش خرید بلیط وب سایت مهر پرواز تاریخ مورد نظرتان را وارد کنید تا قیمت ایرلاین های مختلف برایتان نمایش داده شود. در ضمن می توانید قیمت دقیق هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و همین طور 5 ستاره را از همکاران ما استعلام بگیرید.

    قیمت بلیط هواپیما و هتل در آلانیاطبیعت بسیار زیبای آلانیا

    قیمت غذا در آلانیا

    نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که در بیشتر هتل های آلانیا غذا به صورت رایگان برای مهمانان سرو می شود و در واقع قیمت آن در قیمت پکیج تور لحاظ می شود. پس بهتر است که اول نگاهی به خدمات هتلتان بیندازید و ببینید که در هتل مد نظر شما هم صبحانه ناهار شام به صورت رایگان سرو می شود یا نه. اگر این طور بود، دیگر نیازی نیست که قیمت غذا در آلانیا را به بودجه بندیتان اضافه کنید. اما به هر حال خوب است این را بدانید که اگر خودتان بخواهید غذایتان را در این شهر تهیه کنید، باید یک بودجه حدودا 40 لیره ای را برای خورد و خوراک هر نفرتان در هر روز اقامتتان در این شهر در نظر داشته باشید.

    کرایه تاکسی و اتوبوس در آلانیا

    از آنجایی که بیشتر هتل های آلانیا مجهز به ساحل اختصاصی و امکانات تفریحی هستند، به احتمال زیاد شما هم با سفر به آلانیا زیاد در تردد نخواهید بود. اما به هر حال اگر دلتان بخواهد به مراکز خرید آلانیا و همین طور مراکز تفریحی آن و البته جاذبه های گردشگری آن مراجعه کنید، ناچار به استفاده از تاکسی و اتوبوس می شوید. حالا بسته به اینکه هتل شما چقدر با جاهای دیدنی و مراکز تفریحی آلانیا فاصله داشته باشد، بودجه ای که برای تردد در این شهر نیاز دارید هم برایتان کم یا زیاد می شود. اما خوب است این را بدانید که اصولا مسافران و توریستان بین 8 تا 10 لیره را به صورت روزانه خرج کرایه تاکسی و اتوبوس در این شهر زیبا در ترکیه می کنند. با این حساب بهتر است که شما هم چنین بودجه برای تردد در آلانیا داشته باشید.

    کرایه تاکسی و اتوبوس در آلانیاسواحل زیبای شهر آلانیا ترکیه

    قیمت بلیط جاهای دیدنی آلانیا

    اگر شما هم اهل موزه گردی و بازدید از جاهای دیدنی آلانیا باشید، باید حداقل 14 لیره را به ازای هر روز اقامتتان در آلانیا به عنوان بودجه تفریح در آلانیا مد نظر داشته باشید. مثلا اگر شما بخواهید 5 روز در آلانیا بمانید و هر روز را به گشت و گذار در این شهر اختصاص دهید، باید حدود 70 لیره را همراهتان داشته باشید تا با آن بلیط موزه و دیگر جاذبه های توریستی آلانیا را تهیه کنید. البته این را هم بگوییم که اکثر مسافران این شهر هر روز را صرف گشت و گذار در این شهر نمی کنند و بعضی از روزها را در هتلشان می مانند تا از استخرها، پارک آبی و دیگر امکانات تفریحی هتلشان بهره مند شوند.

    امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و حالا بهتر بتوانید برای تجربه یکی از هیجان انگیزترین سفرهای زندگیتان یعنی سفر به آلانیا بودجه بندی کنید و راحت تر بتوانید هزینه های این سفر به یادماندنیتان را تخمین بزنید. در نهایت این را بگوییم که در مورد سفر به شهری مثل آلانیا، اگر سفرتان را با تور انجام دهید، عملا خیلی از هزینه های گفته شده را در پیش ندارید و این یعنی اصلی ترین هزینه که برای سفر به آلانیا در پیش دارید، همان هزینه رزرو تور آلانیا است.


    درباره آلانیا بیشتر بخوانید:

    دیدنی ترین جاذبه های گردشگری آلانیا

    در بهترین سواحل خانوادگی آلانیا خوش بگذرانید!

    همه چیز در مورد فرهنگ، سنت ها و سبک زندگی مردم آلانیا

    آلانیا کجاست

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW