021-88507190

هزینه های سفر به مسکو روسیه

گردشگری م.مقیمی 18 دی ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا مسکو شهر گرانی برای سفر، تفریح و گشت و گذار است؟ سفر به مسکو روسیه چقدر هزینه دارد؟ در ادامه درباره تمام ریز هزینه های سفر به مسکو صحبت می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به مسکو روسیه چقدر است؟

    آیا مسکو شهر گرانی برای سفر، تفریح و گشت و گذار است؟ سفر به مسکو روسیه چقدر هزینه دارد؟ ما امروز می خواهیم درباره مسائل مالی سفر به مسکو با شما صحبت کنیم و با هم یک حساب و کتاب مختصر کنیم و ببینیم که یک نفر یا یک خانواده برای این سفر باید چقدر پول داشته باشد؟ در ادامه درباره تمام ریز هزینه های سفر به مسکو صحبت می کنیم.

    هزینه های سفر به مسکو روسیه

    نقشه مسکو و برنامه ریزی برای هزینه های سفر به مسکو روسیه

    رزرو تور مسکو روسیه

    اولین کاری که شما برای اینکه راهی مسکو شوید، باید آن را انجام دهید، این است که یک تور برای خود رزرو کنید. در واقع باید بگوییم که این راحت ترین روش برای سفر به روسیه است. اما سوال این است که قیمت تور مسکو چقدر است؟ نکته ای که باید مد نظر داشته باشید، این است که تورهایی که به مقصد این شهر برگزار می شوند، متنوع هستند و هم تورهای لوکس و هم تورهای ارزانی برای این مسیر برگزار می شوند که مسلما در کیفیت و خدمات تور و همین طور خدمات هتل ها و موارد دیگر با یکدیگر متفاوت هستند. برای اینکه از بهترین نرخ های این تور باخبر شوید، بهتر است که یک تماس کوتاه با ما بگیرید تا قیمت های به روز این تورها با خدمات متنوع را به اطلاع شما برسانیم.

    اما قبل از آن خوب است این را بدانید که در مسکو همه مدل هتلی با همه مدل قیمتی وجود دارد. اما اگر بخواهیم یک میانگین خدمتتان عرض کنیم، باید بگوییم که اصولا توریستان حدود 2،600 روبل روسیه را خرج اقامت یک شب در مسکو می کنند. حالا شما می توانید با انتخاب یک هتل ارزان یا یک هتل لوکس، مبلغی کمتر یا بیشتر از این میانگین را برای اقامتتان در نظر بگیرید. نکته دیگر اینکه اگر هتل خود را از قبل رزرو کنید، معمولا با آفرهای بهتری با نرخ های بهتری رو به رو خواهید شد.

    رزرو تور مسکو روسیه

    یکی از جاذبه های گردشگری معروف مسکو روسیه

    هزینه تردد در مسکو روسیه

    نکته ای که باید به شما بگوییم، این است که اصولا تردد در مسکو در این شهر نسبتا مقرون به صرفه است. البته به شرطی که شما از وسایل حمل و نقل عمومی این شهر استفاده کنید. گفتنی است که موزه مسکو جزء جاهای دیدنی این شهر محسوب می شود و به قدری زیباست که شما با استفاده از آن می توانید احساس این را هم تجربه کنید که در هر ایستگاه از یک موزه دیدنی بازدید کرده اید. با این حساب بهتر است که تا جای ممکن در زمان اقامت در این شهر از استفاده از تاکسی و البته اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه چشم پوشی کنید و از همان مترو برای تردد در شهر استفاده کنید. 

    لازم به ذکر است که قیمت بلیط یک طرفه مترو مسکو 55 روبل روسیه است. حالا گذشته از آن، خوب است این را هم بدانید که کرایه تاکسی از فرودگاه مسکو تا مرکز شهر مسکو چیزی بین 1000 تا 2500 روبل روسیه است و همان طور که می بینید از نظر قیمتی کرایه تاکسی در مسکو تفاوت زیادی با کرایه مترو دارد و با این حساب مشخص است که استفاده از مترو در این شهر گذشته از اینکه تجربه جالب تری است، از نظر هزینه ای نیز مقرون به صرفه تر است. با همه این اوصاف به شما توصیه می کنیم حدود 300 روبل برای پرداخت کرایه تاکسی و مترو و وسایل حمل و نقل عمومی دیگر همراهتان داشته باشید.

    هزینه تفریح در مسکو روسیه

    قبل از اینکه درباره هزینه مورد نیاز برای تفریح در مسکو روسیه صحبت کنیم، باید این را به شما بگوییم که در این شهر تفریحات رایگان و ارزان متعددی قابل تجربه هستند که از جمله آن ها می توان به بازدید از یک موزه هنری، قدم زدن در یک پارک زیبا و بازدید از یک کلیسای خاص اشاره کرد. ضمنا یک سری تورهای پیاده روی رایگان در این شهر برگزار می شوند که اگر در آن ها شرکت کنید، فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری مسکو و آشنا شدن با این شهر را با یک هزینه مقرون به صرفه کسب می کنید.

    اما خوب است برای اینکه هزینه تفریح در مسکو روسیه دستتان بیاید، قیمت بلیط ورودی مهمترین جاذبه های گردشگری مسکو را بدانید. مثلا خوب است این را بدانید که قیمت بلیط کرملین مسکو 700 روبل روسیه، قیمت بلیط موردی موزه پوشکین 400 روبل روسیه و قیمت بلیط ورودی گالری ترتیاکوف 500 روبل روسیه است.

    با این اوصاف و با انجام یک حساب و کتاب جزئی می توان گفت که اگر شما به ازای هر روز اقامتتان در این شهر حدود 1000 تا 1200 روبل داشته باشید، می توانید از پس بلیط این جاهای دیدنی بربیایید و تفریحات خوبی را در این شهر تجربه کنید.

    هزینه تفریح در مسکو روسیه

    هزینه تفریح در مسکو روسیه و بازدید از اماکن گردشگری

    قیمت غذا و نوشیدنی در مسکو روسیه

    مسلما است که شما برای سفر به مسکو باید بودجه ای برای خورد و خوراک خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید یک برآیند خوب هم درباره هزینه های این چنینی در ذهنتان داشته باشید، باید این را بدانید که قیمت یک  فنجان قهوه در مسکو بین 65 تا 150 روبل است، قیمت یک بطری آب کوچک 100 روبل و قیمت میانگین غذا برای دو نفر حدود 550 روبل است. با همه این اوصاف توصیه ما به شما این است که نفری حدود 900 روبل برای غذای هر روزتان به همراه داشته باشید. البته مشخص است که اگر صبحانه را در هتل خودتان در شهر مسکو میل کنید، هزینه تان برای خرید غذا در این شهر کمتر از 900 روبل هم می شود. البته این به شرطی است که رستوران های متوسط را برای غذا خوردن انتخاب کنید و به دنبال خوردن غذا در یک رستوران خیلی خاص یا خیلی لاکچری نباشید.

    سخن پایانی

    حالا که به پایان مطلب رسیدیم، کافی است که تعداد نفرات و تعداد روزهای اقامتتان را مشخص کنید، هزینه های ذکر شده را روی کاغذ بنویسید و یک برآورد کلی از هزینه های سفر به مسکو روسیه برای خودتان و همسفرانتان انجام دهید تا بودجه بندی این سفر برایتان آسان شود و دیگر این سوال که چقدر پول برای سفر به مسکو روسیه نیاز هست را در ذهن نداشته باشید. برای شما عزیزان سفر بسیار خاطره انگیز، بسیار شیرین و بسیار به یادماندنی را آرزو می کنیم. سفر به خیر.


    درباره سفر به روسیه بیشتر بخوانید:


    چگونه ارزان به روسیه سفر کنیم؟

    7 سوغاتی که فقط از روسیه می توانید بخرید

    چگونه می توان از مسکو به سنت پترزبورگ رفت؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW