021-88507190

هزینه سفر به کیش

گردشگری م.مقیمی 02 بهمن ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای کاهش هزینه های سفر بهتر است به سفرهای داخلی فکر کنید. اگر برایتان سوال پیش آمده که هزینه سفر به کیش چقدر است و با چقدر پول می توان به کیش سفر کرد، کافی است که این مطلب را بخوانید تا بتوانید از نظر مالی برای این سفر جذاب برنامه ریزی داشته باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه سفر به کیش چقدر است؟

    اگر در این روزهای گرانی هزینه های سفرهای خارجی برای شما هم خیلی سنگین به نظر می رسند، به شما توصیه می کنیم که به جای اینکه کلا از تجربه سفرهای هیجان انگیز دست بکشید، به سفرهای داخلی فکر کنید. باور کنید که ایران خودمان هم بسیار زیباست و شما با سفر به جایی مثل جزیره کیش هم می توانید تجربه های بسیار خارق العاده ای کسب کنید. البته این را هم بگوییم که حتی در این روزهای گرانی هم امکان سفر به کشورهای خارجی با تورهای ارزان و لحظه آخری وجود دارد. اما به هر حال مسلم است که هزینه سفرهای داخلی مثل هزینه سفر به کیش خیلی کمتر از آن سفرهای خارجی تمام می شود. حالا اگر برایتان سوال پیش آمده که هزینه سفر به کیش چقدر است و با چقدر پول می توان به کیش سفر کرد، کافی است که این مطلب را بخوانید تا بتوانید از نظر مالی برای این سفر جذاب برنامه ریزی داشته باشید.

    هزینه سفر به کیش

    نمایی زیبا از جزیره کیش

    هزینه سفر به کیش با هواپیما

    شما برای اینکه بتوانید به کیش سفر کنید، دو راه اصلی پیش رو دارید. اولین راه این است که یک تور ارزان کیش رزرو کنید. در این صورت دیگر نیاز نیست که برای بودجه بندی هزینه های سفر به کیش به قیمت بلیط هواپیما، قیمت هتل و هزینه یک سری از خدمات دیگر فکر کنید. البته این تنها راه سفر به کیش نیست. همان طور که می دانید شما به صورت شخصی و بدون تور هم می توانید به کیش سفر کنید. اما در این صورت باید همه هزینه های سفر به کیش را به صورت جداگانه محاسبه کنید و ببینید که آیا این سفر برایتان مقرون به صرفه هست یا نه. 
    حالا ما فرض را بر این می گیریم که شما می خواهید به صورت شخصی و بدون تور و با استفاده از هواپیما راهی کیش شوید. نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که قیمت بلیط هواپیما کیش در بعضی از روزهای سال بیشتر و در بعضی از روزهای سال کمتر می شود. اما به صورت میانگین می توانید انتظار این را داشته باشید که بتوانید یک بلیط هواپیما کیش را با قیمت حدود 800 هزار تومان تا 1 میلیون تومان تهیه کنید. برای اینکه ببینید که ارزانترین قیمت بلیط هواپیما کیش در تاریخ مورد نظر شما چیست، کافی است که به بخش خرید بلیط هواپیما وب سایت مهر پرواز مراجعه کنید.

    هزینه سفر به کیش با قطار

    اگر فکر می کنید که هزینه سفر به کیش با هواپیما برایتان زیاد است، ما به شما توصیه می کنیم که از قطار برای طی کردن این مسیر استفاده کنید. البته مسلم است که جزیره کیش قطار مستقیم ندارد. با این حساب شما باید از قطارهای تهران بندرعباس یا قطار شهرهای دیگر به بندرعباس استفاده کنید. در این صورت می توانید به احتمال زیاد با حدود 200 هزار تومان بلیط قطار خودتان را تهیه کنید. اما مساله اینجاست که وقتی که به بندرعباس می رسید، باید وسایل و چمدان هایتان را از ایستگاه قطار به اسکله ببرید و با گرفتن یک بلیط کشتی لنج خودتان را به کیش برسانید. گفتنی است که قیمت بلیط کشتی بندرعباس کیش حدود 50 هزار تومان است.

    هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی

    حالا اگر بخواهید با ماشین شخصی خودتان به کیش بروید، باید مسیر بین شهرتان تا بندرعباس را محاسبه کنید و ببینید که به چقدر بنزین برای این سفر نیاز دارید. در ضمن باید هزینه خرید بلیط کشتی بندرعباس تا کیش را هم برای خودتان و هم برای ماشینتان محاسبه کنید! لازم به ذکر است که شما جدای از بلیط حدودا 50 هزار تومانی که باید برای خودتان برای طی کردن مسیر دریایی بندرعباس تا کیش تهیه کنید، باید هزینه های مربوط به حمل خودرو به کیش را هم بپردازید. لازم به ذکر است که شما باید بین 400 تا 500 هزار تومان را برای حمل خودروی تان به کیش در نظر داشته باشید.

    قیمت هتل در کیش

    همان طور که گفته شد اگر با تور به کیش سفر کنید، دیگر هزینه هتل را به صورت جداگانه در پیش نخواهید داشت. اما اگر به صورت شخصی به کیش سفر کنید، مسلما باید به فکر اقامت خود در کیش هم باشید. در این صورت باید انتظار این را داشته باشید که هزینه اقامت هر شبتان در کیش برای هر نفر بسته به هتلی که انتخاب می کنید، بین 150 هزار تومان تا 400 هزار تومان تمام شود. البته این را هم بگوییم که امکان اقامت در سوئیت ها و خانه های شخصی اجاره ای هم در کیش وجود دارد که هر کدامشان بسته به امکانات و وسعتی که دارند، قیمت متفاوتی دارند.

    هزینه خورد و خوراک در کیش

    حالا ما فرض را بر این می گیریم که شما با هر کدام از روش های یاد شده به جزیره کیش رفتید، حالا سوال این است که هزینه خورد و خوراک هر روزتان در کیش حدودا چقدر است. همان طور که حدسش را می زنید در کیش رستوران های متعددی ساخته شده است که بعضی هایشان واقعا لاکچری هستند و مسلما قیمت غذاهای موجود در منوهایشان بالاست. اما اگر ما فرض را بر این بگیریم که شما یک رستوران ارزان در کیش را برای غذا خوردن انتخاب می کنید، در این صورت باید به شما بگوییم که حدودا 100 هزار تومان برای ناهار و شام یک نفرتان در طول یک روز کافی است. این را هم بگوییم که شما می توانید به رایگان و در هتل صبحانه تان را نوش جان کنید و یک صبحانه مفصل را مهمان هتلتان باشید.

    هزینه تفریح در کیش

    یکی از اصلی ترین هزینه هایی که شما برای سفر به کیش در پیش دارید، هزینه تفریح در کیش است. مسلم است که شما هم با دیدن مراکز تفریحی و اماکن تفریحی مدرن این جزیره دلتان می خواهد که چندتایی از تفریحات هیجان انگیز آنجا را تجربه کنید. پس بهتر است که همین حالا به فکر تامین بودجه تفریح در این جزیره باشید و از قبل برای این هزینه هم فکری کنید. ما به شما توصیه می کنیم که برای هر نفرتان بودجه 100 تا 200 هزار تومان را برای تفریح هر روزتان در کیش مد نظر داشته باشید. البته اگر خیلی اهل تفریحات آبی یا تفریحات هیجان انگیز دیگر نیستید، این مبلغ می تواند برایتان کمتر هم باشد. در ضمن مسلما شما به بودجه ای هم برای پرداخت کرایه تاکسی های کیش نیاز دارید تا بتوانید با تاکسی به مراکز تفریحی یا مراکز خریدی که مد نظرتان هستند، دسترسی پیدا کنید. به شما توصیه می کنیم که برای این منظور هم بودجه ای حدود 100 هزار تومان را برای هر روز اقامتتان مد نظر داشته باشید. 
    راستی شما می خواهید چگونه و از چه طریقی به کیش سفر کنید؟ برای اطلاع از ارزانترین قیمت تور کیش می توانید با ما تماس بگیرید.

    هزینه تفریح در کیش

    پاراسل؛ یکی از تفریحات مهیج جزیره کیش


    درباره کیش بیشتر بخوانید:

    جاذبه های دیدنی و جذاب کیش

    جذاب ترین تفریحات آبی کیش

    جذاب ترین تفریحات در شب های کیش

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW