021-88507190

هزینه سفر به آلمان

گردشگری م.مقیمی 01 بهمن ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هزینه های سفر به آلمان را در این مطلب بررسی می کنیم تا ببینیم که یک نفر به چقدر بودجه و چقدر پول برای سفر به آلمان نیاز دارد. کشور آلمان علم، تکنولوژی، امکانات تفریحی و رفاهی بالایی دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه سفر به آلمان چقدر است؟

    کشور صنعتی آلمان که مردمانش به منظم بودن و مرتب بودن معروف هستند و ساختمان هایش به زیبایی و مدرن بودن مشهور شده اند، از آن کشورهایی است که هر کسی شیفته آن می شود. کشوری که تاریخچه پر فراز و نشیبی دارد، علم و تکنولوژی در آن حرف اول را می زند و بهترین امکانات تفریحی و بهترین امکانات رفاهی در آن وجود دارند و کیفیت زندگی در آن به شکل عجیبی بالاست. اگر شما هم دلتان می خواهد که بتوانید از این کشوری که از هر نظر درجه یک است، بازدید کنید و می خواهید بدانید به چقدر پول بری سفر به آلمان نیاز دارید، با ما همراه باشید. در ادامه با هم هزینه سفر به آلمان را محاسبه می کنیم تا ببینیم که یک نفر به چقدر بودجه و چقدر پول برای سفر به آلمان نیاز دارد.

    هزینه سفر به آلمان

    پرچم کشور آلمان

    هزینه اخذ ویزای آلمان

    اولین موردی که شما باید به آن برای سفر به آلمان و محاسبه هزینه های سفر به آلمان فکر کنید، بحث اخذ ویزای آلمان یا در واقع اخذ ویزای شینگن است. مسلم است که اول از همه شما باید بتوانید که ویزای شینگن را اخذ کنید تا مجوز این را پیدا کنید که به عنوان یک توریست وارد کشور زیبای آلمان شوید و از شهرهای مختلف آن مثل برلین، فرانکفورت، هامبورگ یا مونیخ دیدن کنید و شگفتی های این کشور را از نزدیک ببینید. از آنجایی که ما در این مطلب بر روی بحث هزینه های سفر به آلمان تمرکز داریم، از روش های اخذ ویزای آلمان می گذریم و فقط در مورد هزینه های آن با شما صحبت می کنیم. خوب است این را بدانید که هزینه اخذ ویزای آلمان 85 یورو است و شما باید حتما این هزینه را در هزینه های سفر به آلمان لحاظ کنید.

    قیمت بلیط هواپیما و هتل در آلمان

    مسلم است که شما برای سفر به آلمان به یک بلیط هواپیما آلمان هم نیاز دارید. برای اینکه قیمت بلیط هواپیما در تاریخ مد نظرتان دستتان بیاید، کافی است که به قسمت خرید بلیط هواپیما وب سایت مهرپروز مراجعه کنید و ببینید که در تاریخی که برای این سفر مد نظر دارید، چه ایرلاین هایی موجود هستند و هر کدام چه قیمتی دارند. در مورد قیمت هتل هم خوب است این را بدانید که میانگین قیمت هتل های 3 ستاره آلمان از 68 تا 90 دلار است و مسلم است که هرچه هتل لوکس تری را برای اقامت انتخاب کنید، هزینه هایتان هم بیشتر می شوند.

    قیمت بلیط هواپیما و هتل در آلمان

    مبالغی که باید در سفر به آلمان همراه خود داشته باشید

    هزینه خورد و خوراک در آلمان

    مساله دیگری که باید در بودجه بندی هزینه های سفر به آلمان به آن توجه داشته باشید، هزینه خورد و خوراک در آلمان است. خوب است این را بدانید که اگر شما به ازای هر روز اقامتی که در آلمان دارید، نفری 28 تا 30 یورو داشته باشید، می توانید به راحتی غذاهای آن روزتان را تامین کنید و غذای هر روزتان را در یک رستوران متوسط رو به خوب در آلمان میل کنید. البته اگر صبحانه را هم به صورت رایگان و در هتلی که در هر کدام از شهرهای آلمان رزرو کرده اید میل کنید، این هزینه کمی برایتان کمتر می شود. اما با این حال به شما توصیه می کنیم که حداقل همان 28 تا 30 یورو را برای غذای هر روزتان مد نظر داشته باشید تا اگر خوراکی خاصی را در این کشور هوس کردید، بتوانید میل کنید و نگران کم آمدن بودجه خورد وخوراکتان در این کشور نباشید.

    هزینه تردد در آلمان

    ما فرض را بر این می گیریم که شما می خواهید فقط از یک شهر آلمان دیدن کنید. در این صورت باید به هزینه تردد درون شهری در آلمان فکر کنید و حتما حدود 17 تا 20 یورو را برای پرداخت کرایه تاکسی و وسایل حمل و نقل عمومی یک روزتان در نظر داشته باشید. اگر هم می خواهید از چند شهر مختلف در آلمان دیدن کنید، باید قیمت بلیط هایی که باید برای طی کردن مسیرهای بین شهری بپردازید را هم لحاظ کنید. مثلا اگر قرار است از فرانکفورت به هامبورگ بروید، باید جداگانه قیمت بلیط قطار فرانکفورت هامبورگ را هم محاسبه کنید و حتما هزینه های اینچنینی را هم در محاسبه کل هزینه های سفر به آلمان لحاظ کنید تا تخمینتان دقیق تر بشود و از این بابت هم با مشکل مواجه نشوید.

    هزینه تردد در آلمان

    نمایی از خیابان و خانه های سطح شهر در آلمان

    هزینه تفریح در آلمان

    حتما شما هم این را می دانید که در شهرهای مختلف آلمان جاذبه های گردشگری مختلفی وجود دارد که محال است شما بتوانید بدون اینکه از آن ها بازدید کنید، از آلمان خارج شوید. محال است که شما دلتان بیاید که در آلمان باشید، اما از بازدید از این اماکن دیدنی معروف یا مراکز تفریحی مدرن صرف نظر کنید. پس بهتر است که بودجه لازم برای تفریح در آلمان و بازدید از جاذبه های توریستی آلمان را همراهتان داشته باشید تا یک وقت در این کشور زیبا و دیدنی پول کم نیاورید و در شرایطی قرار نگیرید که مجبور شوید از بازدید از آن جاذبه های توریستی جذاب صرف نظر کنید. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که حداقل 18 تا 20 یورو را هم برای تفریح هر روزتان در آلمان مد نظر داشته باشید تا از بابت این مساله هم خیالتان راحت باشد. در این صورت می توانید مطمئن باشید که بابت بازدید از اصلی ترین جاهای دیدنی آلمان بودجه کم نمی آورید و می توانید از موزه ها و اماکن تاریخی معروف و البته یک سری از مراکز تفریحی آلمان بازدید داشته باشید.
    در آخر به شما توصیه می کنیم که حتما برای اینکه بتوانید ویزای آلمان را اخذ کنید، مدارکتان را به صورت کامل جمع آوری کنید تا بتوانید بر طبق برنامه ریزی هایتان سفر به آلمان را انجام دهید. ضمنا به شما توصیه می کنیم که حتما وقت کافی را به تخمین زدن هزینه های سفر به آلمان اختصاص دهید و حتما با توجه به هزینه هایی که در این مطلب ذکر کردیم، مشخص کنید که دقیقا خودتان با توجه به تعداد نفراتی که دارید و تعداد روزهایی که قرار است در این کشور اروپایی اقامت کنید، به چقدر پول نیاز دارید.


    درباره آلمان بیشتر بخوانید:

    جاهای دیدنی برلین مرکز فرهنگی و هنری آلمان را بشناسید

    5 فستیوال شاد و بی نظیر آلمان

    حقایقی غیر قابل باور در مورد آلمان که واقعی هستند!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW