021-88507190

هزینه های سفر به آنکارا

گردشگری م.مقیمی 04 بهمن ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برای بازدید از جاهای دیدنی آنکارا و یا کار اداری و مصاحبه سفارت در این شهر، نیاز به به صرف هزینه است. اما بودجه سفر به آنکارا باید چقدر باشد و هزینه سفر به آنکارا به چه شکل است؟ در این مطلب آن ها را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه های سفر به آنکارا چقدر است؟

    چه بخواهید به خاطر بازدید از جاهای دیدنی آنکارا به این شهر سفر کنید و چه کار اداری در این شهر داشته باشید و بخواهید در مصاحبه سفارت خود در این شهر شرکت کنید، در هر صورت ناچار هستید که یک بودجه مشخصی را برای سفر خود به آنکارا در نظر داشته باشید. اما سوال این است که بودجه سفر به آنکارا باید چقدر باشد، هزینه سفر به آنکارا به چه شکل است و چقدر پول باید با خودمان به آنکارا ببریم؟ در ادامه به تک تک این سوالات پاسخ داده می شود. در ادامه سعی می کنیم که در چند بخش مختلف درباره هزینه هایی صحبت کنیم که شما هم مثل هر مسافر دیگری با آن ها در تور آنکارا رو به رو خواهید بود. با خواندن این مطلب می توانید ذهنتان را در زمینه خرج و مخارج سفر به آنکارا مرتب کنید و با ذهنی منظم تر برنامه ریزی سفرتان به این شهر را انجام دهید.

    قیمت تور آنکارا

    اولین هزینه ای که شما باید به آن برای سفر به آنکارا فکر کنید، هزینه رزرو تور آنکارا است. البته مشخص است که شما به جز اینکه می توانید یک تور برای سفر به پایتخت ترکیه رزرو کنید، راه دیگری هم برای سفر به این شهر دارید و آن راه این است که به صورت شخصی هتل و هواپیما خود را به مقصد این شهر رزرو کنید. اگر می خواهید بدانید هر کدام از این روش ها چقدر هزینه دارد، کافی است که با ما تماس بگیرید تا قیمت به روز شده تور آنکارا، قیمت بلیط هواپیما آنکارا و قیمت هتل در آنکارا در تاریخ و ماه و فصل مد نظرتان را به شما اطلاع دهیم. البته از طریق وب سایت مهرپرواز نیز می توانید از این قیمت ها مطلع شوید. اما از این ها که بگذریم، باید به شما بگوییم که تمرکز اصلی این مطلب بر روی این موضوع است که شما باید چقدر پول با خودتان به آنکارا ببرید. در ادامه می خواهیم درباره این مساله صحبت کنیم. 

    قیمت تور آنکارانمایی زیبا از شهر آنکارا

    قیمت غذا در آنکارا

    اولین موضوعی که احتمالا شما هم در زمینه هزینه سفر به آنکارا به آن فکر می کنید، بودجه ای است که به آن برای تامین خورد و خوراکتان در این شهر نیاز دارید. اگر فرض کنیم که شما تمام روزهای اقامتتان در آنکارا صبحانه تان را در رستوران هتل و به صورت رایگان میل کنید، در این صورت باید بگوییم که حدود 40 تا 50 لیره برای غذای ناهار و شامتان کافی است. البته به شرطی که غذایتان را در رستوران های معمولی آنکارا میل کنید و به دنبال خوردن غذای آنچنانی در یک رستوران لاکچری نباشید! این را هم بگوییم که شما در آنکارا در طول هر روز به حدودا به 5 لیره نیاز پیدا می کنید تا بتوانید در طول روز برای خودتان آب معدنی تهیه کنید. این را هم بگوییم که اگر شما خوردن خوراکی های متنوع در طول روز برایتان اهمیت دارد و یا به کافه گردی علاقه دارید و دوست دارید که در طول سفر مدام خوراکی های متنوع را امتحان کنید، باید بودجه بیشتری برای شکم گردی در آنکارا همراهتان داشته باشید! در این صورت بهتر است که حدودا 30 تا 40 درصد بودجه بیشتری با خودتان به آنکارا ببرید تا بتوانید هر غذا و هر خوراکی که برایتان جالب هستند را در طول این سفر امتحان کنید و نیاز به این نداشته باشید که مدام به فکر تمام شدن یا کم آمدن پول هایتان باشید.

    قیمت تفریح در آنکارا

    چه قصدتان از سفر به آنکارا تفریحی باشد و چه دلیل دیگری برای سفر به آنکارا داشته باشید، در هر صورت بد نیست که یک بودجه خاص به عنوان هزینه تفریح در آنکارا همراهتان داشته باشد. چراکه این شهر زیبایی های زیادی دارد و به هر حال پایتخت کشور بزرگ، توریستی و جذابی مثل ترکیه است. در این صورت به شما توصیه می کنیم که حداقل 25 لیره برای تفریح هر نفرتان در هر روز اقامت در این شهر همراهتان داشته باشید. در غیر این صورت مسلما باید از بازدید از یک سری از جاهای دیدنی آنکارا صرف نظر کنید. البته اگر هم می خواهید صبح تا شب را در این شهر تفریح کنید، مسلما به هزینه بیشتری برای تفریح در آنکارا نیاز پیدا می کنید. اما در هر حال بهتر است که حداقل همان 25 لیره را برای هر نفرتان و به ازای هر روز اقامتی که در این شهر دارید، مد نظر بگیرید و اگر توانستید کمی هم مبلغ بیشتری برای تفریح در این شهر همراه خودتان داشته باشید. 

    قیمت تفریح در آنکارایکی از جاذبه های گردشگری آنکارا

    هزینه تردد در آنکارا

    نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، این است که شما به هر جایی که بخواهید در آنکارا بروید، ناچارا مجبور می شوید که از یک تاکسی، اتوبوس یا مترو استفاده کنید و به همین خاطر باید بودجه ای به عنوان هزینه تردد در آنکارا همراهتان داشته باشید. توصیه ما به شما این است که حدودا 15 لیره برای تردد هر روزتان در این شهر در نظر بگیرید. البته این مبلغ به صورت میانگین و در صورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی آنکارا بیان شده و مسلما اگر فقط بخواهید فقط از تاکسی در این شهر استفاده کنید، مسلما هزینه هایتان بالاتر خواهد رفت. نکته دیگر اینکه اگر می خواهید به جای دیدنی، ارگان یا اداره خاصی تردد زیادی در زمان اقامتتان در آنکارا داشته باشید، بهتر است که هتلتان را در نزدیکی همان جا بگیرید تا بتوانید بعضی از مسیرها را به صورت پیاده طی کنید. 

    هزینه تردد در آنکارانمایی زیبا از شهر آنکارا

    سخن پایانی
    حالا که درباره بخش های مختلف هزینه های سفر به آنکارا صحبت کردیم، وقتش رسیده که چند دقیقه فکر کنید، یک حساب کتاب جزئی کنید، به این توجه کنید که چند روز در آنکارا اقامت دارید، چند نفر هستید، چه علایقی دارید و در نتیجه حدودا به چقدر پول برای سفر به آنکارا نیاز دارید. چراکه این یک واقعیت است که هر مسافر یا توریست با مسافر دیگر متفاوت است و هر کدام از ما عادت های مختلفی برای خرج کردن و سفر کردن داریم. ضمن اینکه اگر بخواهید به مراکز خرید آنکارا هم مراجعه کنید و لباس یا سوغاتی خاصی بخرید، مسلما به بودجه بیشتری برای سفر به آنکارا نیاز دارید.


    درباره آنکارا بیشتر بخوانید:

    جامع ترین راهنمای سفر به آنکارا

    راهنمای رستوران گردی در آنکارا

    همه چیز درباره شهربازی جدید آنکارا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW