021-88507190

پارک آبی اوشن کیش

گردشگری م.مقیمی 04 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
پارک آبی اوشن کیش از بهترین پارک های آبی ایران است. پارک آبی اوشن از محبوب ترین اماکن تفریحی جزیره کیش است. با ما همراه باشید تا شما را با این پارک آبی آشنا کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره پارک آبی اوشن کیش

    پارک آبی اوشن کیش به عنوان یکی از بهترین پارک های آبی ایران شناخته می شود. این پارک آبی در کیش از هر نظر با هر پارک آبی دیگری در ایران متفاوت است و این روزها از آن به عنوان یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی و جاذبه های توریستی کیش یاد می شود. اگر شما هم می خواهید به کیش سفر کنید، با ما همراه باشید تا شما را با پارک آبی اوشن کیش آشنا کنیم.

    درباره پارک آبی اوشن کیش

    پارک آبی اوشن کیش یک پارک آبی 5.6 هکتاری است که به صورت روباز در جزیره زیبای کیش ساخته شده است. پارک آبی اوشن که توسط شرکت توسعه گردشگری آبادیس کیش ساخته شده است، یک پارک آبی بسیار جذاب است که با یک تم مشخص طراحی شده است و همین موضوع باعث جذاب تر شدن آن شده است.

    درباره پارک آبی اوشن کیش

    جذابیت های پارک آبی اوشن کیش

    پارک آبی اوشن اولین پارک آبی موضوعی و اولین پارک آبی روباز ایران است. این پارک آبی بر اساس یک قصه جذاب به نام "راز قلعه خورشید" طراحی و ساخته شده است. موضوعی بودن این پارک و روباز بودن آن باعث شده که تجربه تفریح در آن با تجربه تفریح در هر پارک آبی دیگری در ایران متفاوت باشد. با این اوصاف هر کسی باید برای یک بار هم که شده، به پارک آبی اوشن کیش برود و از امکانات بی نظیر این پارک آبی درجه یک بهره مند شود.

    امکانات تفریحی پارک آبی اوشن کیش

    پارک آبی اوشن کیش سرسره های آبی متنوع، استخرهای مختلف برای نوجوانان و بزرگسالان، جکوزی های جذاب و یک مرکز اسپا و ماساژ دارد. یکی از جالب ترین امکانات تفریحی که پارک آبی اوشن کیش دارد، یک سرسره آبی با ارتفاع 24 متر است که پیچالوپ نام دارد و از آن به عنوان یکی از بلندترین سرسره های آبی منطقه یاد می شود.

    امکانات تفریحی پارک آبی اوشن کیش

    دیگر امکانات پارک آبی اوشن کیش

    در پارک آبی اوشن کیش تعدادی فروشگاه وجود دارد که برای خرید سوغاتی و لباس و اکسسوری های شنا مناسب هستند. در پارک آبی اوشن یک سری رختکن وجود دارد که در آن ها کمدهایی برای تعبیه وسایل قرار داده شده است و در کنارشان یک سری دوش وجود دارد. گذشته از این ها، رستوران ها و کافه های بسیار جالبی هم در پارک آبی اوشن کیش وجود دارد که در ادامه بیشتر در موردشان صحبت می کنیم.

    رستوران های پارک آبی اوشن کیش

    دو رستوران موضوعی و تم دار در پارک آبی اوشن کیش وجود دارد که یکی از آن ها رستوران زامبو زیمبو است که در آن ساندویچ های گرم و سرد سرو می شود. دومین رستوران با نام چیکو شناخته می شود. در واقع چیکو رستوران اصلی پارک آبی اوشن کیش است که در آن انواع سالادهای خوشمزه، پیش غذاهای لذیذ، پیتزاهای اعلا و مرغ سوخاری های بسیار خوش طعم به فروش می رسد. علاوه بر این ها یک سری کافی شاپ و آبمیوه فروشی با نام های نوشک، فروتیلا، کافیسا و جتسمینا در پارک آبی اوشن کیش وجود دارد که شما می توانید انواع و اقسام نوشیدنی های سرد و بستنی های خوشمزه را در آن ها نوش جان کنید.

    سانس آقایان و بانوان پارک آبی اوشن کیش

    سانس بندی پارک آبی اوشن کیش به این صورت است که این پارک آبی در یک روز هفته به صورت کامل در اختیار آقایان و در یک روز هفته به صورت کامل در اختیار بانوان قرار می گیرد. پس اگر می خواهید از سانس کامل پارک آبی اوشن کیش استفاده کنید، باید بدانید که روز دوشنبه مخصوص به سانس آقایان و روز چهارشنبه مخصوص به سانس بانوان است. لازم به ذکر است که در روزهای شنبه و پنج شنبه سانس صبح متعلق به آقایان و سانس بعد از ظهر مخصوص به بانوان است. برعکس در روزهای سه شنبه و جمعه سانس صبح مخصوص بانوان و سانس بعد از ظهر متعلق به سانس آقایان است. در آخر اینکه پارک آبی اوشن کیش در روزهای یکشنبه تعطیل است.

    سانس آقایان و بانوان پارک آبی اوشن کیش

    اگر تجربه تفریح در پارک آبی اوشن کیش را داشته اید، خوشحال می شویم که تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان کیش می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره کیش بیشتر بخوانید:

    جاذبه های دیدنی و جذاب کیش

    پارک دلفین کیش از بهترین تفریحات جزیره کیش

    هزینه سفر به کیش

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW