021-88507190

شرایط مهاجرت و زندگی در کانادا برای ایرانیان

گردشگری م.مقیمی 01 خرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مهاجرت به کانادا برای ایرانیان پرطرفدارتر از قبل شده است. در این مطلب، آمار مهاجرت ایرانیان به کانادا و شرایط زندگی در کانادا و بهترین راه مهاجرت را بررسی کرده ایم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مهاجرت ایرانیان به کانادا

    هر روز که می گذرد، ایرانیان بیشتری به مهاجرت به کانادا فکر می کنند. مخصوصا اینکه کانادا یک کشور مهاجرپذیر است که قبلا ایرانیان زیادی به آن مهاجرت کرده اند و هنوز آغوش این کشور به مهاجران ایرانی باز است. اگر شما هم فکر مهاجرت به کانادا در ذهنتان جرقه زده و به دنبال راه و چاه مهاجرت به کانادا به عنوان یک ایرانی هستید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به چند سوال پر تکرار درباره مهاجرت ایرانیان به کانادا پاسخ می دهیم و اطلاعات خوبی در این زمینه به شما ارائه می کنیم. پس برای اینکه ذهنتان درباره مهاجرت به کانادا سازمان دهی شود، بهتر است که حتما این مطلب را مطالعه کنید تا به یک سری از سوالات موجود در ذهنتان پاسخ داده شود و در نتیجه بتوانید راحت و بهتر پروسه مهاجرت به کانادا را طی کنید.

    آیا مهاجرت به کانادا برای ایرانیان خوب است؟

    از آنجایی که کانادا یک کشور بزرگ و پیشرفته است و اقتصاد بسیار خوبی دارد، یک گزینه عالی برای مهاجرت ما ایرانیان به حساب می آید. زندگی در کانادا آنچنان کیفیت بالایی دارد که باعث شده ایرانیان به مهاجرت به کانادا به چشم یک سکوی پرتاب نگاه کنند. با این حساب اگر شما هم به دنبال یک سکوی پرتاب برای پیشرفت در زمینه تحصیلی، کاری و اقتصادی هستید، مسلما برای شما مهاجرت به کانادا تصمیم بسیار خوبی است. ضمن اینکه در کانادا بحث نژادپرستی به آن معنا وجود ندارد و شما می توانید به راحتی به عنوان یک مهاجر زندگی بی دردسری را در کانادا سپری کنید. 

    آیا مهاجرت به کانادا برای ایرانیان خوب است

    چرا ایرانیان به کانادا مهاجرت میکنند؟

    یکی از مزایای مهاجرت به کانادا برای ایرانیان این است که ایرانیان در این کشور می توانند فرصت های شغلی بیشتری داشته باشند. ضمن اینکه امکان تحصیل ایرانیان در دانشگاه های مجهز و پیشرفته کانادا وجود دارد. از طرفی پایداری اقتصاد کانادا به ایرانیان کمک می کند که در این کشور پیشرفت بهتری داشته باشند. نکته دیگر اینکه کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی است و کیفیت زندگی در آن با کمتر کشوری در دنیا قابل مقایسه است. این را هم بگوییم که اگر کسی اقامت کانادا را دریافت کند، موفق به اخذ پنجمین پاسپورت برتر دنیا یعنی پاسپورت کانادا هم می شود و مسلما با کسب این پاسپورت از مزایای زیادی بهره مند می شود. یک مورد مهم دیگر اینکه مهاجران ایرانی متعددی در کانادا وجود دارند که مسلما شما می توانید ارتباط خوبی با آن ها در زمان اقامت در کانادا برقرار کنید.

    آمار مهاجرت ایرانیان به کانادا چگونه است؟

    بر اساس اطلاعاتی که درباره آمار ایرانیان مقیم در کانادا وجود دارد، می توان گفت که تا سال 2016 تعداد مهاجران ایرانی در تورنتو حدود 97 هزار نفر، در ونکوور حدود 46 هزار نفر و در مونترئال حدود 23 هزار نفر بودند. البته مسلم است که در این چند سال اخیر به تعداد مهاجران ایرانی در کانادا افزوده شده است و نکته دیگر اینکه شهرهای بزرگ دیگر کانادا نیز مهاجر ایرانی دارند. اما به هر حال این سه شهر هستند که بیشترین تعداد ایرانی را در خود جای داده اند. خوب است این را هم بدانید که حدودا 2 درصد جمعیت کل دانشجویان بین المللی کانادا، ایرانی هستند و این یعنی حدود 11 هزار دانشجوی ایرانی در کانادا زندگی می کنند و در دانشگاه های کانادا در حال تحصیل هستند.

    بهترین شهر کانادا برای زندگی ایرانیان کدام است؟

    اگر شما می خواهید در کانادا در ارتباط بیشتری با مهاجران ایرانی دیگر باشید، بهتر است که شهر تورنتو یا ونکوور را برای زندگی انتخاب کنید. اما اگر جمعیت ایرانیان موجود در یک شهر برایتان اهمیت ندارد، می توانید در صورت تمایل شهرهای دیگر کانادا را برای زندگی انتخاب کنید. اگر به اطلاعات بیشتر درباره بهترین شهرهای کانادا برای زندگی نیاز دارید، حتما مطلب مربوطه را در وب سایت مهر پرواز مطالعه کنید.

    بهترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

    شاید بتوان گفت که اصلی ترین سوال بیشتر ایرانیان درباره مهاجرت به کانادا این است که چگونه می توانند به این کشور مهاجرت کنند؟ سوال این است که بهترین راه برای مهاجرت ایرانیان به کانادا چیست؟ باید به شما بگوییم که روش های متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. اما از میان همه آن ها، بهترین راه برای مهاجرت ایرانیان به کانادا اقدام از طریق اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های کانادا، مهاجرت کاری به کانادا یا مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری است. لازم به ذکر است که اکسپرس اینتری عبارتی است که به یک سیستم مهاجرتی اطلاق شده است که با کمک آن می توانید با توجه به امتیازهایی که از طرق مختلف نظیر مدرک تحصیلی، زبانی و مهارت های شغلیتان به شما داده می شود، اجازه مهاجرت به کانادا را کسب کنید.  

    بهترین راه برای مهاجرت ایرانیان به کانادا چیست

    سفارت کانادا در ایران کجاست؟

    متاسفانه هیچ سفارتی تحت عنوان سفارت کانادا در ایران وجود ندارد. اما در شهر آنکارا در کشور ترکیه یک سفارت کانادا وجود دارد که مسئولیت کنسولی ایران را دارد. این یعنی شما برای انجام کارهای مهاجرتی خود به کانادا می توانید به سفارت کانادا در آنکارا مراجعه کنید.

    اگر هر سوال دیگری درباره مهاجرت ایرانیان به کانادا دارید، با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید. ما به شما کمک می کنیم تا شما هم بتوانید به راحت ترین و سریع ترین شیوه ممکن ویزای کانادا را دریافت کنید و شما هم به لیست مهاجران ایرانی مقیم در کانادا بپیوندید.


    درباره مهاجرت ایرانیان به کانادا بیشتر بخوانید:

    بهترین شهرهای کانادا برای زندگی ایرانیان

    مزایا و معایب زندگی در کانادا

    برنامه مهاجرتی کانادا برای سال 2021 تا 2023

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW