021-88507190

بهترین مکان برای سفرهای داخلی در پاییز

گردشگری م.مقیمی 11 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مکان برای سفرهای داخلی در پاییز چه شهرهایی هستند؟ اگر قصد سفر داخلی در فصل پاییز را دارید با ما همراه باشید که بهترین مقاصد داخلی برای سفر را بررسی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین مکان برای سفرهای داخلی در پاییز را بشناسید

    آیا شما هم می خواهید در فصل پاییز یک سفر داخلی جذاب را تجربه کنید؟ آیا شما هم این سوال را در ذهن دارید که در فصل پاییز کدام سفرهای داخلی جالب تر هستند؟ در این صورت این مطلب را از دست ندهید. ما پیشنهادات جالبی برای سفرهای داخلی در فصل پاییز داریم که در ادامه آن ها را به شما ارائه می کنیم.

    سفر پاییزی به چابهار

    چابهار که در جنوب ایران قرار گرفته است، تابستان های بسیار گرم و مرطوبی دارد و هوایش در فصل پاییز و زمستان معتدل می شود. با این حساب فصل پاییز زمان خوبی برای سفر به چابهار محسوب می شود. اگر شما هم می خواهید که از یکی از زیباترین شهرهای ایران در فصل پاییز دیدن کنید، ما به شما سفر به چابهار را پیشنهاد می کنیم. با سفر به این شهر می توانید از خاص ترین عجایب ایران از دریاچه صورتی چابهار گرفته تا ساحل درک که درست در کنار صحرا قرار گرفته است، دیدن کنید.

    سفر پاییزی به چابهار

    سفر پاییزی به جزیره قشم

    یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ایران که شما می توانید در فصل پاییز به آن سفر کنید، جزیره قشم است. این جزیره در فصل پاییز آب و هوای معتدلی دارد و در نتیجه خوب است که شما هم از فرصت سفر پاییزی به قشم استفاده کنید و از آب و هوای خوب این جزیره در این فصل استفاده کنید. مخصوصا اگر به خرید لباس های ارزان پاییز نیز نیاز داشته باشید، قطعا سفر به قشم می تواند در فصل پاییز برایتان تجربه جالبی باشد.

    سفر پاییزی به جزیره قشم

    سفر پاییزی به شوشتر

    شوشتر که در فصاله 90 کیلومتری اهواز قرار گرفته است، شهری تاریخی است که یک نیروگاه آبی بسیار قدیمی هم دارد که در دوران هخامنشیان ساخته شده است. گفتنی است که فصل پاییز یکی از بهترین زمان ها برای سفر به شهر شوشتر است. اگر شما هم به بازدید از اماکن تاریخی علاقه دارید، می توانید به سفر پاییزی به شوشتر به چشم یک سفر جالب و به یادماندنی نگاه کنید. 

    سفر پاییزی به شوشتر

    سفر پاییزی به کویرهای ایران

    اگر به دنبال کسب آرامش از سفر داخلی در فصل پاییز هستید، ما به شما سفر به کویر مرنجاب یا کویر مصر را پیشنهاد می کنیم. این دو کویر از زیباترین و خاص ترین کویرهای ایران هستند و سفر به آن ها علی الخصوص در فصل پاییز می تواند یک سفر فراموش نشدنی برایتان باشد.

    سفر پاییزی به کویرهای ایران

    سفر پاییزی به ابیانه

    ابیانه با ساختمان های زیبا و رنگارنش یکی از بهترین گزینه هایم وجود برای سفر داخلی در فصل پاییز است. این روستا معماری بسیار جالبی دارد و مسلما بازدید از آن و دیدن خانه های باصفایش که هر کدامشان بر بام خانه دیگر ساخته شده اند، می تواند حال شما را در فصل پاییز بهتر کند. ضمن اینکه محیط این روستا برای عکاسی در فصل پاییز عالی است.

    سفر پاییزی به ماسوله

    روستای ماسوله که در فاصله 55 کیلومتری رشت قرار گرفته است، یکی از بهترین مقاصد گردشگری شمال کشورمان برای سفر پاییزی است. این روستای زیبا با خانه های جذاب و بازار معروفی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی بین گردشگران ایرانی پیدا کرده است. گفتنی است که ماسوله غذاهای خوشمزه و صنایع دستی جالبی هم دارد و با این اوصاف سفر به آن می تواند در هر فصلی از جمله فصل پاییز تجربه جذابی باشد.

    سفر پاییزی به ماسوله

    سفر پاییزی به باداب سورت

    باداب سورت در استان مازندران و در فاصله 100 کیلومتری ساری واقع شده است. این جاذبه گردشگری که شباهت زیادی با پاموکاله ترکیه دارد، از چشمه های پلکانی و طبقه طبقه بسیار زیبایی تشکیل شده است. اگر شما هم به دنبال بازدید از یک جای دیدنی متفاوت در ایران هستید و می خواهید که عکس های یادگاری بسیار خاصی را در طول سفر پاییزیتان بگیرید، ما به شما توصیه می کنیم که سفر پاییزی به باداب سورت را انتخاب کنید.

    سخن پایانی

    شما فکر می کنید که کدامیک از شهرها، روستاها و مقاصد گردشگری یاد شده می توانند گزینه بهتری برای شما برای سفر داخلی در فصل پاییز باشند؟ انتخاب شما سفر پاییزی به کدامیک از این شهرهای ایران است؟ راستی اگر تا به حال به هر کدام از این شهرها و روستاها سفر کرده اید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان آژانس هواپیمایی مهرپرواز در میان بگذارید.


    درباره ایرانگردی بیشتر بخوانید:

    سد لتیان با دریاچه ای زیبا در تهران

    جزیره هنگام جزیره ای بکر در نزدیکی قشم

    جنگل های اطراف تهران را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW