021-88507190

معرفی بهترین مراکز خرید تهران

گردشگری م.مقیمی 06 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مراکز خرید تهران هر سال در هر منطقه از تهران بر تعدادشان افزوده می شود. از بین همه مراکز خرید تهران، کدام مرکز خرید از بقیه بهتر است؟ در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کدام مرکز خرید تهران برای خرید لباس و... بهتر است؟

    در هر کدام از مناطق تهران تعداد زیادی مرکز خرید وجود دارد که هر ساله هم بر تعداد آن ها اضافه می شود. در این میان خیلی از افرادی که آشنایی کاملی با مراکز خرید تهران ندارند، این سوال برایشان پیش می آید که از بین همه مراکز خرید تهران، کدام ها از بقیه بهتر هستند و کدام هایشان لباس های جذاب تر و مد روزتری دارند؟ کدام مراکز خرید محیط بهتری دارند و خرید از کدامشان تجربه بهتری است؟ ما امروز می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و چند تا از بهترین مراکز خرید تهران را به شما معرفی کنیم.

    بهترین مراکز خرید تهران

    لیست بهترین مراکز خرید تهران را در ادامه بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

    مرکز خرید ارگ تهران

    مرکز خرید ارگ یکی از جذاب ترین مراکز خرید تهران است. این مرکز خرید که در میدان تجریش واقع شده است، گزینه بسیار خوبی برای خرید لباس در تهران محسوب می شود. چراکه تنوع برندها در مرکز خرید ارگ بسیار زیاد است و از طرفی به جز لباس، امکان خرید اجناس دیگر نیز در این مرکز خرید خوب در تهران وجود دارد که از جمله آن ها می توان به لوازم خانگی، زیورآلات، عطر و لوازم آرایشی بهداشتی اشاره کرد. ضمنا مرکز خردی ارگ تهران یک فودکورت هم دارد که طرفداران خاص خودش را دارد.

    مرکز خرید ارگ تهران

    مرکز خرید پالادیوم تهران

    مرکز خرید پالادیوم را به عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران می شناسند. این مرکز خرید که در زعفرانیه تهران قرار گرفته است، یک مرکز خرید بسیار بزرگ است که کاربری تجاری اداری دارد. مرکز خرید پالادیوم علاوه بر بوتیک ها و فروشگاه های جذابش، یک هایپرمارکت هم دارد که شرایط خوبی برای خرید اقلام روزمره دارد. می توان گفت که جالب ترین قسمت مرکز خرید پالادیوم، فودکورت آن است. در حقیقت پالادیوم دو فودکورت دارد که غذاهایشان بسیار محبوب هستند. در ضمن یک باشگاه ورزشی و یک استخر نیز در طبقات بالایی مرکز خرید پالادیوم وجود دارد که از هر نظر عالی هستند.

    مرکز خرید پالادیوم تهران

    مرکز خرید تیراژه و تیراژه 2 تهران

    مرکز خرید تیراژه در سال های اخیر تا حد زیادی محبوبیت خودش را از دست داده است، اما هنوز هم جزء گزینه های خوب برای خرید لباس شناخته می شود. جالب است بدانید که یک مرکز خرید تیراژه در غرب تهران و یکی با نام مرکز خرید تیراژه 2 در شرق تهران وجود دارد. لازم به ذکر است که در مرکز خرید تیراژه 2 که در شرق تهران واقع شده است و به نسبت مرکز خرید جدیدتری است، یک هایپرمارکت خوب وجود دارد که در صورت تمایل بعد از خرید لباس از بوتیک ها و فروشگاه های تیراژه 2 می توانید برای خرید اقلام خوراکی و موارد دیگر به آن مراجعه کنید.

    مرکز خرید تیراژه

     مرکز خرید بام لند تهران

    یکی از جذاب ترین مراکز خرید تهران که هم معماری جالبی دارد، هم بوتیک های خوبی دارد و هم اینکه لوکیشن بی نظیری دارد، مرکز خرید بام لند تهران است. این مرکز خرید که در کنار دریاچه خلیج فارس در غرب تهران ساخته شده است، یکی از خاص ترین مراکز خرید تهران محسوب می شود. جذابیت بام لند به این است که رستوران های مختلفی در آن وجود دارد که هر کدامشان دیزاین خاص خودشان را دارند.

    مرکز خرید بام لند

    مرکز خرید کوروش تهران

    مرکز خرید کوروش که در اتوبان ستاری واقع شده است، یکی از بهترین مراکز خرید تهران برای خرید لباس است. این مرکز خرید به دو دلیل عمده به یکی از محبوب ترین مراکز خرید تهران تبدیل شده است. اول اینکه فروشگاه ها و بوتیک های این مرکز خرید متعدد هستند و لباس های متنوع با رنج های قیمتی مختلف در آن ها به فروش می رسد. دوم اینکه این مرکز خرید سینماهای متعددی دارد که کاملا مجهز هستند و گزینه های خوبی برای دیدن فیلم های سینمایی محسوب می شوند. 

    مرکز خرید کوروش تهران

    مرکز خرید ایران مال تهران

    مرکز خرید ایران مال که عنوان بزرگترین مرکز خرید تهران و حتی بزرگترین مرکز خرید ایران را از آن خود کرده است، بی شک برای خرید لباس یک مرکز خرید بی نقص است. این مرکز خرید عالی در تهران با وسعت زیاد و امکانات بی نظیری که دارد، همه توجه ها را به خود جلب کرده است. می توان گفت که بعد از افتتاح مرکز خرید ایران مال، از محبوبیت خیلی دیگر از مراکز خرید تهران کاسته شد و افراد زیادی هستند که برای خرید و تفریح فقط و فقط راهی ایران مال می شوند. اگر احیانا تا به حال از ایران مال دیدن نکرده اید، به شما توصیه می کنیم که در اولین فرصت از آن بازدید کنید و مطمئن باشید که فروشگاه های متنوع و مراکز تفریحی و جاذبه های گردشگری متعدد این مرکز خرید شما را هم غافلگیر می کنند.

    مرکز خرید ایران مال تهران

    شما همچنین می توانید برای رزرو انواع تور لحظه آخری خارجی ارزان و تورهای لحظه آخری داخلی و خارجی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز (mehrparvaz.com) تماس بگیرید.


    درباره مراکز خرید تهران و رستوران‌ها بیشتر بخوانید:

    مگامال تهران مرکز خریدی در شهرک اکباتان

    مرکز خرید مارکیز سنتر سعادت آباد

    بهترین رستوران های تهران را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW