021-88507190

ترسناک ترین پل های جهان

گردشگری م.مقیمی 02 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ترسناک ترین پل های جهان به قدری وحشتناک هستند که بیشتر افراد جرئت عبور از روی آن ها را ندارند. درباره ترسناک ترین پل های معلق جهان و دنیا در این مطلب بیشتر بخوانید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ترسناک ترین پل های دنیا را می شناسید؟

    پل های زیادی در دنیا ساخته شده اند که بعضی هایشان برای عبور ماشین و دیگر وسایل نقلیه و بعضی هایشان برای عبور انسان ساخته شده اند. اما نکته اینجاست که همه این پل ها، ظاهر معمولی ندارند و عبور از همه آن ها ساده نیست. واقعیت این است که یک سری پل در دنیا وجود دارد که به قدری ترسناک هستند که بیشتر افراد جرئت عبور از روی آن ها را ندارند. پل هایی که هر کدامشان به یک دلیل ترسناک و گاه خطرناک به نظر می رسند. با ما همراه باشید تا با هم با ترسناک ترین پل های جهان آشنا شویم و ببینیم که هر کدامشان چه ویژگی هایی دارند که در لیست ترسناک ترین پل های جهان و خطرناک ترین پل های دنیا جای گرفته اند.

    ترسناک ترین پل های جهان کدامند؟

    در ادامه به لیست ترسناک ترین پل های جهان می پردازیم با ما همراه باشید.

    پل تریفت در گادمن سوئیس

    در کوه های آلپ در کشور سوئیس یک پل به نام تریفت وجود دارد که در سال 2004 میلادی ساخته شده است. پلی که در موردش صحبت می کنیم، طولانی ترین و مرتفع ترین پل معلقی است که برای عبور انسان در دنیا وجود دارد. این پل که اتفاقا به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است، برای بعضی از افراد به عنوان یک پل جذاب و هیجان انگیز و برای برخی دیگر به عنوان یک پل ترسناک و خطرناک شناخته می شود. حالا به نظر شما این پل جذاب است یا ترسناک؟ اگر شما در مقابل چنین پلی قرار بگیرید، از آن عبور می کنید یا نه؟

    پل تریفت در گادمن سوئیس

    پل کواندینسکی در کواندا روسیه

    پل کواندینسکی پلی است که برای عبور ماشین های ساخته شده است. این پل به این دلیل به عنوان یکی از ترسناک ترین پل های دنیا شناخته می شود که هیچ گارد ریلی ندارد و از همه بدتر اینکه همیشه سطح برفی و یخی دارد. این پل که حدودا 30 سال قدمت دارد، از نظر قانونی به روی عموم مردم بسته است و کسی نباید از روی آن عبور کند. اما مساله اینجاست که افراد زیادی هستند که به صورت غیر قانونی با ماشین از آن عبور می کنند تا به قول خودشان کمی هیجان را تجربه کنند!

    پل کواندینسکی در کواندا روسیه

    پل معلق شیشه ای در پارک ملی شینیوژای چین

    پل معلق شیشه ای چین یکی از ترسناک ترین پل های دنیاست. این پل بین دو کوه ساخته شده است، حدودا 430 متر طول دارد و حدودا 300 متر از زمین ارتفاع دارد. تصورش را بکنید که اگر روی سطح این پل قرار بگیرید، می توانید از کف شیشه ای آن چنین عمقی را تماشا کنید. حالا با این اوصاف شما هم قبول دارید که چنین پل شیشه ای که حالت معلق دارد، باید در لیست ترسناک ترین پل های جهان جای داشته باشد یا نه؟

    پل معلق شیشه ای در پارک ملی شینیوژای چین

    پل های واین در دره ایا ژاپن

    سه پل تحت عنوان پل های واین در دره ایا ژاپن وجود دارد که حدودا 900 سال قدمت دارند. بعد از گذشت این همه سال، پل های واین جزء ترسناک ترین پل های دنیا محسوب می شوند. این پل ها که تماما با چوب ساخته شده اند، از هر پل تاریخی دیگری ترسناک تر هستند و واقعیت این است که هر کسی جرئت عبور از آن ها را ندارد. آیا شما حاضرید که از روی این پل های چوبی 900 ساله عبور کنید؟

    پل های واین در دره ایا ژاپن

    پل اشیما اوهاشی در ژاپن

    پل اشیما اوهاشی یک پل ماشین رو است که دو شهر ماتسوئه و ساکای میناتو را به هم وصل می کند. این پل به قدری شیب زیادی دارد که در ابتدا شبیه به مسیر یک ترن هوایی به نظر می رسد. این پل به قدری ظاهر ترسناکی دارد که هر راننده ای که بخواهد برای اولین بار از روی این پل عبور کند، نفسش در سینه حبس می شود. جالب است بدانید که این پل را به این دلیل با شیب زیاد ساخته اند که کشتی ها توان عبور از زیر آن را داشته باشند.

    پل اشیما اوهاشی در ژاپن

    به نظر شما کدام پل این لیست از بقیه ترسناک تر بود؟ شما حاضرید که از چند تا از پل های این لیست عبور کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات جالب و ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو انواع تورهای ارزان و تور لحظه آخری داخلی و خارجی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره پل های جهان بیشتر بخوانید:

    پل های معروف استانبول

    جذاب ترین پل های چین که از دیدن آن ها متعجب می شوید

    پل طلایی ویتنام، پلی روی دستان خدای کوهستان!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW