021-88507190

نکات کاربردی برای سفر به آفریقای جنوبی

گردشگری م.مقیمی 25 آذر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با نکات کاربردی برای سفر به آفریقای جنوبی آشنا شوید. در ادامه یک سری نکات کاربردی که همه سفر اولی های آفریقای جنوبی به دانستن آن ها نیاز دارند را بیان می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نکات کاربردی برای سفر به آفریقای جنوبی

    آفریقای جنوبی کشور بسیار جذابی است و مسلما سفر شما به این کشور با دنیایی از تجربه های جدید و جالب همراه خواهد بود. اگر شما هم مشتاق کسب این تجربه های جدید هستید و می خواهید به آفریقای جنوبی سفر کنید، بهتر است که اول از همه این مطلب را بخوانید تا با کاربدی ترین نکات سفر به آفریقای جنوبی آشنا شوید. در ادامه یک سری نکات کاربردی که همه سفر اولی های آفریقای جنوبی به دانستن آن ها نیاز دارند را یکی یکی برایتان بیان می کنیم.

    سفر به آفریقای جنوبی ارزانتر از آنی است که فکرش را می کنید

    شما با راهکارهای مختلفی می توانید هزینه سفر به آفریقای جنوبی را برای خودتان کم کنید. بهترین راهکاری که می توانید از آن بهره ببرید، رزرو تور ارزان آفریقای جنوبی است. اگر بودجه کمی برای سفر به آفریقای جنوبی دارید، می توانید هتل ارزانتری را در آفریقای جنوبی رزرو کنید. ضمن اینکه می توانید تور لحظه آخری آفریقای جنوبی را رزرو کنید تا هزینه ها برایتان کم و کمتر شود. خوشبختانه باید به شما بگوییم که خرج و مخارج در آفریقای جنوبی آنچنان سنگین نیستند و شما به راحتی می توانید غذاهای ارزانی را در آفریقای جنوبی نوش جان کنید و تفریحات ارزانی را در این کشور تجربه کنید. کافی است که برای هزینه های خودتان برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید سفر به آفریقای جنوبی را ارزان تجربه کنید.

    سفر به آفریقای جنوبی ارزانتر از آنی است که فکرش را می کنید

    در فصل بهار یا فصل پاییز به آفریقای جنوبی سفر کنید

    اکثر توریستان در فصل تابستان راهی آفریقای جنوبی می شوند. اما واقعیت این است که فصل های بهار و پاییز فصل های بهتری برای سفر به آفریقای جنوبی هستند. در واقع بهترین زمان برای سفر به آفریقای جنوبی همان وقتی است که مدرسه ها تعطیل نیستند. به چند دلیل بهار و پاییز بهترین فصل های سفر به آفریقای جنوبی هستند. اول اینکه در این دو فصل هوای آفریقای جنوبی معتدل تر است. دوم اینکه هزینه های سفر به آفریقای جنوبی ارزانتر هستند و سوم اینکه شما دست بازتری برای انتخاب و رزرو هتل در آفریقای جنوبی در طول این دو فصل دارید و به خاطر اینکه حجم توریستان در آفریقای جنوبی در طول این دو فصل کمتر است، در کل می توانید تجربه بهتری از سفر به آفریقای جنوبی داشته باشید.

    در فصل بهار یا فصل پاییز به آفریقای جنوبی سفر کنید

    پارک کروگر تنها پارک سافاری آفریقای جنوبی نیست

    بیشتر کسانی که می خواهند سافاری در آفریقای جنوبی را تجربه کنند، به دنبال این هستند که به پارک ملی کروگر بروند. این پارک ملی هیچ مشکلی ندارد و اشکال ندارد که شما هم برای سافاری حیات وحش به این پارک ملی بروید. اما باید این را بدانید که کروگور تنها یکی از 20 پارک ملی و حفاظتگاه طبیعی در آفریقای جنوبی است و شما گزینه های دیگری هم برای سافاری حیات وحش در آفریقای جنوبی دارید. در واقع شما باید با توجه به سلیقه ای که دارید، زمانی که در اختیار دارید و نزدیکی یا دوری پارک های ملی نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام کنید. مثلا یک پارک گمنام به نام پارک فیل های آدو در آفریقای جنوبی وجود دارد که فیل های متعددی در آن زندگی می کنند و برای دیدن فیل ها گزینه ایده آلی است.  از آن طرف یک پارک ملی در منطقه ساحلی کوازولو ناتال وجود دارد که بهترین گزینه موجود برای دیدن اسب های آبی، کروکودیل ها، پلیکان ها و همین طور فلامینگوها است. ضمنا در شمال کشور آفریقای جنوبی یک حفاظتگاه طبیعی به نام کالاهاری وجود دارد که محل زندگی یوزپلنگ ها و سگ های وحشی متعددی است. 

    پارک کروگر تنها پارک سافاری آفریقای جنوبی نیست

    به جنبه های مختلف آفریقای جنوبی و تفریحات متنوع آن توجه کنید

    درست است که اکثر توریستان برای سافاری حیات وحش به آفریقای جنوبی می روند، اما مسلما آفریقای جنوبی جنبه های جالب دیگری هم دارد و امکان تجربه تفریحات متنوع تری در این کشور وجود دارد. به شما توصیه می کنیم که از فرصت پیش آمده برای سفر به آفریقای جنوبی نهایت استفاده را ببرید و سعی کنید که از جاذبه های گردشگری مختلف آفریقای جنوبی دیدن کنید و به هنر و فرهنگ این کشور نیز توجه ویژه ای داشته باشید. آفریقای جنوبی کشوری است که 11 زبان رسمی دارد و فرهنگ و هنر بسیار جذاب و غنی دارد. حتما در آفریقای جنوبی از گالری های هنری و موزه ها نیز دیدن کنید و مطمئن باشید که هر کدام از آن ها حرف های زیادی برای گفتن دارند.

    به جنبه های مختلف آفریقای جنوبی و تفریحات متنوع آن توجه کنید

    شما می توانید برای رزرو تور آفریقای جنوبی با همکاران ما در آژانس مسافرتی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره آفریقا بیشتر بخوانید:

    درباره قاره آفریقا و حقایق جالب آن بیشتر بدانید

    تفریحات عجیب و هیجان انگیز در آفریقای جنوبی!

    نکات مهم برای سفر به آفریقا جنوبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW