021-88507190

تفریحات هیجان انگیز سریلانکا

گردشگری م.مقیمی 09 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
تفریحات کشور سریلانکا از جذایبت های طبیعی و زیبای این کشور است که برای گردشگران هیجان انگیز است. با ما همراه باشید تا با جالب ترین تفریحات سریلانکا آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات کشور سریلانکا کدامند؟

    اگر به تفریحات هیجان انگیز علاقه دارید، سفر به سریلانکا می تواند برایتان سفر بسیار جذابی باشد. ما امروز می خواهید چند تفریح جذاب و هیجان انگیز در سریلانکا را به شما معرفی کنیم که مطمئن هستیم شما هم از آن ها خوشتان می آید. با ما همراه باشید تا یکی یکی با جالب ترین تفریحات سریلانکا آشنا شوید.

    تفریحات هیجان انگیز سریلانکا

    تماشای وال ها

    یکی از جالب ترین تفریحات آبی سریلانکا مربوط به تماشای وال ها می شود. شما در سریلانکا شانس این را دارید که وال ها که بزرگترین حیوانات جهان هستند را از نزدیک ببینید. نکته مهمی که باید بدانید، این است که وال ها از اواسط مهر تا اواسط اردیبهشت از آب های قطب جنوب به سمت سریلانکا مهاجرت می کنند و از آن طرف از اواسط اردیبهشت تا اواسط مهر به سمت قطب جنوب می روند. سواحل شهر میریسا در سریلانکا بهترین نقطه برای دیدن این وال هاست. پس اگر برایتان مهم است که وال های زیبا را در تور ارزان سریلانکا تماشا کنید، حتما بازدید از میریسا را نیز در برنامه سفرتان به سریلانکا بگنجانید.  لازم به ذکر است که اواسط بهمن تا اواسط فروردین بهترین زمان برای دیدن این وال ها محسوب می شود.

    کوهنوردی تا قله آدم سریلانکا

    قله آدم یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری سریلانکاست. این قله که با نام سری پادا نیز شناخته می شود، 2243 متر ارتفاع دارد و شما می توانید با بالا رفتن از آن منظره بسیار چشم نوازی را تماشا کنید. به شما توصیه می کنیم که قبل از طلوع آفتاب کوهنوردی در این مسیر را شروع کنید تا طلوع بی نظیر آفتاب را نیز در حین کوهنوردی تماشا کنید. جالب است بدانید که بودایی های سریلانکا رد پای موجود در این قله را به بودا نسبت می دهند و به همین دلیل آن را مقدس می دانند و برای زیارت به آنجا مراجعه می کنند. اگر احیانا شما هم می خواهید از این جاذبه توریستی محبوب در سریلانکا دیدن کنید و تفریح جالب کوهنوردی را در سریلانکا امتحان کنید، حتما یک جفت کفش راحت پایتان کنید. چرا که شما برای رسیدن به قله آدم باید از حدود 5000 تا 6000 پله بالا ببرید که اصلا کار آسانی هم نیست. اما به شما قول می دهیم که اگر شما زحمت این راه را به جان بخرید، هیچ وقت از این تصمیمتان پشیمان نمی شوید و تجربه خارق العاده ای را با کوهنوردی در مسیر قله آدم سریلانکا کسب می کنید. لازم به ذکر است که اواسط آبان تا اواسط فروردین بهترین زمان برای تجربه این تفریح جذاب در سریلانکاست.

    زیپ لاین در سریلانکا

    برای تجربه جذاب ترین زیپ لاین سواری عمرتان باید به استان الا سریلانکا بروید. تصورش را کنید که با زیپ لاین سریلانکا می توانید با سرعتی حدود 80 کیلومتر در ساعت از بالای تپه ها عبور کنید و از تماشای تپه های سرسبز سریلانکا از ارتفاع لذت ببرید. اگر این تصور برای شما هم جالب است، حتما برای تجربه این تفریح در سریلانکا وقت بگذارید و مطمئن باشید که با زیپ لاین سواری در سریلانکا خاطرات سفرتان به این جزیره خاص تر می شود. تا یادمان نرفته، این را هم بگوییم که بهترین زمان برای تجربه این تفریح در سریلانکا اوسط آبان تا اواسط فروردین است.

    قایق سواری در آب های خروشان در سریلانکا

    قایق سواری در آب های خروشان یکی از هیجان انگیزترین تفریحات سریلانکا می باشد. اگر برایتان مهم است که قایق سواری در آب های خروشان یا همان رفتینگ را در تور سریلانکا امتحان کنید، باید به شهر کیتولگالا در سریلانکا بروید. چراکه کیتولگالا بیشتر از هر مورد دیگری به خاطر همین تفریح رفتینگ معروف و محبوب شده است و اکثر توریستان برای تجربه همین تفریح است که به این شهر در سریلانکا سفر می کنند. اگر به کیتولگالا بروید، این شانس را پیدا می کنید که در یک مسیر 5 کیلومتری قایق سواری کنید و در میان راه مناظر زیبایی را تماشا کنید و اگر هم امکان توقف در مسیر برایتان وجود داشته باشد، می توانید تفریحات دیگری همچون رهنوردی در مسیرهای جنگلی و شنا در استخرهای طبیعی را نیز در طول مسیر تجربه کنید. برای رفتینگ بهتر است که از اواسط اردیبهشت تا اواسط آذر راهی سریلانکا شوید.

    غواصی در سریلانکا

    ¬در نهایت غواصی یکی از بهترین تفریحات تور سریلانکا محسوب می شود. شما به راحتی می توانید در سریلانکا این فرصت را برای خودتان فراهم کنید که به دنیای زیر آب ها بروید و موجودات دریایی را از نزدیک ببینید. شهر هیکادووا بهترین مقصد گردشگری سریلانکا برای تجربه غواصی است. به این دلیل که آب های سواحل این شهر هم کم عمق و هم شفاف هستند و کاملا برای غواصان تازه کار امن هستند. به شما قول می دهیم که اگر شما هم به زیر آب های اطراف سواحل هیکادووا بروید، از مواجهه با مرجان های رنگارنگ و موجودات دریایی زیبا غافلگیر می شوید. برای رزرو تور سریلانکا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز (https://www.mehrparvaz.com) تماس بگیرید.


    درباره سریلانکا بیشتر بخوانید:

    حقایق جالب درباره سریلانکا

    بهترین زمان سفر به سریلانکا

    هزینه های سفر به سریلانکا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW