021-88507190

جزیره خرگوش ها در ژاپن

گردشگری م.مقیمی 22 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره خرگوش ها در ژاپن مکانی جالب است که در آن هزاران خرگوش زندگی می کنند. در ادامه شما را با شگفتی های جزیره خرگوش های ژاپن آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره جزیره خرگوش ها در ژاپن

    آیا باورتان می شود، اگر بگوییم که یک جزیره در ژاپن وجود دارد که در آن هزاران خرگوش زندگی می کنند؟ اگر باورتان نمی شود، در ادامه مطلب همراهمان باشید تا شما را با جزیره خرگوش های ژاپن آشنا کنیم و به شما بگوییم که در این جزیره عجیب در ژاپن چه خبر است و چرا این همه خرگوش در آن زندگی می کنند. مطمئن باشید که شما هم با خواندن این مطلب و دانستن علت وجود این خرگوش ها در این جزیره در ژاپن شگفت زده می شوید. پس با ما همراه باشید و این مطلب جالب و خواندنی را از دست ندهید.

    همه چیز درباره جزیره خرگوش ها در ژاپن

    درباره جزیره خرگوش ها در ژاپن

    جزیره خرگوش ها در ژاپن که نام اصلی آن جزیره اوکونوشیما است، جزیره ای است که خرگوش ها سکنه آن ها هستند! در حقیقت خرگوش ها چند دهه است که این جزیره را متعلق به خودشان کرده اند. اما این همه ماجرا نیست! هم جزیره اوکونوشیما و هم خرگوش های آن ها گذشته خیلی تاریک و سیاهی داشته اند که ما می خواهیم روایت آن را در ادامه برایتان بیان کنیم. در ادامه برایتان تشریح می کنیم که ماجرای تبدیل شدن جزیره اوکونوشیما به جزیره خرگوش ها چه بوده است و نیاکان خرگوش های حاضر در این جزیره چه روزگار تاریکی را به چشم دیده اند.

    گذشته تاریک جزیره خرگوش ها در ژاپن

    مسلما تا اینجای مطلب این سوال برای شما هم پیش آمده که خرگوش ها چگونه به این جزیره راه پیدا کرده اند و اصلا چرا جزیره اوکونوشیما در ژاپن به جزیره خرگوش ها تبدیل شده است. ماجرا از این قرار است که در سال های 1929 تا 1945 میلادی یعنی بعد از جنگ جهانی اول و در طول جنگ جهانی دوم، جزیره اوکونوشیما یک پایگاه تولید سلاح شیمیایی بوده است. ارتش در آن زمان سلاح های گازهای سمی را بر روی خرگوش ها تست می کرده اند و به همین دلیل خرگوش ها را به این جزیره برده بودند. در نهایت هم وقتی که جنگ تمام شده، خرگوش هایی که جان زنده به در برده بودند را در جزیره رها کردند و این طور شد که خرگوش ها کم کم زاد و ولد کردند و تعدادشان سال به سال بیشتر شد.

    گذشته تاریک جزیره خرگوش ها در ژاپن

    تفریحات توریست ها در جزیره خرگوش ها در ژاپن

    جزیره خرگوش ها با وجود گذشته سیاهش، در حال حاضر به یک جاذبه توریستی در ژاپن تبدیل شده است و در حال حاضر گردشگران از آن بازدید می کنند تا هم از مناظر زیبای این جزیره استفاده کنند، هم درباره تاریخچه جزیره خرگوش ها اطلاعات کسب کنند و هم اینکه از موزه داخل جزیره دیدن کنند و از همه مهمتر اینکه با خرگوش های ساکن جزیره بازی کنند. ضمنا این جزیره مسیرهای طبیعی گردی زیبایی با چشم انداز اقیانوس نیز دارد و علاوه بر این سواحل خوبی برای شنا کردن در فصل تابستان دارد. معمولا گردشگران در قالب تورهای یک روزه از جزیره خرگوش ها در ژاپن دیدن می کنند تا چند ساعتی را مشغول تجربه تفریحات مختلف این جزیره شوند.

    درباره موزه جزیره خرگوش ها در ژاپن

    همان طور که گفته شد، جزیره خرگوش ها در گذشته تا سال 1945 میلادی، مرکز تحقیقات سلاح های شیمیایی بوده است. اتفاقا در حال حاضر یک موزه در جزیره خرگوش ها وجود دارد که تاریخ بی رحمانه جنگ جهانی دوم ژاپن به معرض در آن به معرض نمایش گذاشته شده است. در یکی از اتاق های این موزه، تصاویر دلخراشی از قربانیان گاز سمی وجود دارد و در کل می توان گفت که موزه بسیار تاثیرگذاری است. 

    درباره موزه جزیره خرگوش ها در ژاپن

    لوکیشن جزیره خرگوش ها در ژاپن

    جزیره خرگوش ها در ژاپن حدود 3 کیلومتر از شهری به نام تاکه‌هارا هیروشیما فاصله دارد. این جزیره که در سال های اخیر محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است، در طول هر سال بیش از 200 هزار بازدید کننده دارد و هر کسی که دوست داشته باشد، می تواند با یک قایق سواری 15 دقیقه ای از هیروشیما به این جزیره دسترسی پیدا کند.

    راستی شما هم به خرگوش ها علاقه دارید؟ نظرتان درباره جزیره خرگوش ها در ژاپن چیست؟ درباره گذشته تاریک جزیره خرگوش ها در ژاپن چه فکری می کنید؟ اگر یک روز شما هم به ژاپن بروید، دوست دارید که از جزیره خرگوش ها در ژاپن دیدن کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت آژانس هواپیمایی تهران شبانه روزی مهرپرواز در میان بگذارید و برای رزرو تورهای مسافرتی خارجی ارزان قیمت با ما تماس بگیرید.


    درباره ژاپن بیشتر بخوانید:

    بزرگترین جزیره ژاپن چه نام دارد

    یک روز تفریح و گشت زنی در توکیو ژاپن

    مدارک مورد نیاز ویزای ژاپن

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW