021-88507190

ارزانترین بازارها و مراکز خرید ایروان در ارمنستان

گردشگری م.مقیمی 27 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کدامیک از بازارها، فروشگاه ها و مراکز خرید ارمنستان اجناس ارزانتری دارند و شما برای خرید ارزان در ایروان ارمنستان باید به کدام بازار یا کدام فروشگاه در کدام قسمت شهر مراجعه کنید. پس با ما همراه باشید تا با هم با ارزانترین بازارهای ایروان آشنا شویم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای خرید ارزان در ایروان ارمنستان

    اگر شما هم به خرید ارزان و تخفیف گرفتن علاقه دارید و اتفاقا مقصدتان شهر ایروان و ارمنستان هست و برنامه تان این است که در شهر ایروان ارمنستان خرید کنید، این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است. ما امروز می خواهیم به شما بگوییم که کدامیک از بازارها، فروشگاه ها و مراکز خرید ارمنستان اجناس ارزانتری دارند و شما برای خرید ارزان در ایروان ارمنستان باید به کدام بازار یا کدام فروشگاه در کدام قسمت شهر مراجعه کنید. پس با ما همراه باشید تا با هم با ارزانترین مراکز خرید ایروان و بازارهای ایروان آشنا شویم.

    بازار مالاتیا/ بازار بنگلادشی ها (ارزانترین بازار ایروان در ارمنستان)

    بازار مالاتیا که خود اهالی ایروان آن را با نام بازار بنگلادشی می شناسند، یکی از قدیمی ترین بازارهای ایروان است. این بازار بزرگ و وسیع ارزانترین بازار ایروان محسوب می شود و از قدیم الایام همه برای خرید اجناس ارزان به آن مراجعه می کرده اند و هنوز که هنوزه بازار بسیار محبوبی برای خرید ارزان است. به همین خاطر ما به همه شما عزیزان توصیه می کنیم که در تور ایروان از این بازار نیز دیدن کنید و حداقل یک نصف روز را به گشت و گذار در آن و انجام خرید و خوردن غذاهای خوشمزه محلی اختصاص دهید. 

    بازار مالاتیا بازار بنگلادشی ها (ارزانترین بازار ایروان در ارمنستان)

    بازار گوم (یکی از بهترین بازارهای ارزان ایروان در ارمنستان)

    هر کسی که به دنبال خرید ارزان در ایروان است، نباید فرصت بازدید از بازار گوم را در زمان اقامت در این شهر از دست بدهد. این بازار به همان اندازه ای که نزد اهالی ایروان محبوب است، بین توریست ها نیز شناخته شده است و در نتیجه هم خود مردم ایروان و هم مسافران خارجی از آن خرید می کنند. در این بازار که در نزدیکی مرکز شهر ایروان قرار گرفته است، انواع و اقسام لباس های ارزان و همین طور سوغاتی های ارزان نظیر میوه خشک و آجیل برای فروش موجود هستند و در نتیجه دست مشتری ها برای خرید در آن کاملا باز است. 

    بازار گوم (یکی از بهترین بازارهای ارزان ایروان در ارمنستان)

    بازار هرازدان (یکی از ارزانترین بازارهای ایروان در ارمنستان)

    بازار هردازدان که در خیابان آتن یا همان خیابان یونان قرار گرفته است، درست بین استادیوم هرازدان و مرکز خرید دالما (اولین مرکز خرید مدرن ایروان) واقع شده است. این بازار که حال و هوای سنتی دارد، برای خرید لباس ارزان گزینه بسیار مناسبی است. اگر به خرید از بازارهای سنتی و محلی علاقه دارید، ایده خوبی است که برای خرید لباس ارزان در ایروان به این بازار مراجعه کنید.

    مرکز خرید توناواچار (ارزانترین مرکز خرید ایروان در ارمنستان)

    مرکز خرید توناواچار که در خیابان سوان سووم قرار گرفته است، ارزانترین مرکز خرید ایروان است. جالب است بدانید که توناواچار در زبان ایروانی به معنای "عادلانه" است و واقعا هم قیمت های اجناسش عادلانه هستند. لازم به ذکر است که توناواچار در گذشته یک بازار بوده است، اما مورد بازسازی قرار گرفته است و در سال های اخیر شکل و شمایل یک مرکز خرید را به خودش گرفته است. اما با این حال و حتی بعد از بازسازی هم آنچنان ظاهر شیکی ندارد و نمی توان ظاهرش را با مراکز خرید مدرن ایروان مقایسه کرد. اما به هر حال برای کسی که به دنبال خرید ارزان در ایروان باشد، این مرکز خرید می تواند گزینه ایده آلی باشد. 

    مرکز خرید توناواچار (ارزانترین مرکز خرید ایروان در ارمنستان)

    فروشگاه های اطراف میدان گارگین نژده (ارزانترین فروشگاه های ایروان در ارمنستان)

    مردم متوسط ایروان برای خرید لباس ارزان به فروشگاه های اطراف میدان گارگین نژده مراجعه می کنند. این فروشگاه ها ظاهر بهتری از بازارهای سنتی ایروان دارند، محیط تمیزتری دارند و در نتیجه خرید از آن ها معمولا هم برای توریست ها و هم برای اهالی ایروان تجربه شیرین تری است. در ضمن کیفیت لباس ها در این فروشگاه ها به نسبت اجناس موجود در بازارهای ایروان بالاتر است. در نتیجه اگر شما هم ترجیح می دهید که خریدتان را از فروشگاه انجام دهید و حوصله گشت و گذار در بازارهای ایروان را ندارید، بهتر است که برای خرید لباس ارزان در ایروان به فروشگاه های اطراف میدان گارگین نژده مراجعه کنید.

    راستی با توجه به مطالب گفته شده، شما ترجیح می دهید که در زمان اقامت در ارمنستان از کدامیک از بازارها، مراکز خرید و فروشگاه های این لیست خرید کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارمنستان نوروز 1401 و همچنین تور ارمنستان در سایر ایام سال می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره ارمنستان بیشتر بخوانید:

    هزینه های سفر به ارمنستان

    حقایقی جالب درباره فرهنگ مردم ارمنستان

    مهمترین موارد سفر به ارمنستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW