021-88507190

راه های دسترسی از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر

گردشگری م.مقیمی 14 بهمن ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
راه های دسترسی از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر برای گردشگرانی که به آنتالیا سفر می کنند اهمیت دارد. در این مطلب این راه ها را بررسی می کنیم تا بهترین مسیر را انتخاب کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چطور از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر برویم؟

    آیا دوست دارید بدانید که چگونه می توانید از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر دسترسی پیدا کنید؟ با ما همراه باشید تا یکی یکی راه های دسترسی از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر را با هم بررسی کنیم تا بتوانید روش بهتری را برای طی کردن این مسیر انتخاب کنید. البته قبل از اینکه به ادامه مطلب برسیم، باید این را بگوییم که اگر با تور آنتالیا به این شهر سفر کنید، ترانسفر فروگاه به هتل با تور خواهد بود و در نتیجه نیازی به نگرانی درباره اینکه چگونه باید از فرودگاه آنتالیا خودتان را به هتل یا مرکز شهر آنتالیا برسانید، وجود ندارد.

    راه های دسترسی از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر

    مترو و تراموا

    با اینکه آنتالیا حدود 2.3 میلیون نفر جمعیت دارد و شهر بزرگی است، اما هیچ خط مترو فعالی در آن وجود ندارد. به جای مترو، یک سیستم ریلی به نام آنترای در آنتالیا فعال است که در سه خط مختلف در آنتالیا راه اندازی شده است. این خط ریلی می تواند به شما کمک کند که از فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر برسید. قطارهای این خط ریلی همه روزه از ساعت 5:50 صبح تا 12 شب فعال است و مسافران می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

    اتوبوس های خطی

    دو خط اتوبوس برای مسیر فرودگاه آنتالیا به مرکز شهر آنتالیا در نظر گرفته شده است که اتوبوس های یکی از آن ها با نام اتوبوس های شماره 600 و اتوبوس های یکی دیگر از آن ها با نام اتوبوس های شماره 800 شناخته می شوند. اتوبوس های خط اول همه روزه از ساعت 7 صبح کارشان را آغاز می کنند و هر نیم ساعت تا نیمه شب، حرکت دارند. اتوبوس های دوم که در حقیقت بین فرودگاه آنتالیا و محله ساریسو در منطقه کنیالتی تردد می کنند، هر یک ربع یک بار تا ساعت 10:15 شب تردد می کنند.  

    اتوبوس های خطی

    اتوبوس های هاواش

    هاواش نام یک کمپانی حمل و نقل عمومی است که اتوبوس های آن از سال 1958 به فرودگاه های ترکیه از جمله فرودگاه آ«تالیا سرویس می دهند. اتوبوس های هاواش بین فرودگاه آنتالیا و مرکز این شهر تردد می کنند و شما می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید. تنها نکته ای که باید بدانید، این است که محل ایستگاه این اتوبوس ها در مقابل ترمینال پروازهای داخلی است و در نتیجه اگر می خواهید سوار آن ها شوید، باید به این قسمت از فرودگاه آنتالیا مراجعه کنید. لازم به ذکر است که اگر بخواهید از مرکز شهر آنتالیا با این اتوبوس ها به فرودگاه آنتالیا بروید، کافی است که به پارکینگ مرکز خرید میگروس مال 5 ام بروید و از آنجا سوار یکی از اتوبوس های هاواش شوید که از ساعت 4 صبح تا 10 شب فعال هستند. این اتوبوس ها معمولا هر 35 دقیقه یک بار حرکت می کنند و قیمت بلیط آن ها هم 12 لیره است.

    اتوبوس های هاواش

    تاکسی

    می توان گفت که راحت ترین روشی که می توانید از آن برای دسترسی به مرکز شهر آنتالیا از فرودگاه آنتالیا استفاده کنید، تردد با تاکسی است. اما مساله اینجاست که تردد با تاکسی از تردد با وسایل نقلیه دیگر این لیست گرانتر است و شاید برای همه توریست ها مقرون به صرفه نباشد که بخواهند از فرودگاه آنتالیا سوار تاکسی دربست شوند و با آن به هتلشان بروند. یادتان باشد که در آنتالیا به اندازه کافی اتوبوس وجود دارد و در نتیجه اصلا نیازی نیست که بخواهید برای گرفتن تاکسی از فرودگاه هزینه کنید.

      
    ماشین اجاره ای

    یک راه دیگر نیز برای تردد بین فرودگاه آنتالیا و هتلتان وجود دارد. شما می توانید از یکی از کمپانی های داخل فرودگاه آنتالیا نظیر گارنتا، سیکست، آویس، بوجت، هرتز و یوروپ کار یک ماشین اجاره کنید تا هم با آن به هتلان بروید و هم بعدا از آن برای تردد در آنتالیا و دسترسی به جاهای دیدنی مختلف آنتالیا استفاده کنید. غرفه این کمپانی ها را می توانید هم در ترمینال پروازهای داخلی و هم در ترمینال پروازهای بین المللی فرودگاه آنتالیا پیدا کنید.

    اگر شما هم می خواهید به آنتالیا سفر کنید، به شما پیشنهاد می کنیم که با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید تا قیمت تور آنتالیا و همچنین ارزانترین تور آنتالیا نوروز 1401 را به شما آفر دهیم. ما کنار شما هستیم تا یک سفر جذاب، به یادماندنی و درجه یک را با مناسب ترین قیمت ها تجربه کنید.

    درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

    همه چیز درباره منطقه لارا آنتالیا

    چگونه می توان از استانبول به آنتالیا رفت؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW