021-88507190

همه چیز درباره منطقه لارا آنتالیا

گردشگری م.مقیمی 18 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
منطقه لارا آنتالیا نام یکی از مناطق معروف آنتالیا است که هتل های خوبی دارد و همچنین امکانات خوبی برای خرید و تفریح ارائه می دهد. در این مطلب منطقه لارا را بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    منطقه لارا آنتالیا را بشناسید

    لارا نام یکی از معروف ترین مناطق آنتالیاست که خیلی از توریست ها هتل های آن را برای اقامت در آنتالیا انتخاب می کنند و از طرفی خیلی ها برای خرید و یا تفریح به آن مراجعه می کنند. ما امروز می خواهیم هر آنچه باید درباره منطقه لارا آنتالیا بدانید را به شما بگوییم تا شما هم آشنایی کاملی با لارا آنتالیا پیدا کنید.

    همه چیز درباره منطقه لارا آنتالیا

    منطقه لارا آنتالیا کجاست؟

    منطقه لارا در منطقه شهرداری مرادپاشا آنتالیا واقع شده است و فاصله کمی با فرودگاه بین المللی آنتالیا دارد. این منطقه ساحلی در آنتالیا علاوه بر اینکه منطقه بسیار خوبی برای تفریح است، نقش تجاری مهمی نیز در آنتالیا دارد و در کنار اماکن تفریحی، جاهای دیدنی، رستوران ها، کافه ها و کلاب هایی که در آن ساخته شده است، یک سری اداره نیز وجود دارد که متعلق به کمپانی های مطرحی هستند. در کل می توانیم بگوییم که لارا یک منطقه شیک برای تور آنتالیا است که ثروتمندترین مردم آنتالیا در آن زندگی می کنند.

    سواحل منطقه لارا آنتالیا

    ساحل شنی لارا به عنوان طولانی ترین ساحل شنی ترکیه شناخته می شود این ساحل که حدودا در 18 کیلومتری مرکز آنتالیا قرار گرفته است، به خاطر شن های طلایی رنگش، محبوبیت ویژه ای پیدا کرده است. جالب است بدانید که نام دوم ساحل لارا، ساحل آلتینکوم است که در زبان ترکیه ای به معنای "شن طلایی" است. پهنای این ساحل طولانی حدود 45 متر است و در نتیجه فضای بسیار خوبی برای استراحت کردن، ریلکس کردن و آفتاب گرفتن دارد.

    خوبی دیگر ساحل لارا این است که قسمت ابتدایی دریای آن کم عمق است و در نتیجه خانواده ها می توانند با خیال راحت تری به فرزندانشان اجازه دهند که در این ساحل شنا کنند. لازم به ذکر است که بعضی از قسمت های ساحل لارا ورودی رایگان دارند و در مقابل برای ورود به بعضی هایشان نیاز به پرداخت مبلغ ورودی است.

    خرید در لارا آنتالیا

    در منطقه لارا یک مرکز خرید بزرگ و مدرن به نام مرکز خرید تراسیتی وجود دارد که در آن برندهای بسیار معروفی شعبه دارند و در نتیجه گزینه مناسبی برای خرید انواع لباس و کفش است. گذشته از این مرکز خرید، دو مرکز خرید محبوب دیگر نیز در منطقه لارا آنتالیا وجود دارند که خیلی از مرکز خرید تراسیتی دور نیستند. این دو مرکز خرید که وسعت خیلی کمتری به نسبت تراسیتی دارند، با نام های مرکز خرید لاورا و مرکز خرید شیمال شناخته می شوند. علاوه بر این ها، تعداد زیادی بوتیک از برندهای مختلف در منطقه لارا وجود دارد که آن ها نیز برای خرید لباس، کفش و اکسسوری لباس بسیار مناسب هستند.

    ضمنا شعب هایپرمارکت های بزرگی همچون میگروس، کیپا و کرفور نیز در منطقه لارا آنتالیا وجود دارد. یک مورد دیگر اینکه شنبه ها بزرگترین بازار آنتالیا در نزدیکی مرکز خرید لاورا برپا می شود که اگر به آن مراجعه کنید، می توانید لباس های خوبی را با قیمت های بسیار ارزان و باورنکردنی خریداری کنید. 

    آیا منطقه لارا آنتالیا برای خرید خوب است

    بهترین رستوران ها و کافه های منطقه لارا کدام ها هستند؟

    در منطقه لارا تعداد زیادی کافه، قنادی، نانوایی، فروشگاه و رستوران وجود دارد که هر کدامشان متناسب با یک سلیقه خاص و یک بودجه مشخص هستند. معروف ترین کافه ها و رستوران های منطقه لارا در خیابانی به همین نام یعنی خیابان لارا در امتداد ساحل لارا قرار گرفته اند. در میان همه رستوران های منطقه لارا، رستوران های تاپاس و بیگ من و از بین همه کافه های منطقه لارا، کافه استارباکس و کافه رابرت محبوب تر از بقیه شده اند.

    چگونه می توان به منطقه لارا دسترسی پیدا کرد؟

    شما می توانید فاصله منطقه لارا با دیگر مناطق آنتالیا را به راحتی با اتوبوس طی کنید. اتوبوس هایی که مقصدشان منطقه لارا است، با حرف L مشخص شده اند. سیستم اتوبوسرانی منطقه لارا خطوط مختلفی دارد که از میان آن ها، یک سری از خطوط مهمتر هستند که ما در ادامه شماره و مسیر آن ها را به شما می گوییم. اتوبوس های شماره 800 در بین منطقه لارا و فرودگاه آنتالیا در تردد هستند. در ضمن اتوبوس های LC07 منطقه کوندو را به مرکز آنتالیا متصل می کنند، اتوبوس های KL08 کنیالتی و لارا را به هم وصل می کنند و اتوبوس های شماره LF09 و LF10 در بین منطقه لارا و بیمارستان های دولتی در رفت و آمد هستند. در ضمن اتوبوس های شماره VL13 و  VL13A لارا را به منطقه کپز وصل کرده اند. برای رزرو تور آنتالیا نوروز 1401 می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

    بدروم بهتره یا آنتالیا

    راهنمای سفر به آنتالیا ترکیه

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW