021-88507190

زیباترین خیابان های دبی

گردشگری م.مقیمی 12 بهمن ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
دبی شهر جذاب و پیشرفته ای است و خیابان های زیبای متعددی دارد. در این مطلب شما را با زیباترین و دیدنی ترین خیابان های دبی آشنا می کنیم و آن ها را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین خیابان های دبی کدامند؟

    دبی شهر جذاب و پیشرفته ای است و خیابان های زیبایی متعددی دارد. ما امروز می خواهیم شما را با چندتا از دیدنی ترین و زیباترین خیابان های دبی آشنا کنیم و به شما بگوییم که هر کدام از این خیابان ها چه ویژگی های جالبی دارند و به چه دلیلی در لیست جالب ترین و خاص ترین خیابان های دبی جای گرفته اند. با ما همراه باشید.

    خیابان بلوار دبی

    خیابان بلوار که درست در حوالی بازار البهار، فواره دبیو برج خلیفه قرار گرفته است، یکی از دیدنی ترین خیابان های دبی محسوب می شود. این خیابان پر از رستوران ها، هتل ها و کافه های متنوع است و درست در قلب دبی واقع شده است. بلوار یکی از محبوب ترین و تویستی ترین خیابان های دبی است و شما می توانید تفریحات بسیار جالبی همچون دوچرخه سواری را تجربه کنید. 

    خیابان بلوار دبی

    خیابان شیخ زاید دبی

    شیخ زاید نام یک بزرگراه است که به عنوان بزرگترین خیابان امارات نیز شناخته می شود. این بزرگراه از ابوظبی شروع می شود و از شهر دبی نیز عبور می کند و در نهایت در راس الخیمه به پایان می رسد. این بزرگراه پر از اماکن تفریحی، مراکز خرید و رستوران های جذاب است و بهترین های دبی را در خود جای داده است. با این حساب مشخص است که در تور دبی باید برای تفریح و گشت و گذار در خیابان شیخ زاید دبی وقت بگذارید.

    خیابان شیخ زاید دبی

    خیابان جی پی آر دبی

    خیابان جی بی آر که نام کامل آن خیابان جمیرا بیچ رزیدنس است، یکی از پر زرق و برق ترین، لوکس ترین و زیباترین خیابان های دبی است. این خیابان با بازراها، رستوران ها و کافه هایی که دارد، قلب توریستان را تسخیر کرده است. مخصوصا اینکه چشم انداز خوبی به دریا دارد و گذشته از این ها، اماکن تفریحی جذابی را در خود جای داده است. با این حساب اگر به دنبال یک خیابان خوب در دبی برای تفریح هستید، می توانید به خیابان جی بی آر بروید.

    خیابان الرقه دبی

    خیابان الرقه در منطقه معروف و محبوب دیره قرار گرفته است و به عنوان یکی از معروف ترین، محبوب ترین و هیجان انگیزترین خیابان های دبی شناخته می شود. چراکه شمار زیادی از رستوران ها و فروشگاه های خوب دبی در این خیابان زیبا قرار گرفته اند. با این حساب می توانیم بگوییم که خیابان الرقه یکی از مهمترین و توریستی ترین خیابان های دبی است و هم بین اهالی دبی و هم بین توریست ها و مسافران این شهر طرفداران زیادی دارد.

    خیابان جمیرا دبی

    خیابان جمیرا یکی از دیدنی ترین و زیباترین خیابان های دبی است و چشم انداز بی نظیری به دریا دارد. ساحل این خیابان با شن های طلایی رنگی که دارد، به عنوان یکی از زیباترین سواحل دبی شناخته می شود و با این اوصاف مشخص است که چرا نام خیابان جمیرا را در لیست جالب ترین و جذاب ترین خیابان های دبی جای داده ایم. گذشته از همه این ها جالب تر اینکه یکی از معروف ترین برج های دبی به نام برج العرب در این خیابان زیبا در دبی قرار گرفته است و علاوه بر این ها، چندین و چند پارک، بازار و انواع و اقسام کافه ها و رستوران های محلی و بین المللی در آن وجود دارند.

    خیابان دوم دسامبر دبی

    خیابان دوم دسامبر که نام آن در گذشته خیابان الدیافه بوده است، یک خیابان بسیار شگفت انگیز است که برای کافه گردی و رستوران گردی شرایط ایده آلی دارد. لازم به ذکر است که هتل های متعددی در این خیابان قرار گرفته اند و در ضمن این خیابان شب های بسیار سرزنده ای نیز دارد. این خیابان به عنوان یکی از محبوب ترین خیابان های دبی برای تفریحات خانوادگی شناخته می شود و از هر جهت خیابان جذابی است.

    خیابان المراقبات دبی

    آخرین خیابانی که باید به شما معرفی کنیم، خیابانی به نام المراقبات است که در منطقه دیره قرار گرفته است. این خیابان درست به موازات خیابان الرقه که یکی دیگر از زیباترین خیابان های دبی است، قرار گرفته است و به خیلی از جاذبه های گردشگری دبی نزدیک است. در این خیابان می توانید از فروشگاه های مختلف دیدن کنید و یا برای خوردن یک غذای خوشمزه به یکی از کافه ها و رستوران های متعدد آن مراجعه کنید. به شما توصیه می کنیم که اگر زمان کافی داشتید، از این خیابان توریستی در دبی دیدن کنید و مطمئن باشید که در این خیابان به شما هم خوش می گذرد. برای رزرو تور لحظه آخری دبی و سایر تورهای خارجی می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی ۲۴ ساعته مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    تفریحات ارزان و رایگان دبی

    زیباترین برج ها و ساختمان های دبی

    4 شهربازی جذاب در مجتمع تفریحی دبی پارک اند ریزورت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW