021-88507190

بهترین خیابان های پاتایا برای تفریحات شبانه

گردشگری م.مقیمی 18 اردیبهشت ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین و معروف ترین خیابان های پاتایا برای تفریحات شبانه را به شما معرفی کنیم. پاتایا چندین و چند خیابان دارد که شب تا صبح سرزنده، شاد و مفرح هستند و خواب را به چشم نمی بینند. با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین خیابان های پاتایا برای تفریحات شبانه کدامند؟

    پاتایا چندین و چند خیابان دارد که شب تا صبح سرزنده، شاد و مفرح هستند و خواب را به چشم نمی بینند. خیابان هایی که هر کدامشان به نوعی به یک نوع جاذبه توریستی در پاتایا تبدیل شده اند و هر کدامشان به نوعی باعث محبوب تر و جذاب تر شدن پاتایا در نگاه توریست ها شده اند. با ما همراه باشید تا بهترین و معروف ترین خیابان های پاتایا برای تفریحات شبانه را به شما معرفی کنیم.

    بهترین خیابان های پاتایا

    واکینگ استریت پاتایا برای تفریحات شبانه

    شلوغ ترین خیابان پاتایا که می توان از آن به عنوان قطب تفریحات شبانه در پاتایا یاد کرد، خیابانی به نام واکینگ استریت پاتایاست. این خیابان که طول آن حدودا 760 متر است، از 7 شب تا حوالی 3 صبح مخصوص پیاده روها می شود و ورود ماشین ها به آن ممنوع می شود. در حوالی همین ساعت ها، چراغ های رنگارنگ و درخشان در هر گوشه این خیابان روشن می شوند، صدای موزیک در کافه ها، کلاب ها و دیسکوهای آن بیشتر و بیشتر می شود و به همان نسبت، شور و هیجان توریست ها نیز اوج می گیرد.

    اگر به دنبال بهترین خیابان پاتایا باری تفریحات شبانه هستید، بهتر است که اول از همه به واکینگ استریت سر بزنید. این راه م بگوییم که این خیابان رستوران های بسیار خوبی هم دارد که می توانید در آن ها غذاهای دریایی لذیذی را نوش جان کنید. پس اگر احیانا اهل غذاهای دریایی هستید، می توانید روی این خیابان و رستوران هایش برای خوردن یک ناهار یا شام خوشمزه نیز حساب باز کنید.

    خیابان دیاموند پاتایابرای تفریحات شبانه

    خیابان دیاموند پاتایا که در زبان تایلندی به آن سوی دیاموند گفته می شود، درست بین واکینگ استریت و خیابانی به نام خیابان دوم یا جاده دوم قرار گرفته است. در این خیابان بیش از 25 کافه وجود دارد و نکته ای که در موردش وجود دارد، این است که به عنوان یکی از قدیمی ترین قطب های تفریحی پاتایا شناخته می شود و از حوالی سال 1970 تا به حال به عنوان یکی از بهترین خیابان های پاتایا برای تفریحات شبانه شناخته می شود.

    خیابان ال کی مترو پاتایا بریا تفریحات شبانه

    سوی ال کی مترو نام یکی دیگر از خیابان هایی است که در پاتایا باب میل تفریحات مجردی است. در واقع سوی ال کی مترو یک گذرگاه است که دو خیابان سوی دیانا و سوی بواخائو را به هم متصل می کند، یک محوطه L شکل دارد که می توان به آن به چشم یک خیابان کوچک و جذاب برای تفریحات شبانه نگاه کرد. این خیابان پر است از انواع و اقسام کافه ها، بارها و رستوران های جذاب که توجه پیر و جوان را به خودشان جلب می کنند.

    این خیابان به این معروف شده که تفریحات شبانه در آن ارزانتر است و شما می توانید با قیمت مناسب تری در آن غذا و نوشیدنی پیدا کنید. شما می توانید در تور تایلند از این اماکن بازدید کنید.

    بهترین خیابان های پاتایا برای تفریحات شبانه

    خیابان ششم پاتایا

    خیابان ششم پاتایا که نام اصلی آن سوی 6 است، خیابانی است که به جاده ساحلی یا بیچ رود پاتایا متصل می شود. اگر احیانا به دنبال تفریحات مجردی در پاتایا هستید، فرصت تفریح در این خیابان را نباید از دست بدهید. این خیابان بیشتر برای تفریح مردان مجرد و یا گروه های دوستانه مردانه جذاب است و قیمت نوشیدنی نیز در آن بسیار مناسب است. همان طور که حدسش را می زنید، این خیابان خیلی برای تفریحات خانوادگی مناسب نیست و معمولا خانواده ها از شب نشینی در آن استقبال نمی کنند.

    خیابان هفتم و هشتم پاتایا

    خیابان های هفتم و هشتم دو خیابان موازی هستند که در کنار جاده ساحلی پاتایا واقع شده اند. اشتباهی که خیلی از توریست های پاتایا می کنند، این است که فکر می کنند که خیابان های هفتم و هشتم در کنار خیابان ششم که در بالا در موردش صحبت کردیم، قرار گرفته اند. در صورتی که این طور نیست و این دو خیابان حدود 1.2 کیلومتر با خیابان ششم پاتایا فاصله دارند.

    خوب است این را بدانید که نوشیدنی های خیابان هیا هفتم و هشتم پاتایا جزء ارزانترین نوشیدنی های پاتایا هستند و جدای از این مساله، انواع و اقسام اغذیه فروشی ها، رستوران ها، فروشگاه های تاتو و ماساژ در آن وجود دارد که باعث دو چندان شدن محبوبیت این خیابان ها نزد مسافران پاتایا شده اند. برای رزرو تور پاتایا می توانید با همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره پاتایا بیشتر بخوانید:

    چگونه از بانکوک به پاتایا برویم؟

    هزینه سفر به پاتایا

    بهترین سواحل پاتایا برای تفریح و خوشگذرانی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW