021-88507190

هیجان انگیزترین اماکن تفریحی پوکت

گردشگری م.مقیمی 17 اردیبهشت ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جزیره پوکت اماکن تفریحی هیجان انگیز زیادی دارد. مانند بهترین شهربازی ها و پارک های آبی پوکت که از هیجان انگیزترین تفریحات تایلند هستند و در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    معرفی شهربازی ها و پارک های آبی هیجان انگیز پوکت

    پوکت یکی از قطب های اصلی تفریح و گردشگری در تایلند است. این جزیره با اماکن تفریحی هیجان انگیزی که دارد، منتظر شماست تا بتوانید جذاب ترین، مفرح ترین و به یادماندنی ترین تفریحات هیجان انگیز پوکت را تجربه کنید. می پرسید چه تفریحاتی؟ پس بهتر است که در ادامه مطلب همراهمان باشید تا به شما بهترین شهربازی ها و پارک های آبی پوکت که جزء هیجان انگیزترین اماکن تفریحی تایلند هستند را به شما معرفی کنیم و به شما بگوییم که چه تفریحاتی در پوکت در انتظار شما هستند!

    پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

    وقتی که اسم تفریح در پوکت می آید، همه توریست هایی که قبلا تجربه سفر به پوکت را داشته اند، یاد پارک آبی اسپلش جانگل پوکت می افتند. به این خاطر که این پارک آبی جزء مهیج ترین و بهترین اماکن تفریحی پوکت است. در واقع اسپلش جانگل یکی از بزرگترین پارک های آبی جنوب تایلند است و در تور تایلند معروف و محبوب است.

    شما در این پارک آبی در پوکت می توانید سوار هیجان انگیزترین سرسره های آبی شوید و یا کنار استخرهای زیبای مجموعه ریلکس کنید. خوبی این پارک آبی در پوکت به این است که بخش های گونه ای دارد که هر کدام تم مخصوص به خودشان را دارند و هر کدام از دیگری جذاب تر هستند. یک نکته مهم دیگر اینکه این پارک آبی خدمه بسار حرفه ای دارد و در نتیجه ایمنی آن بسیار بالاست. این پارک آبی از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و بلیط آن برای بزرگسالان 1049 بات و برای کودکان 540 بات است. 

    پارک آبی اسپلش جانگل پوکت

    پارک آبی کاتو پوکت

    پارک آبی کاتو که نام کامل آن پارک آبی کی سی کاتو پوکت است، یکی از بهترین اماکن تفریحی خانوادگی در پوکت است. یکی از مواردی که محبوبیت پارک آبی کاتو را نزد خانواده ها بیشتر کرده، این است که یک بخش بسیار جذاب در آن به کودکان اختصاص داده شده است که دقیقا مطابق با نیاز کودکان طراحی و ساخته شده است.

    در واقع آب حوزه تفریح کودکان در این پارک آبی بسیار کم عمق است و در آن خطر غرق شدن کودکان وجود ندارد. در نتیجه والدین می توانند بدون اینکه نگران کودکانشان باشند، با خیال راحت از بخش های دیگر این پارک آبی در پوکت استفاده کنند و خودشان هم سرگرم باشند. این پارک آبی از ساعت 11 صبح تا 12 شب باز است و قیمت بلیط آن برای هر نفر 350 بات است.

    پارک آبی کاتو پوکت

    سرف هاوس پوکت

    سرف هاوس پوکت که بین توریست های ایرانی به خانه موج سواری پوکت معروف شده است، یک مکان تفریحی بسیار جذاب در جزیره پوکت است که حال و هوایش با هر کدام از اماکن تفریحی دیگر این لیست متفاوت است. این سرف هاوس هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان محیط جالبی دارد و برای هر سنی جذابیت دارد. اگر شما هم به تجربه موج سواری علاقه دارید، بهتر است که یک سر به سرف هاوس پوکت بزنید و مطمئن باشید که در این مرکز تفریحی، شیفته تجربه بی نظیرتان از موج سواری می شوید و در دل آرزو می کنید که می توانستید هر روز به این مرکز تفریحی مراجعه کنید. سرف هاوس پوکت از ساعت 9:30 صبح تا 12 شب باز است و شما با 200 درهم می توانید بلیط آن را خریداری کنید.

    پارک کودک راوای پوکت

    پارک کودک راوای نه تنها بزرگترین شهربازی مخصوص کودکان در پوکت است، بلکه در کل دنیا نیز محبوبیت پیدا کرده است. مجموعه راوای پوکت جایی است که شما می توانید هم در یکی از اتاق ها و سوئیت های آن با یک هزینه مناسب اقامت داشته باشید و هم اینکه می توانید برای تفریح به مرکز تفریحی آن مراجعه کنید.

    همچنین می توانید یک ویلا در این مجموعه را برای یک جشن مثل تولد یا عروسی اجاره کنید. از این مساله که بگذریم، باید بگوییم که پارک راوای بخش های مختلفی برای تفریح کودکان دارد که از جمله آن ها می توان به کلاب مخصوص کودکان و پاک آبی ایمن کودکان اشاره کرد. اگر شما هم کودک خردسالی دارید و می خواهید که در تور پوکت تجربه ای به یادماندنی را کسب کند، بهتر است که برای بردن او به پارک کودک راوای برنامه ریزی کنید. این مجموعه 24 ساعته باز است و هزینه ورودی آن بین 2200 تا 4685 بات است. 

    شهربازی فانتاسی پوکت

    شهربازی فانتاسی که یکی از معروف ترین اماکن تفریحی پوکت است، یکی از آن مراکز تفریحی است که ما تفریح در آن را به همه مسافران پوکت توصیه می کنیم. این شهربازی وسیع به خاطر چند دلیل مختلف معروف شده است. اولا اینکه فانتاسی شب های بسیار سرزنده ای دارد و برای تفریحات شبانه مناسب است. دوما اینکه یک نمایش بسیار جذاب در آن اجرا می شود که شما را با 12 افسانه و اسطوره تایلندی آشنا می کد و سوما اینکه امکانات تفریحی بسیار مهیج و مفرحی دارد.

    این مجموعه تفریحی همه روزه از ساعت 5:30 صبح تا 11:30 شب باز است و اگر احیانا بخواهید نمایش مخصوص آن را تماشا کنید، باید 1800 بات به ازای هر نفر پرداخت کنید. برای رزرو تور تایلند پوکت می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره پوکت بیشتر بخوانید:

    تفریحات رایگان پوکت

    جزایر نزدیک به پوکت

    نکات سفر ارزان به پوکت

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW