021-88507190

عجيب و غريب ترين رسوم عروسی در سراسر جهان ( قسمت دوم)

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 28 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بعضي از مراسم هاي عروسي سنت هاي عجيب و غريبي دارند. ممکن است اين مراسم نابه هنجار، گيج کننده يا حتي وحشتناک و غير قابل باور باشند.تصور کنيد عروس را بدزدند!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قسمت دوم مقاله (عجيب و غريب ترين رسوم عروسي در سراسر جهان).
    بعضي از مراسم هاي عروسي سنت هاي عجيب و غريبي دارند. ممکن است اين مراسم نابه هنجار، گيج کننده يا حتي وحشتناک و غير قابل باور باشند.تصور کنيد عروس را بدزدند! نظرتان راجع به اين مدل مراسم عروسي چيست؟

    رسم دزديدن کفش داماد(هند)
    در بخش هايي از هند داماد بايد کفش خود را از پا درآورد. فاميل داماد بايد از کفش داماد محافظت کنند و فاميل عروس سعي مي کنند که کفش را بدزدند. اگر فاميل عروس موفق شوند، داماد بايد به آن ها پول بدهد تا کفش خود را پس بگيرد. اگر شما مي خواهيد که اين رسم عجيب را تصور کنيد، مسابقه راگبي با 300 شرکت کننده در هر تيم را پيش خود تصور کنيد! اگر مسافر تور هند باشید و همزمان مراسم عروسی آنجا باشد می توانید این اتفاقات را از نزدیک مشاهده نمایید .

    رسم دزديدن کفش داماد(هند)

    دزديدن عروس(روماني)
    يک رسم عجيب در روماني اين است که داماد عروس را مي ربايد و اگر موفق شوند که او را براي دو تا سه روز پيش خود نگه دارند، به طور رسمي به عنوان همسرش اعلام خواهد شد!

    دزديدن عروس(روماني)

    شليک به عروس(چين)
    در فرهنگ چين، داماد به عروس آينده خود با تير و کمان که البته نوک پيکان ندارد شليک مي کند. بعد از آن داماد تير ها را جمع مي کند و آن ها را مي شکند. انجام اين رسم به اين معني است که آن ها همديگر را براي هميشه دوست دارند!

    شليک به عروس(چين)

    عروس مو کوتاه(چين)
    براساس يک نظرسنجي، 75% مردان به زنان به دليل موهايشان توجه مي کنند! اما اگر در چين متولد شده باشيد، آخرين باري که موهاي يک خانم را بلند مي بينيد پيش از ازدواج است! در فرهنگ آن ها يک خانم متاهل بايد موهاي سر خود را به نشانه تميزي و زيباي کوتاه کند!

    عروس مو کوتاه(چين)

    شکستن ظروف: آلمان
    يک رسم  به نام Polterabend در خيلي از بخش هاي آلمان اجرا مي شود. در اين رسم، مهان ها براي عروس و داماد ظرف هاي نو به عنوان کادو مي آورند و عروس و داماد بايد آن ها را بشکنند. به عقيده آن ها صداي شکستن ظروف روح هاي شيطاني را مي ترساند و دور مي کند. با شکستن ظروف، آنها براي موانع پيش رو آماده مي شوند و همچنين اين مراسم باعث خوش شانسي عروس و داماد مي شود.

    شکستن ظروف: آلمان

    بله ماهم مثل شما شگفت زده شدیم از این مراسم های عجیب و غریب!
    مهرپرواز مرجع تور استانبول و تور لحظه آخری.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW