021-88507190

قیمت خانه در استانبول چقدر است؟

اخبار م.مقیمی 19 مرداد ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا شما به مهاجرت به ترکیه و زندگی در استانبول فکر می کنید؟ آیا شما هم می خواهید بدانید که قیمت خانه در استانبول چقدر است؟ ما در ادامه قیمت خانه در استانبول به لیر را به شما می گوییم تا حدود قیمت خانه در استانبول دست شما بیاید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    قیمت خانه در استانبول ترکیه

    آیا شما به مهاجرت به ترکیه و زندگی در استانبول فکر می کنید؟ آیا شما هم در حال تحقیق درباره شرایط زندگی در استانبول هستید و می خواهید بدانید که قیمت خانه در استانبول چقدر است؟ در این صورت بهتر است که این مطلب را بخوانید تا با رنج قیمت خانه در استانبول آشنا شوید. ما در ادامه قیمت ارزان ترین مناطق استانبول برای زندگی و گران ترین مناطق استانبول برای زندگی را به شما می گوییم تا حدود قیمت خانه در استانبول دست شما بیاید.

    درباره قیمت خانه در استانبول

    اول از همه خوب است این را بدانید که در استانبول نیز مثل هر شهر دیگری در دنیا و مثل شهرهای ایران خودمان، قیمت خانه منطقه به منطقه متفاوت است. در واقع قیمت خانه در بعضی از مناطق استانبول بالاتر و در بعضی از محله های استانبول پایین تر است و همه چیز بستگی به شرایط و امکانات و البته موقعیت جغرافیایی این منطقه دارد. اما اگر شما پایین ترین و بالاترین قیمت خرید خانه در استانبول را بدانید، می توانید متوجه شوید که اصلا خرید خانه در استانبول با بودجه شما هماهنگ هست یا خیر.

    درباره قیمت خانه در استانبول

    ارزان ترین مناطق استانبول برای خرید خانه

    منطقه اسن یورت استانبول به عنوان ارزان ترین منطقه استانبول برای خرید خانه شناخته می شود. در واقع ارزان ترین خانه های استانبول در منطقه اسن یورت استانبول پیدا می شوند. گفتنی است که قیمت خانه در منطقه اسن یورت استانبول به صورت میانگین هر متر 2،204 لیره است. این یعنی اگر شما بخواهید یک خانه 100 متری در منطقه اسن یورت استانبول بخرید، باید حدود 220،400 لیره هزینه کنید. 
    بعد از این منطقه، منطقه چاتالکا استانبول به عنوان ارزان ترین منطقه استانبول برای خرید خانه شناخته می شود. قیمت خانه در این منطقه از استانبول به صورت میانگین به قرار متری 2،213 لیره است و قیمت یک خانه 100 متری در آن 221،300 لیره تمام می شود.
    رتبه سوم ارزان ترین خانه های استانبول به منطقه سلطان بیلی استانبول تعلق می گیرد. قیمت خانه در استانبول در این منطقه حدود متری 2،378 لیره و قیمت یک خانه 100 متری در آن حدود 237،800 لیره است. 
    لازم به ذکر است که رتبه های بعدی ارزان ترین مناطق استانبول برای زندگی به منطقه های سیلیوری استانبول و منطقه آرناووت کوی استانبول تعلق می گیرد و قیمت خانه در آن ها به صورت متری به ترتیب 2،460 لیره و 2،466 لیره است. 

    ارزان ترین مناطق استانبول برای خرید خانه

    گران ترین منطقه استانبول برای خرید خانه

    حالا که با ارزان ترین مناطق استانبول برای خرید خانه آشنا شدید، بد نیست که قیمت خانه های استانبول در گران ترین منطقه آن را هم بدانید. در میان همه مناطق استانبول، این منطقه بشیکتاش استانبول است که جایگاه گران ترین منطقه استانبول برای خرید خانه را کسب کرده است. در این منطقه از استانبول قیمت خانه به صورت میانگین متری 11،409 لیره است. یعنی شما باید برای خرید یک خانه 100 متری در منطقه بشیکتاش استانبول حدود 1،140،900 لیره هزینه کنید. 
    لازم به ذکر است که جایگاه دوم گران ترین منطقه استانبول باری خرید خانه به منطقه ساریر استانبول اختصاص داده می شود. در این منطقه خانه به صورت میانگین متری 9،925 لیره است.
    بعد از آن نیز منطقه کادیکوی که در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته، با خانه های متری 7،602 لیره جایگاه سوم را به خودش اختصاص داده است.
    با این اوصاف می توان گفت که قیمت خانه در مناطق دیگر استانبول چیزی بین قیمت خانه در گران ترین منطقه استانبول و قیمت خانه در ارزان ترین منطقه استانبول است. یعنی شما می توانید در استانبول انتظار این را داشته باشید که یک خانه با قیمت متری 2،204 لیره تا 11،409 لیره پیدا کنید و همان طور که گفته شد، همه چیز به انتخاب منطقه در استانبول بستگی دارد. 
    البته این را هم باید بگوییم که مسلم است که قیمت خانه در هر منطقه رنج گسترده تری دارد و بنا بر اینکه خانه چند سال ساخت است، قیمتش بالا و پایین می شود. اما این قیمت هایی که ما در این مقاله ذکر کردیم، به صورت میانگین در نظر گرفته شده است. 
    برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    گران ترین منطقه استانبول برای خرید خانه

    مطالبی که احتمالا برای شما هم خواندنی و کاربردی هستند:
    آیا ترکیه برای تحصیل خوب است؟
    کدام شهرهای ترکیه برای زندگی بهتر هستند؟
    آیا می دانید اروپایی ترین شهر ترکیه کدام شهر است؟
    ازمیر برای زندگی بهتر است یا استانبول؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW