021-88507190

بزرگترین رستوران گردان دنیا در کجا است؟

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 22 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بزرگترین رستوران گردان جهان بلینی ( BELLINI RESTAURANT ) نام دارد و در مکزیک است، این رستوران گردان در طبقه ی 45 مجتمع تجارت جهانی مکزیک ساخته شده است ، مساحت این رستوران 10.44 متر مربع است و ظرفیت پذیرایی از 332 نفر را دارد .

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]


    بزرگترین رستوران گردان جهان بلینی ( BELLINI RESTAURANT ) نام دارد و در مکزیک است، این رستوران گردان در طبقه ی 45 مجتمع تجارت جهانی مکزیک ساخته شده است ، مساحت این رستوران 10.44 متر مربع است و ظرفیت پذیرایی از 332 نفر را دارد . رستوران گردان بلینی در سال 1994 میلادی آغاز به کار کرد و در سال 2009 میلادی در فهرست کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده شد . این رستوران که دارای وبسایت کامل و بسیار خوبی است ، می توانید از طریق بازدید از وبسایت رزرو خود را انجام دهید ، و یا از خدمات و غذاهای لذیذ این رستوران اطلاعات خوبی به دست آورید .

    بزرگترین رستوران گردان دنیا در کجا است؟

    چنانچه تمایل داشته باشید یک وعده غذا در این رستوران میل نمایید ، باید مبلغی حدود ۳۱ تا ۳۵ دلار هزینه نمایید . رستوران بلینی با غذاهایی اروپایی ، لاتین ، دریایی ، مکزیکی و ایتالیایی پذیرای مهمانان خود می باشد و منوی نسبتا گسترده ای دارد و به صورت عالی و گرمی از مهمانان و مشتریان خود پذیرایی می نماید . این رستوران از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد باز است و میان وعده ، نهار ، شام و شام دیروقت را در اختیار میهمانانش قرار می دهد ، علاوه بر غذا و خوراکی های لذیذ و بی نظیر این رستوان ، منظره بی نظیر و فوق العاده بلینی نقش مهمی در محبوبیت این رستوران دارد ، از این رستوران گردان می توانید مکزیک را به بهترین شکل ممکن تماشا کنید و از صرف غذا نهایت لذت را ببرید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW