021-88507190

احداث بزرگترین فرودگاه جهان در چین

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 02 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فاز اولیه فرودگاه جدید بیجینگ که در سال ۲۰۱۹ افتتاح می شود، به بخشی از تقاضای رو به افزایش پروازهای هوایی در چین پاسخ خواهد داد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]
    فاز اولیه فرودگاه جدید بیجینگ که در سال ۲۰۱۹ افتتاح می شود، به بخشی از تقاضای رو به افزایش پروازهای هوایی در چین پاسخ خواهد داد. این فرودگاه قرار است در آینده و بعد از تکمیل و افتتاح سایر فازهای آن، تبدیل به بزرگترین فرودگاه جهان شود. در حال حاضر فرودگاه بین المللی فعل بیجینگ به عنوان دومین فرودگاه شلوغ جهان شناخته می شود. علاوه بر این، ساخت این فرودگاه، حضور کشور چین در صنعت هواپیمایی را هم پررنگ تر می کند.

    فضای ترمینال این فرودگاه چندین باغ و فضای سبز در خود دارد. بخش هایی هم برای مسافران در نظر گرفته شده است. بخش پروازهای داخلی و خارجی هم از یکدیگر جدا شده اند تا ساختمان ها متمرکزتر باشند و اینکه زمان پرواز هم برای مسافران کاهش پیدا کند.

    طراحی خلاقانه این ترمینال که ۷۰۰،۰۰۰ متر مربع مساحت دارد، شامل یک هسته اصلی و ۶ خوشه ی منحنی می شود که از طریق پیاده‌رو هایی به یکدیگر می رسند. این امر باعث می شود که دسترسی و مسیریابی در این ترمینال آسان تر شود.
    در فاز ابتدایی افتتاح، تنها ۴ باند فرودگاه به کار گرفته می‌شوند و ظرفیت این فرودگاه حدود ۴۵ میلیون مسافر در سال خواهد بود. ولی دو باند دیگر هم در آینده افتتاح می شوند که با افتتاح این دو باند، ظرفیت فرودگاه به ۱۰۰ میلیون مسافر در سال خواهد رسید.
    یک ایستگاه قطار پرسرعت هم در این محوطه ساخته خواهد شد تا دسترسی مسافران به فرودگاه آسان تر شود. چنانچه تور چین انتخاب سفر شما باشد ، از سال 2019 به بعد ، می توانید از بزرگترین فرودگاه دنیا دیدن نمایید.
    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW